Peruin aika viimehetkellä kissan tulon, josta tosin olin jo maksanut
Tiedän että oli aika tylyä ja kohtuutonta, mutta sanoin että voivat pitää rahat. :/ Ei hitto kun pitää olla tämmöinen tuuliviiri, no ihan hyvä vain, jos kissaa ei tule, vähän omatunto koputtelee olalla.
Kommentit (7)
Teit oikein. ❤️
Onko sulla joku diagnoosi vai oliko tämä vaan virhearvionti?
Mulla on traumataustaa, siitä johtuen olen epävakaa, tosin siihen on lääkkeet. Kyllä olisin varmasti kissan hoitanut, mutta kyllä se stressiä tuo paljon elämään, vaikka myös toki hyvääkin.
Ota rahasi takaisin vain, ei kissanomistajat niitä ole ansainneet.
Pitääkö kissoista maksaa? Täällä meillä päin on löytötalo, josta voi hakea ilmaiseksi ja loput piikitetään, kun ei löydy kotia.
Hyvin teit. Kissa sitoo kymmeniksi vuosiksi. Ja sitä pitää ruokkia ja leikata ja lääkitä ja haiset kissalta koko ajan. Se on mustasukkainen sun ystäville, mutta ei tykkää sustakaan, haluaa vaan palvelijan! Ja kissa allergisoi nopeasti, jos olet vähänkään sitä tyyppiä, joka saa astman. Minä olin.
Vetis 17v+1v kirjoitti:
Mulla on traumataustaa, siitä johtuen olen epävakaa, tosin siihen on lääkkeet. Kyllä olisin varmasti kissan hoitanut, mutta kyllä se stressiä tuo paljon elämään, vaikka myös toki hyvääkin.
Millaista stressiä se olisi tuonut sulle? Miksi peruit sen tulon, jos olet kumminkin varma, että olisit sen hoitanut?
Vierailija kirjoitti:
Vetis 17v+1v kirjoitti:
Millaista stressiä se olisi tuonut sulle? Miksi peruit sen tulon, jos olet kumminkin varma, että olisit sen hoitanut?
Koska luulen, että olisin alkanut inhoamaan sitä jossain vaiheessa.
Ihan hyvä vaan. Lemmikki ei ole mikään pehmolelu, vaan elävä olento. Kissat elävät jopa yli 20 vuotta ja tosiaan olet sen ajan aina kissanomistaja, eli vaikka viikonloppureissua tai pitkää lomaa varatessasi joudut järjestelemään lemmikin hoidon. Ja esim. eläinlääkärikulut kissan sairastuessa. Lemmikin oton ei pidä olla mikään tuuliviiripäätös.