Mitä mieltä tästä mekosta? :)
Ostin tämmöisen mekon alesta mutta en ole varma miten sen yhdistäisin. Mekko on ehkä hieman liian lyhyt pidettäväksi pelkiltään. Ehkä se on pikemminkin tunika? Onko ideoita? Vai vienkö vaan takaisin? :D
https://m.zara.com/fi/en/embroidered-mini-dress-p04786057.html
Kommentit (24)
Hippimekko ja näyttää varmasti ihanalta jos oot hoikka ja ruskettunut, ei meikkiä, sandaalit.
Ja jos näytät tolta mitä kuvailin niin oon niin kade! 😑
Tunikahan tuo on. Jalkaan kapeat valkoiset housut tai päinvastoin oikein leveälahkeiset pellavahousut, niin näyttää hyvältä.
Oletko varma, että myymälä ottaa takaisin näin korona-aikana?
Ihana väri ja muutenkin tosi kaunis. Hieno löytö. Älä ihmeessä palauta. Edellä kirjoittaneet jo antoivat hyviä yhdistelyvinkkejä. En keksi enempää.
Tosi nätti. Tulee joku loma Kreikassa tai Italiassa mieleen. Näyttää kyllä ihan superminiltä ja vaikka olisi upeatkin sääret tuntuu että vagina voi vähän liian helposti vilkkua alta kumartuessa.
Kiitos vastauksista! Leggareita/kapeita housuja mietin alle. Olisikohan semmoset mustat "pyöräilyshortsit" iha nounou tonne alle? Jos vähän näkyis lahjetta helman alta?
Ja olen 170cm hoikka, rinnaton mutta en ruskettunut vaan lähes albino 😂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista! Leggareita/kapeita housuja mietin alle. Olisikohan semmoset mustat "pyöräilyshortsit" iha nounou tonne alle? Jos vähän näkyis lahjetta helman alta?
Ap
Näyttäisi ehkä siltä, että alushousut vilkkuu paidan alta. En laittaisi ellei shortsit ole lähemmäs polvipituiset.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pyöräilyshortsit on ok, jos olet matkalla kotoa uimarannalle pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Näyttäisi ehkä siltä, että alushousut vilkkuu paidan alta. En laittaisi ellei shortsit ole lähemmäs polvipituiset.
Eikä tuon mittaisen tunikan kanssa edes polvipituisia vaan vähintään pohkeeseen.
Kaunis vaate, mutta mekkoa en tuosta mitenkään päin saa. Paita tuo on ja vaatii ehdottomasti housut mukaan. Tai miksi ei vaikka pitkän hameen.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jotkut pitsilahkeiset valkoiset shortsit sopisivat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
En laittais pyöräilyhousuja vaan biksut alle. Ja hei, ei ole pakko olla ruskettunut, sun vartalo kuulostaa just hyvältä tohon.
T. Se,joka puhui hippimekosta tuolla aiemmin.
Ja tuli viel mieleen, että jos itse koet olosi hyväksi mekossa niin anna mennä 👍😊
Musta on väärä väri shortseille mutta miksi et Kokeile? Mustat aurinkolasit myös
Entä lyhyemmät shortsit alle? Ei sitten haittaa vaikka vilahtaa
Voisin ehkä harkita jotain lyhyitä valkoisia shortseja. Eivät paljon näkyisi helman alta, mutta ei myöskään tulisi esiteltyä tavaraa.
Joo täytyy kokeilla pitkiä trikooshortseja ja sit lyhyempiä. Mekko on noin puoleen reiteen mutta koska se on löysä, se tuppaa nousemaan jos hirveästi se päällä jumppaa 😁
Ap
Kiitos kivoista kommenteista, yleensä täällä vaan haukutaan kaikkia. Ehkä tein sittenkin onnistuneen ostoksen 😁
Kyllä tuo hellepäivänä mekkona menee, mutta ehkä en ihan työpaikalle lattaisi sellaisenaan. Kaunis katsella, joten älä palauta.
Paita on malliltaan niin helppo, että sen kanssa voi soveltaa mitä vain. Rennosti farkkushortseista aina valkoisiin pitkälahkeisiin housuihin asti. Jos ei ole aivan pakko ratkaista kaikkea leggareilla, niin kiva juttu.
Paidaltahan tuo enemmän näyttää. Jos haluat housut alle, niin kapeat valkoiset kävisi korkeakorkoisten sandaalien kanssa. Tai hippityylisesti sitten leveälahkeisten housujen kanssa esim. farkkujen kanssa, varvassandaalit ja kukka hiuksiin.