Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö lääkäriä joka kuuntelee ”hulluksi” leimattua

Vierailija
03.06.2020 |

Pääkaupunkiseudulla. Sain vihdoin (suomessakin saatavilla olevan) laboratoriotutkimuksen teetettyä Ruotsissa ja olen vakavasti sairas. En todellakaan enää mene yhdellekään ylimieliselle lääkärille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidapa sitten itse itsesi.

Vierailija
2/8 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh kuule, annan kunnian sellaiselle joka ei ylenkatso potilasta siksi että hän tietää enemmän kuin lääkäri. Jos olisivat lukeneet ne julkaisut jotka heille toin niin olisivat ehkä oppineetkin jotain, miten kamalaa!! Mieluummin tapetaan potilas kuin kuunnellaan sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh kuule, annan kunnian sellaiselle joka ei ylenkatso potilasta siksi että hän tietää enemmän kuin lääkäri. Jos olisivat lukeneet ne julkaisut jotka heille toin niin olisivat ehkä oppineetkin jotain, miten kamalaa!! Mieluummin tapetaan potilas kuin kuunnellaan sitä.

On muuten todella rasittavia nämä potilaat, jotka kantaa lehtiartikkeleita tms. lääkärille luettavaksi.

Vierailija
4/8 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten todella rasittavia nämä potilaat, jotka kantaa lehtiartikkeleita tms. lääkärille luettavaksi.

Lancetin revari toki meneekin suomalaiselta peruslääkäriltä yli hilseen, sehän on lontooksi ja on vieläpä tutkimus tutkimuksista.

Vierailija
5/8 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lancetin revari toki meneekin suomalaiselta peruslääkäriltä yli hilseen, sehän on lontooksi ja on vieläpä tutkimus tutkimuksista.

Kun toisivatkin Lancetin artikkeleita, mutta nämä on yleensä ihan humpuukilehdistä.

Vierailija
6/8 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun toisivatkin Lancetin artikkeleita, mutta nämä on yleensä ihan humpuukilehdistä.

Joo no eipä ollut minun kohdallani näin

Vierailija
7/8 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki Antila Kruunuhaan Lääkärikeskus

Vierailija
8/8 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erkki Antila Kruunuhaan Lääkärikeskus

Tuolla ei taida pystyä käymään ilman jotain pakollista antioksidanttianalyysiä joka on kallis.