Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveys ja ulkonäkö: ajatteletko että olet hyvä sellaisena kuin olet vai haluatko pyrkiä parempaan?

Vierailija
04.06.2020 |

Jos olet ylipainoinen, ajatteletko olevasi ihan hyvä sellaisena vai pyritkö laihduttamaan? Jos tyylisi on homssuinen, tyydytkö siihen etkä tee mitään vai yritätkö muuttaa tyyliäsi siistimmäksi ja kauniimmaksi? Jos sinulla on terveysvaivoja joita saisi parannettua elintapamuutoksilla, annatko olla ja yrität hyväksyä vai yritätkö parantaa niitä? Jne.

Millaisia olette tällaisissa asioissa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja hyvännäköinen ilman sen isompia ponnisteluja. Hyväksyn itseni tällaisena kuin olen. Tosin ulkonäköasiat eivät juuri kiinnosta. Minulla on niin paljon muuta mielenkiintoista elämässä.

Vierailija
2/3 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän aktiivisesti olla paras versio itsestäni. Yritän pitää painon kurissa, lihakset, sydämen ja keuhkot kunnossa. Ihon puhtaana, hiukset siistinä ja vaatteet pukevina, puhtaina ja hyväkuntoisina. Mutten stressaile jos nyt joka hetki ei ole just täydellistä, liikaa ei saa mikään repsahtaa kyllä tai on vaikeampi palata varmaan siihen missä haluaisi itsensä olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys on täysin ok mutta ulkonäöllisesti yritän saada maksimoitua lihasmassan ja pienen rasvaprosentin.

Helposti näkyvät vatsalihakset olisi se lopullinen unelma, mutta tykkään syödä liikaa :(