Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisuus johti raakaan henki­rikokseen Hämeen­linnassa

Vierailija
05.06.2020 |

Poliisit tarkistivat talon takaa, näkyykö asunnossa liikettä. Ei näkynyt.

Asunnosta ei kuulunut ääniä, eikä puhutteluun ja koputukseen vastattu. Poliisi kurkkasi postiluukusta asunnon sisälle. Näky tyrmistytti.

Lattialla oli runsaasti verta. Naisen kasvoilla ja kaulalla oli useita viilto- ja pistohaavoja.

Mies oli tullut Suomeen vuonna 2015 t-hakijana, ja hän oleskeli Suomessa tilapäisellä oleskeluluvalla.

Sen jälkeen mies tappoi itsensä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006530580.html

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset eivät tiedä vaaroja, ellei joku tuo esille ja niitä käydä jo koulussa läpi. Tai jossain. Mitkä ovat vaaran merkit parisuhteessa ja miten silloin toimitaan. Yksi kauheimpia tapauksia. Niitä on liikaa.

Minua ei koskaan ole ahdistelleet muut kuin suomalaiset miehet. Etenkin silloin, kun olin iältäni 14-22- vuotias. Suurin osa ahdistelijoista oli keski-ikäisiä suomalaisia miehiä. Hyvin, hyvin monella naisella on sama kokemus kuin minulla.

Ja sekö jotenkin kumoaa sen että muslimikulttuurissa on paljon aivan järkyttävän sairaita piirteitä?

-eri

Vierailija
42/69 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset eivät tiedä vaaroja, ellei joku tuo esille ja niitä käydä jo koulussa läpi. Tai jossain. Mitkä ovat vaaran merkit parisuhteessa ja miten silloin toimitaan. Yksi kauheimpia tapauksia. Niitä on liikaa.

Minua ei koskaan ole ahdistelleet muut kuin suomalaiset miehet. Etenkin silloin, kun olin iältäni 14-22- vuotias. Suurin osa ahdistelijoista oli keski-ikäisiä suomalaisia miehiä. Hyvin, hyvin monella naisella on sama kokemus kuin minulla.

Ja sekö jotenkin kumoaa sen että muslimikulttuurissa on paljon aivan järkyttävän sairaita piirteitä?

-eri

Samoin kuin suomalaisissa ja etenkin siinä miten naisia edelleen kohdellaan. Onko joku mies nuorena joutunut esimerkiksi tilanteeseen, jossa koulumatkalla auto ajaa hiljaa vierellä ja naiskuski r*unkkaa? Monella tytöllä on tällaisia ja myös muunlaisia seksuaalisen häirinnän kokemuksia on suomalaisista miehistä.

Helppo syyttää muita, mutta peiliin ei osata katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Samoin kuin suomalaisissa ja etenkin siinä miten naisia edelleen kohdellaan. Onko joku mies nuorena joutunut esimerkiksi tilanteeseen, jossa koulumatkalla auto ajaa hiljaa vierellä ja naiskuski r*unkkaa? Monella tytöllä on tällaisia ja myös muunlaisia seksuaalisen häirinnän kokemuksia on suomalaisista miehistä.

Professori Suad Saleh selosti 12.9.2014 televisiolähetyksessä tämän opetuksensa:  isla min mukaan mu slimimies saa orj uuttaa ja rai skata pieniä tyttöjä. Sittemmin hän tarkensi, että mus limimiehet saavat rai skata ei-mu sliminaisia antaakseen heille kasvatusta.

Kun asiasta syntyi kohua, niin Saud Saleh tarkensi myös, että rais kaus on sallittua ”laillisen so dan” aikana mu slimien vihollisia vastaan. ”Laillisen sodan” tulkinnalliseen ongelmaan Saleh ei paneutunut tarkemmin. Monelle musli mimiehelle elämä vää räuskoisten Euroopassa on jih adi stinen tai stelutilanne. Saud Saleh myös myöntää, että Ko raanin mukaan mu slimimiehillä on oikeus rai skata isr elilaiset naiset.

”Sotien naisvangit kuuluvat omistajilleen, jotka saavat nö yryyttää heitä. Nämä naiset tulevat armeijan komentajan omaisuudeksi, tai muiden mu slimien. Hän voi harjoittaa sek siä heidän kanssaan aivan niin kuin omien vaimojensakin kanssa”.

Saud Saleh tähdensi, että Al lah antaa luvan sek sisuhteet myös naisor jiin yhtäläisesti.  Hänen mukaansa isr aelilaisen naisen orj uuttaminen ja rais kaaminen on ”hyväksyttävää” ja ”kannustettavaa”. Hän kuitenkin tuomitsi sellaiset muslimimiehet, jotka käyttävät itäaasialaisia naisia omiin seksisuhteisiinsa, sillä oikeudet kuuluvat vain ”legitiimiin sotaan”.

*

HUOM! Tämä pårofessori Saleh on NAISOLETETTU! Googlaa nimellä lisää.

Vierailija
44/69 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Oletko koskaan kuullut termiä "tilastollinen todennäköisyys"?

Sitäpaitsi meillä ei pappi siunaa moista menoa!

Vierailija
45/69 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Seuraavat lauseet ovat otteita Tukholman suurmoskeijan imaamin puheesta.

“Ne, jotka taistelevat jumalaa allahia ja hänen sanansaataajaa muhammedia vasstaan, heidät on tapettava ja naulittava ristille”

*

“Heidän kätensä ja jalkansa on leikattava pois niin kauan kunnes he julistava islamin uskoa”

*

“Heidät on saatettava uskoomme ja tunnustamaan epäuskon  voimattomuuteen”

*

“Antakaa heidän päänsä ja kätensä uskoa epäpyhitettyä uskoa, ja julistaa epäuskoisille, että he voivat pelastua”

*

“Vääräuskoiset voidaan julistaa omaisuudeksemme, he ovat epäuskoisia, väärinajattelijoita ja heidät pitää tuhota”

*

“Kun kohtaat epäuskoisen, katkaise heidän kaulojaan niin kauan kunnes heidän päät eivät enää puhu, taikka he sanovat, että olen alistunut allahille”

*

Tässä oli muutama lause, jota puhuttiin tämänpäiväisessä perjantairukouksessa Tukholmam Söderin moskeijassa. Olin paikan päällä kuuntelemassa arabiankielistä puhetta, jonka minulle tulkkasi ruotsiksi irakilainen mies.

Irakilaisen mukaan moskeiijoissa on tällä hetkellä erittäin länsivihamielistä propagandaa. Ruotsissa, mutta myös Suomessa.

Vierailija
46/69 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrinen verilammikko oli oven takaa valunut käytävään ,naapuri soitti sitten 112.

Miten ukko pääs sisälle..kyttäskö käytävässä?

Vierailija
47/69 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metrinen verilammikko oli oven takaa valunut käytävään ,naapuri soitti sitten 112.

Varmaan kopioinut salaa avaimen aiemmin?

Vierailija
48/69 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan huijasi huoltomiestä: "Mina unohta minu avain sisa! Sina paasta mina sisa mita mina maksa sinu?"

Vierailija
49/69 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haet tällä aloituksella?

Kyllä se on edelleen suomalainen valkoihoinen mies, joka on eniten väkivaltainen puolisoaan ja lapsiaan kohtaan.

"Vuodattakaa pakanain verta missä tahansa heitä tapaattekin. Ahdistakaa ja piirittäkää heitä ja väijykää heitä kaikkialla, mutta jos he kääntyvät (oikeaan Jumalan uskoon), rukoilevat ja antavat almut, niin päästäkää heidät menemään."

Vierailija
50/69 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on perimmiltään siinä, että ei-muslimit eivät Suomessakaan TIEDÄ, mitä islam on ja mitä se opettaa!

Hallitus, viranomaiset, poliisi, koulu ym. VALEHTELEE, että se on vain uskonto, vaikka todellisuudessa se on raaka, epäinhimillinen POLIITTINEN JÄRJESTELMÄ!

Tietäisivät, jos haluaisivat.

Olen aina ollut sitä mieltä, että ulkomaalaishuijareiden hyysääminen perustuu jonkinlaiseen naisväen kognitiivis-emotionaaliseen häiriöön ja hoivavietin perversioon.

Normaali ihminen ottaisi kissan tai koiran.

Ainakin tulisi lemmikit pitää kytkettyinä julkisilla paikoilla! 

Vierailija
51/69 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muslimikulttuurissa äidit perinteisesti nostavat pojat jalustalle, oppivat että saavat tehdä ihan mitä tahansa. Samalla tytöillä ja naisilla ei juuri oikeuksia ole. Mikä voisikaan mennä pieleen?

Silti suomalaisnaiset ja -tytöt haluavat näitä rintamakarkureita tänne, miksi? Ettei vain Hollywoodin sedät olisi onnistuneet sekoittamaan heidän mielensä?

Vierailija
52/69 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut eivät ole saaneet öyhöttämisellään muuta aikaan kuin tämän:

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009713059.html

Kiitti v*tusti!

Ole hyvä!

Vierailija
53/69 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

https://www.vauva.fi/keskustelu/5173153/ruotsin-poliisi-antoi-luvan-kor…

"Muslims currently living in Dar al-Kufr ( Huom. = länsimaissa ) must be remind-

ed that the blood of the disbelievers is halal, and killing 

them is a form of worship to Allah
, the Lord, King, and 

God of mankind. This includes the businessman riding to 

work in a taxicab, the young adults (post-pubescent “chil-

dren”) engaged in sports activities in the park, and the old 

man waiting in line to buy a sandwich. Indeed, even the 

blood of the kafir street vendor selling flowers to those pass-

ing by is halal to shed – and striking terror into the hearts 

of all disbelievers is a Muslim’s duty.
There is no shar’i re-

quirement to target soldiers and policemen nor judges and 

politicians, but all kuffar who are not under the covenant 

of dhimmah are fair game. How can the disbelievers ever 

dream of safety and security while Muslims suffer anywhere 

in the world and while the rule of Allah is mockingly re-

placed by manmade monstrosities of democracy?"

Vierailija
54/69 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vai 1 tapaus LUEKMATTOMISTA KEHITYSMAASTA TULLEIDEN (puolet ekaserkusten kanss lisääntynyt ) tekemistä.

Vierailija
55/69 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haet tällä aloituksella?

Kyllä se on edelleen suomalainen valkoihoinen mies, joka on eniten väkivaltainen puolisoaan ja lapsiaan kohtaan.

"Vuodattakaa pakanain verta missä tahansa heitä tapaattekin. Ahdistakaa ja piirittäkää heitä ja väijykää heitä kaikkialla, mutta jos he kääntyvät (oikeaan Jumalan uskoon), rukoilevat ja antavat almut, niin päästäkää heidät menemään."

Näin puikulapäät kunnioittavat suomalaismummelia Turussa:

https://twitter.com/Jesper2113/status/1686437546073477134

Vierailija
56/69 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuirassa kirves listijö antoi täyshoidosta kiitoksen. Tuiskupub 2015.

Vierailija
57/69 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas mies.

Eikä mikä tahansa mies, vaan ihka oikea moniosaaja!

Vierailija
58/69 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomalaisetkin miehet osaa. Anni Törnin ja syntymättömän lapsen elämän vei umpisuomalainen jannu.

Ihovärillä ei ole väliä kun mies  on mustasukkainen tai ei halua erota.

Tämä! Turvakodit ovat täynnä suomalaisten valkonaama- miesten puolisoita ja lapsia.

Naisia eristetään ja alistetaan

M- muuttajanaiset kokevat väkivaltaa 2-3 kertaa enemmän kuin valtaväestön naiset.

Monika-Naiset liiton turvakoti Mona on Suomen ainoa erityisesti mm-naisille ja heidän lapsilleen tarkoitettu turvakoti.

YLE

Vierailija
59/69 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vähättele. Kokemuksia ulkomaalaisten ahdistelusta on todella monilla.

Seksuaalirikoksissakin yliedustus määräänsä nähden.

Vierailija
60/69 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomalaisetkin miehet osaa. Anni Törnin ja syntymättömän lapsen elämän vei umpisuomalainen jannu.

Ihovärillä ei ole väliä kun mies  on mustasukkainen tai ei halua erota.

Ajatella... Irakissa irakilainen mies syyllistyy naisen henkirikokseen, Somaliassa somalialainen mies jne.

Mikä ihmeen puolustus tämä on, että osataan sitä muuallakin?

Jos suomalainen jannu olisi surmannut Irakissa irakilaisen Annin, pidät sitä ihan oikeutettuna, koska irakilaisetkin surmaa siellä mustasukkaisuuttaan naisia?