Näin naisen, jolla oli leopardikuvioinen tunika ja sinivalkokuviolliset housut. Eikö joillain vain ole tyylitajua vai mistä kiikastaa?
Kommentit (37)
Esim. minulla ei ole luontaisesti tyylitajua eikä makua.
Sisarellani on taiteellisuutta ,luovuutta,värisimää,hyvä maku synnyinlahjana.
Mitäs nyt sitten?
Minäkin näen joka päivä ihmisiä, jotka ovat mielestäni pukeutuneet ihan hirveisiin vaatteisiin. En kuitenkaan koe mitään tarvetta postata siitä nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koira sai kohtauksen kun naapuri (leopardiasussa) tuli vastaan. Meinas pokka pettää itselläkin.
Teidän kerrostalokoppikoira on niin vieraantunut luonnosta?
Yritetään ymmärtää. Ap on erityisherkkä, joka saa räikeistä väreistä ja isoista kuvioista ahdistusta ja migreenin.
Ehkä hänellä ei ole valinnanvaraa. Ainoat, jostain saadut vaatteet nyt vaan sattuu olemaan yhteensopimattomat.
Minä 28 v myönnän pukeutuvani "rumiin" vaatteisiin päivittäin. Joku ruma mainos t-paita, verkkarit tai yöhousut ja 80-luvun tuulipuvun takki.
Naapurit nauraa koiralenkillä, mutta so? ne on mukavat, saa likaantua jne..
töihin pukeudun "normaalisti"
Ja ihan vaan ei kiinnosta miltä näytän, käytännöllisyys ja vaatteet on perittyjä tai saatuja (ilmaisia)
Voi kun tulis talvi ja kaikilla olis toppatakit ja toppahousut. Mieluiten mustat. Pipo vois olla vaikka tumman harmaa, mutta ei kyllä yhtään enempää väriä!
Vierailija kirjoitti:
Minä 28 v myönnän pukeutuvani "rumiin" vaatteisiin päivittäin. Joku ruma mainos t-paita, verkkarit tai yöhousut ja 80-luvun tuulipuvun takki.
Ja ihan vaan ei kiinnosta miltä näytän, käytännöllisyys ja vaatteet on perittyjä tai saatuja (ilmaisia)
Jatkan vielä, että omistan myös sen vyölaukun.
Totuus on, että kyllä suomalaisten naisten pukeutumisessa olisi todella paljon parantamisen varaa. Mutta eihän se kuulu kellekään vaan on ihmisen oma asia, kuten täälläkin toitotetaan. Enemmän kaupungilla näkee ns. mökkivaatteissa hiippailevaa sakkia kuin että yhtään mitään vaivaa olisi nähty. Lisäksi suomalaiset ovat pulskistuneet hälyttävästi, sekin osuu silmään.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on, että kyllä suomalaisten naisten pukeutumisessa olisi todella paljon parantamisen varaa. Mutta eihän se kuulu kellekään vaan on ihmisen oma asia, kuten täälläkin toitotetaan. Enemmän kaupungilla näkee ns. mökkivaatteissa hiippailevaa sakkia kuin että yhtään mitään vaivaa olisi nähty. Lisäksi suomalaiset ovat pulskistuneet hälyttävästi, sekin osuu silmään.
Eikö Virossa oltu muutama vuosi sitten lihottu jo suomalaisten ohi?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on normaalia ja käytännöllistä kun pitää vanhat ensin pois.
Paljon omituisempaa on että av:llakin on hipstereitä ym jotka MAKSAA kasarivaatteista. Ne on typerän näköisiä.
Mä lähden välillä lähikauppaan ja koiralenkeille mitä ihmeellisemmissä vaateyhdistelmissä. Yleensä kotona hengaan just jossain tunikassa tai isossa paidassa ja kun menen ulos vaan nopeasti pyörähtämään kiskaisen lähimmät mukavat säänmukaiset housut jalkaan. Ei mua kiinnosta yhtään mitä muit siitä ajatteler. Töihin, juhliin yms. panostan vaatteisiin. Muuten ei jaksa kiinnostaa sopiiko oliivinvihreätleginsit, pinkkitunika ja kirkkaansininen lenkkitakki yhteen,ymmärrän toki että hullulta se näyttää mutta mukavuus menee edelle.
Joskus raskaana ollessa ei mahtunut kuin tietyt vaatteet päälle, ja oli kylmä talviaika. Minulla oli citymaastokuvioiset housut, ruudullinen sarkatakki ja leopardikuvioinen villahuivi vielä päässä. Vähän kyllä mietin, mahdanko olla ihan salonkikelpoinen, mutta niillä mentiin kaupungissakin :)
No, voi jestas...koita kestää :) !
Vierailija kirjoitti:
Ap, tajuan mitä sanot ja olen täysin samaa mieltä. Tuohon vielä kalastajanhattu, vihreä kaulaliina, musta selkäreppu, keltaiset sukat harmaissa crockseissa sekä tatuointeja siellä täällä.
Se ei ole pukeutumista, se on vain vaatteiden päälle laittamista.
Sitten on se äveriäämpi, raha ei tuo tyylitajua -versio tästä samasta jutusta. Ostetaan erilaisia merkkivaatteita ja bling bling -koruja, laukkuja ja kynsiä, ja yhdistellään niitä mielivaltaisesti julmetun rumaksi kokonaisuudeksi. Vähän kuin 90 day fiancen Darcy.
Ap, tajuan mitä sanot ja olen täysin samaa mieltä. Tuohon vielä kalastajanhattu, vihreä kaulaliina, musta selkäreppu, keltaiset sukat harmaissa crockseissa sekä tatuointeja siellä täällä.
Se ei ole pukeutumista, se on vain vaatteiden päälle laittamista.