Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on epätodellisen huonoa onnea ollut viime aikoina. Miten voi olla mahdollista?

Vierailija
04.06.2020 |

Ihan uskomatonta, mikään ei tunnu onnistuvan. Olen masentunut.
Minusta alkaa tulemaan jo taikauskoinen, että asiat vain on tarkoitettu nyt menemään persiilleen.
Kaikki tavarat ja vaatteet menee rikki itselläni, työasiat menevät mönkään, ruoat eivät onnistu. Yksinkertaiset asiat eivät onnistu.
Kuljen sumussa ja masentuneena.
Olen huonossa suhteessa ja itsetunto on järkyttävän matalalla.
Mies ivailee ja naureskelee. Hänellä pyyhkii erityisen hyvin ja saa asiat toimimaan, nekin mitä minä en saa.

Ihan kun olisin nyt ihan väärässä paikassa väärään aikaan jatkuvasti.
Sitten kuuntelen ilkeilyä, olen ahdistunut ja voimaton.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että masentuneena koet, että kaikki epäonnistuu tai rikkoontuu, vaikka onnellisena asioita epäonnistuu ja rikkoontuu elämässäsi samassa suhteessa? Masentuneena vain kiinnität enemmän huomiota negatiivisiin asioihin.

Voihan myös olla, että surullisena ja masentuneena on ikään kuin hieman "aivosumussa", ja siksi esimerkiksi rikkoo enemmän asioita, kun ei jaksa keskittyä. Tai negatiivisesta katsantokannastaan johtuen ei ikään kuin usko itseensä, ja siten tuomitsee itsensä ennalta epäonnistumaan.

Vierailija
2/3 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heivaa nyt tuo ivaileva mies ihan ensimmäiseksi mäkeen. Siinä on ainakin asia, johon voit vaikuttaa. Ei tuollaisessa suhteessa kannata olla, jossa toinen painaa sinua alas ja naureskelee sinun kustannuksellasi.

Muuten sitten, se on elämää, että kaikki ei mene aina putkeen. On normaalia, että tavaroita hajoaa, jopa samalla viikolla, ruokia palaa pohjaan ja aurinko ei aina paista, ja liikennevalotkaan eivät aina näytä vihreää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla, että masentuneena koet, että kaikki epäonnistuu tai rikkoontuu, vaikka onnellisena asioita epäonnistuu ja rikkoontuu elämässäsi samassa suhteessa? Masentuneena vain kiinnität enemmän huomiota negatiivisiin asioihin.

Voihan myös olla, että surullisena ja masentuneena on ikään kuin hieman "aivosumussa", ja siksi esimerkiksi rikkoo enemmän asioita, kun ei jaksa keskittyä. Tai negatiivisesta katsantokannastaan johtuen ei ikään kuin usko itseensä, ja siten tuomitsee itsensä ennalta epäonnistumaan.

Olen samaa mieltä tämän kanssa, jotenkin alitajuntaisesti myös odotat epäonnistumista ja siksi asiat menevät mönkään. Jos mies aina nauraa kun sulla menee huonosti, niin kannattaa varmaan myös harkita onko mitään järkeä olla tuommoisen miehen kanssa... Alkaisin sun tilanteessa pitään lisäksi  kiitollisuuspäiväkirjaa, eli kirjoitat joka ilta päiväkirjaan vaikka viisi asiaa jotka meni hyvin tai ilahdutti sinua (puhelu ystävän kanssa, linnunlaulu, herkullinen voileipä...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi