Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole mitään tiukkoja ja löysiä emättimiä

Vierailija
04.06.2020 |

Se riippuu siitä kuinka kiihottunut nainen on. Jos alapää on tiukka, ei nainen ole kiihottunut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava logiikka. Peniskin kasvaa erektiossa, joten pieniä ja isoja peniksiä ei myöskään ole.

Vierailija
2/14 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkoja ja löysiä vaginoita kyllä on, mutta ei ne vaginat nussimalla löysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minun kokemiksella esim synnyttäneellä ja synnyttämättömällä emättimellä on eroa kuin yöllä ja päivällä.

Vierailija
4/14 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minun kokemiksella esim synnyttäneellä ja synnyttämättömällä emättimellä on eroa kuin yöllä ja päivällä.

Kohta saat tähän ainakin 10 vastausta, jotka ovat luokkaa "itse olen synnyttänyt viisi lasta ja mies sanoo ettei tunne mitään eroa! Yhtä tiukka on kuin ennenkin"

Vierailija
5/14 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Kuinkahan yleistä tuo on naisilla, itse en tiedä kun en ole koskaan synnyttänyt.

Vierailija
6/14 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kohta saat tähän ainakin 10 vastausta, jotka ovat luokkaa "itse olen synnyttänyt viisi lasta ja mies sanoo ettei tunne mitään eroa! Yhtä tiukka on kuin ennenkin"[/quote]

Mies sanoo, no varmaan sanookin. Miellyttääkseen.

Vierailija
7/14 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Kuinkahan yleistä tuo on naisilla, itse en tiedä kun en ole koskaan synnyttänyt.

Nainen ja usempi alapää on nähty ja synnyttäneiltä kuultu.

Vierailija
8/14 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta saat tähän ainakin 10 vastausta, jotka ovat luokkaa "itse olen synnyttänyt viisi lasta ja mies sanoo ettei tunne mitään eroa! Yhtä tiukka on kuin ennenkin"

Ex-vaimo sai pari tikkiä synnytyksen jälkeen ja huomasin eron. Synnytyksen jälkeen oli tiukempi. Lääkäri oli vanhempi herrasmies joka hoiti homman tyylillä

Vierailija
9/14 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja saman uskomuksen mukaan kaikki synnyttäneet myös lihoo loppuelämäkseen. Hyvä tekosyy olla vaan ja valittaa. Treenaamalla tiukkenee.

Vierailija
10/14 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo, no varmaan sanookin. Miellyttääkseen.

Hän ilmeisesti halusi tuoda julki ettei miehiin voi luottaa (hänen mielestään). eri

Vierailija
11/14 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan, vaan pieniä ja isoja peniksiä. No joo vakavammin, itsellä ei mikään laaja otanta n.15 naista. Paras se eniten käytetty, eli ei se ainakaan soutamalla kulu.

Vierailija
12/14 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku tietämätön tai osaamaton juniori soittaa suutaan. Pillun tiukkuus ei riipu synnytyksistä vaan rakenteesta ja mitoista minkä kokoinen se on ollut alunperin. Pieni ei venähdä vaikka mitä väität. Taas eilenkin tyydytin vaimon yhdellä sormella, eikä ollut väljää. Kaksi sormea mahtuu max sisään, 4 alatiesynnytystä, aina leikattu väliliha. Ei vaikuttanneet mitään pillun kokoon, aina palautu ennalleen muutamassa kuukaudessa.

Alkaa hatuttaa täällä nää naisten halventajat ja pskan puhujat. Taitaa olla joku katkera pienen omistaja, joka ei saa naistaan kiimaan.

Vierailija
13/14 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginan lihaskunnosta ja kiihottumisesta tuntuma on kiinni eikä tiukkuudesta. Nainenhan voi puristaa aika kovaakin penistä halutessaan, jos lihakset on kunnossa. Synnytyksestä vagina palautuu jo puolen vuoden sisällä, ellei sitten ole tullut jotain vammaa. Nekään eivät vaikuta tiukkuuteen, vaginahan on lihasten ympäröimä eli löysän tuntuinen vagina on nainen, joka ei ole kiihottunut tai sitten jos mitään puristusta ja liikettä ei tunnu, on miehellä erittäin pieni penis. Sormellakin nimittäin tuntuu vaginan puristus.

Vierailija
14/14 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaginan lihaskunnosta ja kiihottumisesta tuntuma on kiinni eikä tiukkuudesta. Nainenhan voi puristaa aika kovaakin penistä halutessaan, jos lihakset on kunnossa. Synnytyksestä vagina palautuu jo puolen vuoden sisällä, ellei sitten ole tullut jotain vammaa. Nekään eivät vaikuta tiukkuuteen, vaginahan on lihasten ympäröimä eli löysän tuntuinen vagina on nainen, joka ei ole kiihottunut tai sitten jos mitään puristusta ja liikettä ei tunnu, on miehellä erittäin pieni penis. Sormellakin nimittäin tuntuu vaginan puristus.

Kiihottuneen naisen vagina laajenee. Jos nainen on tiukka tai oikein tiukka niin nainen ei ole kiihottunut.

Ja kenenkään vagina ei synnyttämällä tiukkene eikä kätilö tai lääkäri voi sitä ommella tiukemmaksi. Terve ehyt kudos ei kasva toiseen kiinni vaikka mitä tekisi.

Huonosti korjattu, ommeltu tai huonosti parantunut tai kohta josta jäi lihaa puuttumaan voi olla kireä ja tiukka mutta vain huonolla tavalla, ei yhdynnän nautintoa lisäävästi.

Synnytyksen jälkeen vaginaa voi jumpata ja palautua hyvin. Naisen saamat orgasmit kuntouttavat vaginaa eli mies rakastele naisellesi orgasmeja. Synnyttäneen naisen vagina on yhä hyvä rakastelussa. Osalle varsinkin kookkaan lapsen synnyttäneeile tai imukupilla runnotulle voi jäädä löysä vagina. Ihnetyttää aina ihnisten hehkutus kun syntyi potra lapsi eli monesti heippa entinen vagina. Mutta ilmeisesti seksi ei ole enää vanhemmille tårkeää pitäisu vain keskittyä vanhemmuuteen vaikka vanhempien suhde on lasten koti.

Voi luoja jos seksi olisi loppunut synnytyksiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi