Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihtelua otsikoihin: olen yli 50 v nainen, ja miehiä riittäisi

Vierailija
05.06.2020 |

Täällä on ollut niin naurettavan monta "rumien, liian vanhojen, siksi yksin jäävien naisten" (eli miesten kirjoittamaa) aloitusta per päivä, että tässä pikku reality check:

Olen yli 50 v, ja miehiä riittäisi joka sormelle. Luulin, että näin vanha ei kiinnostaisi enää ketään, mutta olin väärässä.

Olin viime keväänä hetken deittisivustolla, ja viestejä tuli satoja viikossa. Facebookin kautta yritetään myös jatkuvasti sopia treffejä, vongata seksiä ja jopa kosia.

Tajusin vasta yli 50-vuotiaana, kuinka paljon kiinnostusta on tämänkin ikäiseen naiseen niin tosielämässä kuin netissä.

Yksin ei tosiaankaan tarvitsisi jäädä. Jos haluaisin pelkkää seksiä, minulla voisi olla eri mies joka ilta.

Okei, seksi olisi varmasti huonoa ja toisaalta suurin osa 40+ miehistä on....no, sanotaan, että onhan siihen syynsä, että ovat yksin.

Jos joku 40 - 50 v nainen on yksinäinen ja luulee, että yksin jää, niin liitypä OkCupidiin ja HappyPancakeen. Paljon on miehissä luusereita, sekopäitä, alkoholisteja ja catfishejä, eli pidä järki ja varovaisuus mukana, mutta on siellä aarteitakin.

Itse otin pari ihanaa nuorempaa vakirakastajaa.

Älkää uskoko katkeria miehiä, jotka yrittävät vakuuttaa, ettei yli 30-vuotiailla naisilla ole toivoa ja että teidän täytyy vain tyytyä eläkeikäiseen tai palstapeikkoon. Ei todellakaan tarvitse!

Nauttikaa kesästä ja jättäkää trollien aloitukset omaan arvoonsa. N50+

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono -1/5

Vierailija
2/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti olen nainen ja miehiä riittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiselle, itsestään huolta pitäneelle naiselle löytyy aina kysyntää. Iästä huolimatta.

T: Mies

Vierailija
4/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 10 v vanhempi kuin ap, ja minullekin olisi ottajia. Myös parisuhteeseen. Olen joutunut torppaamaan monta, kun itse etsin edelleen sieluntoveria eli ihmistä, johon koen henkistä yhteyttä. Minulle ei riitä pelkästään sängynlämmittäjä-seuramies.

Vierailija
5/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte tein kerran äidilleni (61v) profiilin deitti sivulle ja kyllä häneen otti yhteyttä niin monta miestä että häkeltyi siitä huomiota ja poisti koko profiilin xD

Vierailija
6/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen alle 50v monien sairauksien runnoma nainen eikä mua halua tai musta välitä edes oma mies, saati muut miehet.

Vierailija
7/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllä 😂

Vierailija
8/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan uskoa, että näillä jotka kertoo tätä samaa tarinaa (ei muuten ollut mitään vaihtelua otsikoihin) yksinkertaisesti kelpaa kuka tahansa. Todennäköisesti kiinnostuksen osoitukseksi riittää myös se, että joku mies vilkaisee kaupassa. Mä olen oikeasti huippukunnossa, hyvännäköinen, iloinen ja itsenäinen ja hyvin rauhassa saan olla kiinnostavien miesten aloitteilta ja katseilla mä en tee mitään.

Vierailija
9/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvinkin kranttu. Suosittelen muillekin. Sinisilmäinen ei parane etenkään netissä olla. Muutenkin parempi yksin kuin huonon kanssa.

Nuori rakastaja on parempi vaihtoehto kuin parisuhde eli piikana oleminen. Just sayin'.

Nauttikaa kesästä, niin minäkin! N50+