Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Televisio rikki; hankkiako uusi vai ei?

Vierailija
07.07.2006 |

Meillä meni televisio rikki kohta pari kuukautta sitten ja päätimme odottaa lomarahoja ja hankkia sitten uusi ja vähän parempi ja kalliimpi tv. Nyt olemme kuitenkin alkaneet miettiä koko asiaa. On oikeastaan ollut aika kivaa, kun sitä televisiota ei ole ollut. Olemme tehneet yhdessä perheenä enemmän asioita, lukeneet, pelanneet erilaisia lautapelejä ja ulkoilleet. Samoin se minun ja miehen yhteinen aika lasten mentyä nukkumaan on tosiaan ollut yhteistä aikaa eikä sitä, että rotkotamme sohvalla ja tuijotamme tv:tä. Olen alkanut miettiä, tarvimmeko todella koko kapistusta.

Onhan siitä hyötyäkin. Joskus olisi tosi mukava pistää lapsille video puoleksi tunniksi pyörimään ja saada itse tehtyä jotain rauhassa ja välillä on lehdestä tv-ohjelmia vilkaistuaan harmittanut, että jotain kiinnostavaa ei näekään. Tosin nyt kesällä ohjelmatarjonta on mitä on. Jos ei pidä jalkapallosta ;) Toisaalta syksyllä alkaisi taas pari sarjaa, jotka olisi kiva nähdä. House nyt ainakin. Mutta nekin kyllä tulevat varmaan aika pian DVD:llekin ja sitten ne voi katsoa tietokoneella. Mitäköhän tässä tekisi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voit katsoa haluamasi ohjelmat ja lapset voivat katsoa joskus piirrettyjä tms DVD:ltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi