Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulla on huonot välit äitiisi niin millaiset välit ovat ja miksi?

Vierailija
04.06.2020 |

Mietin tässä ikääntyvää äitiäni ja suhdetta häneen. Oikeastaan mitään suhdetta ei koskaan ole edes muodostunut. Olemme niin erilaisia ihmisinä.

Esim saatan joutua kuuntelemaan 1,5 h puhelimessa kun hän vuodattaa asioitaan.

Hänen auttamisensa on ok, mutta en missään nimessä halua enempää.

Muita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, valittelee yksinäisyyttään, pitäisi olla aina kutsumassa kylään viikkokausiksi.

Vierailija
2/5 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, huonot oli läpi elämänsä, nyt on jo vanha ja raihnainen. Kylmä ja etäinen, käytti henkistä väkivaltaa minuun pitkälle aikuisuuteen asti(ja fyysistäki, jopa henkeä uhkaavaa lapsena). Joskus esitimme kai jonkinlaisia välejä(lähinnä kulissina ulospäin ja minä varmaan hänen uhkaavuuteensa takia), mutta aina olin varpaillani, jännittynyt, jäätynyt ja stressin vallassa joka tapaamisella ja etenkin sen asunnossa käydessäni. Olen helpottunut, että se on nyt ohi, minun ei tarvitse jaksaa enää kannatella sen tunteita ja raivkohtauksia ym.arvaamattomuutta. Toki siitä on jäänyt elämänmittaiset haavat ja elämäni mennyt aika huonosti, mutta ainakaan ei tarvitse tavata sitä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt äitiäni kymmeneen vuoteen. Alkoholismi, siinä syy.

N37

Vierailija
4/5 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaamaton, oikukas, valehtelee, haukkui mut, vei koiran piikille lapsuudessa, mäsäytti puuhenkarilla, muutti jatkuvasti, ilkeä vittuilija, nälvii, kerää rahaa, haukkuu kaikki, itse erinomainen, latistaja ymym.

On tituloinut itsensä nasseksi ja on vielä ylpeä siitä...

Vierailija
5/5 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kuvitteli, että minulla oli suhde isäpuoleen.

No ei ollut, käytiin lenkillä ja kokattiin joskus ja juteltiin samalla niitä näitä.

Äiti heitti minut ulos ja isäpuoli lähti vähän myöhemmin.

En oo sen jälkeen äitiä nähnyt, siitä alkaa olla kymmenen vuotta.