Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä voiteita raskauden aikana?

07.07.2006 |

Mul on toine raskaus menossa ja ekasta jäi roimasti raskausarpia ympäri kehoa (mahaan, rintoihin, reisiin..) Arvet tosin nyt vaalenneet, mutta nyt toisessa raskaudessa halauaisin myös yrittää minimoida nää kivat jäljet joita kyllä mulle väkisinkin tulee varmaan. Ei sillä tavalla että ne elämää kaataa suuntaan tai toiseen mutta silti!

tietääkö joku hyviä voiteita/rasvoja mitä voi käyttää päivittäin suihkun jälkeen tai muutenkin jotka oikeasti auttaisi sekä raskausarpiin tai niitten synnyn ehkäisyyn sekä kosteuttas muuten vaan.

Ekassa raskaudessa käytin body shopin jotain kookos rasvaa mutta siitä ei mielestäni sanottavaa hyötyä ollut, teki vaan inhottavan tahmaseksi ihon ja sotki vaatteet.

Jadederoan RV 9+3 ja pömppö!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen rasva mikä monille jopa allergisille sopii ja mitä itse käytän on ihan Aqualan L apteekista. Siinä ei ole mun mielestä pahaa hajua eikä tee oloa tahmaiseksi tai öljyiseksi. Enpä tiedä voiko millään ihon päälle laitettavalla voiteella ihan täysin estää raskausarpia...mutta yrittää voi tietenkin :)

Pia

Vierailija
2/4 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa tai ei. :-) en siis usko raskausarpivoiteiden sisältävän mitään taikaa. Itse olen ihan normaaleja kosteusvoitetia käyttänyt, kun iho kuivuu. Niveaa, apteekin perusvoiteita jne. Ei ole tullut arpia, viime raskaudessa tai nyt. Kenties vaan ei ole taipumusta niihin.

Weleda-nimisellä sarjalla taitaa olla raskausarpivoide myös, jos kokeilla kumminkin tahtoo! sitä saa ainakin luontaistuotekaupasta ja bebesiltä. =)

Minni 22+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liputan Ceridal öljyn puolesta:) Mulle tuntuu tulevan herkästi raskausarpia, ainakin nuorena tuli reisiin ja rintoihin kasvaessa..nyt mahaan ei ole tullut yhtään kun olen joka ilta masun öljynnyt ja nyt loppua kohti aamuin illoin:)

Queen rv 35+2

Vierailija
4/4 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄytin koko viime raskauden Aqualan L:ää. Arpia ei tullut, mutta en siis usko että se tästä voiteesta johtui :)