Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ne juoksut oli mitkä olet jo juossut?

Vierailija
04.06.2020 |

Tarkoittaako villiä sinkkuelämää yhdenillanjuttuineen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin, mutta myös laajemmin sellaista elämää, johon kuuluu paljon menemistä. Minusta ihan normaali jakso ihmisen elämässä nuorena; pidetään hauskaa ystävien kanssa, biletetään, reissuilla yövytään hostelleissa ja retkeilymajoissa.. sinkkuelämää kaiken kaikkiaan.

Minusta on outoa, että joillekin se on negatiivinen asia, että ihminen ilmaisee, että juoksut on juostu.

Vierailija
2/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juossut ainakin puolimaratonin, montakin kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maratonit on kyllä juostu. Nyt keskityn lyhempiin matkoihin kun en jaksa enää itseäni niin paljon rääkätä.

Vierailija
4/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cooperin testit on jo juostu.

Vierailija
5/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin nuorena tuhmien tyttöjen perässä, mutta en saanut ainuttakaan kiinni.

Vierailija
6/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas maratonien jälkeen olen suunnannut vielä pidemmille polkujuoksuille, koska pituus ja maisemat olivat maratoneilla riittämättömät.

Onkohan mun juoksut juostu vielä kasikymppisenäkään.

Vierailija
7/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juostiin yöjalassa

Vierailija
8/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa juoksin aina tupakkapaikalle ja takaisin koska oli niin vähän aikaa polttaa tupakka.

Vierailija
9/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen miesten perässä juokseminen. Komeiden ja täydellisten miesten siis. Nyt en enää jaksa juosta lasken rimaani vaan tyydyn johonkin "ihan kivaan" jota en oikeasti rakasta enkä himoitse.

Vierailija
10/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin kaikkiaan kaksi vuotta ulkomailla eri paikoissa. Juoksujen jälkeenhän sanotaan että "Asettuu aloilleen", niin se viittaa myös siihen että pidemmät reissut on pitkälti reissattu. Eri maassa asuminen on täysin eri asia kun viikon, kahden loma. 

Vierailija
11/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin, mutta myös laajemmin sellaista elämää, johon kuuluu paljon menemistä. Minusta ihan normaali jakso ihmisen elämässä nuorena; pidetään hauskaa ystävien kanssa, biletetään, reissuilla yövytään hostelleissa ja retkeilymajoissa.. sinkkuelämää kaiken kaikkiaan.

Minusta on outoa, että joillekin se on negatiivinen asia, että ihminen ilmaisee, että juoksut on juostu.

Ei kaikilla ole tuollaista elämänvaihetta. Ja taas toiset elää noin kokoajan.

Vierailija
12/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut kaikkia jäätelömakuja, sinulle annan kerran kuussa vaniljaa

Vierailija
13/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

110 m aidat ja 1500 m esteet.

Vierailija
14/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennessäni maaatalouskauppaan juuri ennen sulkemisaikaa jouduin ottamaan harakirin.

Vierailija
15/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten juoksut on juostu tarkoittaa sitä, että enää ei ole toivoa niistä ihanista miehistä, jatkuva biletys ei enää jaksa kiinnosta ja jostain pitäisi löytää se vähemmän kiinnostava, varakas ja turvallinen mies.

Oksettavuusindeksi 3/5.

Vierailija
16/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 km, 10 km ja puolimaraton. Maratonista en edes haaveile, kun menee liian kauas mukavuusalueesta.

Vierailija
17/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ilmoittaa olevan juoksunsa ja jo juossut, niin ennusta tylsää seksielämää huonossa parisuhteessa kaiken nähneen naisen kanssa, jolla on puhelin täynä ex-hoitoja. Naaman uurteista usein vielä näkee, että läträtty on ja kauan. 

En minä halua parisuhdetta henkisesti ja fyysisesti loppuunkulutetun ihmisen kanssa. 

Ole raikas, täynä elämää ja haaveita. 

Vierailija
18/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juoksut on juostu"

=

+300 eri miestä on tullut häneen.

Good luck. Good luck.

Vierailija
19/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelin eri maissa ja Suomessakin eri kaupungeissa ja tutustuin erilaisiin naisiin. En sitten osannut lopettaa tätä edes vakiintuneessa työpaikassa kunnes eteeni tuli nainen, joka oli kaikkea, mitä olin aina halunnut.

Vierailija
20/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut maratonjuoksuja, nyt 39 maratonia ja satoja lyhempiä matkoja on juostu.

Ja aina kun maratoneilta ja hiki-treeneiltä on joutilasta aikaa jäänyt, olen tehnyt lihasten🍆 herkistys-harjoituksia söpöjen tyttisten 👸🏻 punkissa. Hiki-treenejä 🥵 nekin ja niitä on ollut paljon enemmän kuin juoksuja!

Mutta vasta "harjoitus tekee mestarin 🏆 🥇"