Miten suhtautua tuttavaan, joka kohtelee huonosti?
Miten itse suhtaudutte ihmiseen, joka ei kohtele teitä tasavertaisesti?
Kommentit (12)
No hyvänen aika! Poistaisin hänet tuttavuuksiatani kokonaan. Aikuinen voi seuransa valita.
Minulla ei ole sellaisia tuttavia. Ihan siksi, että jos joku toimii noin, hän ei enää tule olemaan tekemisissä kanssani.
Tuollaisia kohtaa asiakaspalvelutyössä päivittäin. Olen heille kylmä, mutta asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuuluisi tuttaviini.
Miten tuttava poistetaan tuttavista?
Puhutellaan kuin vierasta jos on pakko jotain sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuuluisi tuttaviini.
Miten tuttava poistetaan tuttavista?
Ei olla tekemisissä. Ei soitella heille. Ei mennä kylään kutsusta tai tapahtumaan tai puistoon tai mihinkään heidän kutsusta. Poistetaan facekavereista. Kyllä sitä kautta-aikojen on välejä katkaistu.
Mulla on yksi työkaveri ja hän on myös pomoni.
Halveeraa, sättii, syyttelee.
Sitä hyvää, mitä tein, ei noteerata, vaan ainoastaan se, kun jatkuvassa hysteriatilassa ja paniikissa olevana jätin tekemättä.
Pakko saada vuokra maksettua ja lapsi ainakin ruokittua, joten en voi tehdä mitään, vaikka onneksi hiljaa mielessä voin.
Pääsen myös joka päivä kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi työkaveri ja hän on myös pomoni.
Halveeraa, sättii, syyttelee.
Sitä hyvää, mitä tein, ei noteerata, vaan ainoastaan se, kun jatkuvassa hysteriatilassa ja paniikissa olevana jätin tekemättä.
Pakko saada vuokra maksettua ja lapsi ainakin ruokittua, joten en voi tehdä mitään, vaikka onneksi hiljaa mielessä voin.
Pääsen myös joka päivä kotiin!
Joskus joutuu nöyristelemään turvatakseen tulevaisuutensa. Jaksamista!
En ole tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa muuten kuin välttämättömät asiat. Silloin olen ystävällinen.