Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ne juoksut oli mitkä olet jo juossut?

Vierailija
04.06.2020 |

Tarkoittaako villiä sinkkuelämää yhdenillanjuttuineen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rillutellut pitkin poikin nuorena. Ihanaa! Nyt riittää kiikkustuolissa muisteltavaa. Ja noille happamille kommentoijille loppuunkulutetuista naisista: nssiminen oli vain yksi osa tätä rilluttelua, erittäin mieluisa toki.  ;D

Vierailija
22/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas maratonien jälkeen olen suunnannut vielä pidemmille polkujuoksuille, koska pituus ja maisemat olivat maratoneilla riittämättömät.

Onkohan mun juoksut juostu vielä kasikymppisenäkään.

Olisi kyllä ihanaa, jos pystyisi harrastaa juoksua 8-kymppiseksi asti. 7-kymppisissä on kyllä vielä tosi koviakin menijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkuun olen juossut kun olin pöpilässä ja nuorisokodissa.

Vierailija
24/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas maratonien jälkeen olen suunnannut vielä pidemmille polkujuoksuille, koska pituus ja maisemat olivat maratoneilla riittämättömät.

Onkohan mun juoksut juostu vielä kasikymppisenäkään.

Olisi kyllä ihanaa, jos pystyisi harrastaa juoksua 8-kymppiseksi asti. 7-kymppisissä on kyllä vielä tosi koviakin menijöitä.

Vanhin Havaijin Ironmanilla maaliin tullut on ollut 85. Jotkut pystyy ja jaksaa vanhanakin.

Vierailija
25/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vaihe elämässä kun ei ole vastuussa kuin itselleen ja itsestään.

Aika ennen lapsia ja niiden kanssa vapaa-aikansa menettäneenä, kun vaan ei voi tehdä kaikkea niinkuin itse haluaa, koska ruoka-aika, nukkumaanmenoaika, läsnäolo,  koulu….

Vierailija
26/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30-vuotiaana panin ympäriinsä. Yli kolmikympisenä löysin sitten vaimomatskua olevan naisen ja perustin perheen hänen kanssaan.

Vierailija
27/27 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuollaista elämää elänyt, koska en uskonut itseeni. Tämän takia melkein nelikymppisenä olen erittäin itsetuhoinen. Koko elämä jäänyt kokematta eikä millään ole mitään merkitystä.