Paljonko velkaa sinulla on?
Kommentit (56)
Mulla on joku omituinen ikuisuusvelka. Opintolaina 1990-luvulta. Ei lyhene vaikka kuinka maksaisi pois.
Varmaan jotain 25 000 euroa, en halua ajatella. Elän tosi säästeliäästi ja maksan joka kuukausi niin paljon velkaa pois mitä vaan voin.
Tällä hetkellä talosta ja kahdesta autosta yhteensä noin 320 000€.
Ei yhtään, mutta aikoinaan oli jopa 30 000 euroa. Sain maksettua vasta isän perinnöllä pois. Sen jälkeen muutin tapani koska sain uuden mahdollisuuden elämään ja olen todella kiitollinen siitä. Velkahelvetti oli aivan kamalaa.
150 000 euroa asuntolainaa, ei muuta.
1500 euroa. Maksan pois elokuussa.
188 000 € asuntolainaa, yksin. Se on kuitenkin alle puolet asunnon tämän hetkisestä arvosta, niin ei erityisemmin ahdista.
0 euroa. Eikä koskaan enää velkaa, näin on aika vapaa olo elää kun ei ole enää pankkia ketjulla kiinni jalassa.
asuntolainaa jäljellä 150000, josta puolet minun nimissä. Autosta 18000€ ja luottokortilla 1200€.
Asuntolainaa 182 000 e, kanssavelallisena on myös puoliso. Opintolainaa n. 4 000 e jäljellä.
31000 euroa: sis. asuntolainaa ja pieni kulutusluotto. Ikää 51 v, työuraa 15 vuotta jäljellä. Asunto pitäisi rempata, joten lainaa pitää ottaa lisää.
Tällä hetkellä ei yhtään. Olen todella onnellinen siitä koska olen velkahelvetin läpi käynyt ja tiedän että tälläiset ajat on monella edessä.