Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli sun keskiarvo yläkoulussa?

Vierailija
04.06.2020 |

Amis vs lukio

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8,3 oisko ollu. Uskonto, elämänkatsomus, liikunta ja kuvis oli 6 tai 7. Matikka, fyssa, kemia, enkku yms. oli 9 tai 10. Ei-relevantteihin aineisiin ei kiinnostanut panostaa. Nykyään tietotekniikan inssi.

Vierailija
22/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.1 lukuaineiden keskiarvo päättötodistuksessa. En mennyt lukioon. AMK-tutkinto on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8,7, lukio & yliopisto.

Vierailija
24/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,2 ja lukioon menin. Sieltä ihan hyvillä papereilla ulos.

Vierailija
25/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rehellisesti sanottuna muista. Jossain 9:n ja 9,5:n välillä, luulisin. Pääsin haluamaani lukioon, eli oli riittävän hyvä.

Vierailija
26/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,2. Peruskoulun jälkeen ylioppilas ja ammatillinen perustutkinto kaksoistutkintona, ja jatko-opinnot ammattikorkeassa.

Vierailija
27/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,83 ja ylppäreissä kuusi ällää -97. Minusta tuli opettaja, kaikkea muuta silti olen kuin kiltti kympin tyttö 😎

Vierailija
28/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,1. Taideaineet ja liikunta laskivat keskiarvoa, minussa ei ole tippaakaan musikaalista tai kuvataiteellista lahjakkuutta. Lukioon menin ja siitä yliopistoon, minusta tuli sosiaalityöntekijä.

Vierailija
29/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9,1. Taideaineet ja liikunta laskivat keskiarvoa, minussa ei ole tippaakaan musikaalista tai kuvataiteellista lahjakkuutta. Lukioon menin ja siitä yliopistoon, minusta tuli sosiaalityöntekijä.

Keski-arvoon lasketaan vain lukuaineet.

Vierailija
30/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-arvoon lasketaan vain lukuaineet.

Ei laskettu kun minä olin ysillä. Voi olla, että oli toinenkin keskiarvo lukuaineille, mutta sitä en muista. Muistan vain, että ysin todistuksessa liikunta oli 8, kuvaamataito 7 ja musiikki 8.

Vierailija
31/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuaineiden muistaakseni joku 8,5, kokonaiskeskiarvo 8,8 tai 8,9, en muista enää. Amis ja myöhemmin amk.

Vierailija
32/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 7,8. Kävin merkonomilinjan ja myöhemmin olen joitain lyhempiä vuoden - parin lisäkoulutuksia käynyt. 

Vierailija
33/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.5 taisi olla, kaikki aineet laskettuna. Liikunta, kuvis, musiikki ja käsityö huononsivat, lukuaineet parempia. :)

Menin lukioon, kirjoitin E:n paperit, sitten yliopistoon.

Vierailija
34/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 9, pakotettuna lukioon. Olisin halunnut jättää kesken, mutta pakotettiin myös kirjoittamaan. Sain E:n paperit. Sen jälkeen uskalsin repiä itseni irti vanhemmistani ja kieltäydyin heidän toiveiden mukaan elämän suorittamisesta. Reissasin rahattomana monta vuotta, tein töitä mitä sain (siivosin, tarjoilun, h*osasin yms.) Tulin takaisin Suomeen, opiskelin välinehuoltajaksi. Teen välillä satunnaisesti pieniä pätkähommia. Nautin elämästä.

Vierailija
35/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku 8.5. Ei kiinnostanut yhtään.

Nyt olen DI, vaikka luin lukiossa lyhyen matikan. :-)

Vierailija
36/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,5 seudun parhaaseen lukioon vanhempien vastustuksesta huolimatta. Olisivat halunneet, että menen samaan lukioon kuin siskoni. Totesin, että haen joko hevosenhoitajaksi tai siihen lukioon, mihin haluan, en minnekään muualle. Jostain kumman syystä allekirjoittivat hakupaperit lukioon :-D

Siitä sitten Kauppakorkeaan ja nykyisin hyvässä ammatissa.

Vierailija
37/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 7.5. Hengasin porukassa, missä oli siistiä olla tyhmä. Lintsasin varsinkin ysillä aika paljon, enkä kauheasti nähnyt vaivaa koulun eteen. Lukiossa aloin ottamaan koulun tosissaan ja nykyisin olen KTM. 

Vierailija
38/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ka. oli 8,4 (lukuaineiden 8,3) ja se oli pirun hyvin kun tietää, minkälaiset kotiolot mulla oli. Oikeastaan mulla ei ollut edes kotia, asuin loppuajan yläasteesta hyyryläisenä tutun perheen nurkissa, kun vanhemmat eros ja kumpikaan ei halunnut/voinut pitää mua luonaan.

Kävin ammattikoulun eläintenhoitoalalla. Äkkiä oli päästävä johonkin työhön, että pystyi itsensä elättämään.

Vierailija
39/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan 9. En ollut mikään nero, vaan tein hyvien numeroiden eteen todella paljon töitä. Tie vei lukioon, E:n paperit, yliopistossa opiskelin äikän opettajaksi.

Vierailija
40/41 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,8

Lukio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi