Sinkkuna olemisen hyvä puoli on se, että voi piereskellä ja käydä vapaasti paskalla
Ilman että on pelkoa siitä, että mies valittaisi.
Nainen
Kommentit (7)
Meillä ollut erilaisia parisuhteita, kun en ole koskaan valittanut tai minulle valitetun vessassa käymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et siis tiedä, mitä parisuhteessa voi tehdä. Parisuhteessakin voi piereskellä ja käydä vapaasti paskalla.
No en, koska miesten mielessä on yhä kovaan iskostunut ajatus että naiset eivät paskanna. 99.9% miehistä uskoo näin. Joten sen mukaan pitää myös elää sitten arjessa miehen kanssa, että ulostamismekanismia ei naisessa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et siis tiedä, mitä parisuhteessa voi tehdä. Parisuhteessakin voi piereskellä ja käydä vapaasti paskalla.
No en, koska miesten mielessä on yhä kovaan iskostunut ajatus että naiset eivät paskanna. 99.9% miehistä uskoo näin. Joten sen mukaan pitää myös elää sitten arjessa miehen kanssa, että ulostamismekanismia ei naisessa ole.
Älä seurustele pikkupoikien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä seurustele pikkupoikien kanssa.
Edes pikkupojat ei ole niin tyhmiä kuin aloitus.
Minä ainakin piereskelen ja käyn paskalla ihan vapautuneesti, vaikka olen parisuhteessa.
Seurustelusuhteissakin pieraisin aikalailla alkuvaiheessa, koska halusin tietää, että miten mies siihen suhtautuu. Jos suhtautuminen olisi millään tavalla negatiivista parisuhde päättyisi siihen.
Hih, suhteen alkuaikoina mulla oli ihan järjetön nuha, enkä haistanut mitään. Miehen kanssa kuitenkin oli haluja, joten nuha ei menoa haitannut. Istuin miehen sylissä hajareisin ja suudeltiin, kun alkoi pierettää kovin ja annoin tulla. Mies alkoi nauramaan, lopulta köhi, kun "haisi kuulemma ihan s**tanan pahalta" (itse en siis haistanut mitään) hetken kuluttua mies katsoi minua silmiin ja sanoi "tiedätkö, nyt viimeistään rakastuin sinuun" <3
Mikään ei ole niin ahdistavaa, kun istuu vessassa lukemassa Akua ja toinen kiljuu oven takana, että meinaatko kokopäivän siellä viettää?