Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies tuli kotiin taskussaan kuitti ostetuista rintsikoista..kiva, ei näy rintsikoita täällä.....

Vierailija
07.07.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin aamulla onko se ostanut mulle lahjan, mies kyseli kummissaan mitä mä oikeen horisen. Näytin kuitin ja se otti sen mun kädestä ja alko kyselemään mistä mä sen olen löytänyt.

Sitten se hymyili sellasta jäinpäs kiinni hymyä ja koitti kehittää riitaa, että mä tutkin sen tavaroita. Sano se sitten että ei hän mitään rintsikoita ostanut vaan itelleen uimahousut....mutta eihän lindexissä myydä miesten vaatteita...? Eikä ne uimahousut maksanut 20 euroa, sen mäkin tiedän.

Kysyin vaan onko ne rintsikat tässä talossa vai onko niistä jo eilen nautittu jonkun muijan päällä. Ei vastannut siihen mitään. No, eiköhän se totuus tässä ilmi tule hyvin pian.

Vierailija
2/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos mun mies olis jäänyt tollaisesta kiinni ja mitään merkkipäivää ei olis tulossa, niin mä en olis uskonut samoiksi jos ois mennyt pari päivää aikaa. Mutta mä olenkin jo tullut niin kyyniseksi miesten suhteen :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa päiväys 16.12.2005 hinta oli 62,70¿

minä kysyin että kukas nämä korut on saanut, niin mies vastasi että sinä tai tyttö hänhän toi joululahjaksi kummallekkin korvakorut, tyttö sai hopeiset jotka oli ostettu toisesta korukaupasta, rasianpohjassa korukaupan tarra.

Minä sain myös korvakorut jotka varmaan olikin tuota hinta luokkaa, mutta kävin kysymässä sieltä liikkeestä että saiskohan näihin korviksiin kaulakorua, kun nämä on ostettu täältä? Liikkeen omistaja katsoi koruja ja sanoi että eivät kuulu valikoimaan

Vierailija
4/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt kun asiasta puhutaan niin sanoo että muistat varmaan väärin sen koruliikkeen nimen

Vierailija
5/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kävikö sellainen pitkänhuiskea tumma mies ostamassa nämä täältä joulun alla? ai et ainakaan muista? saatanan petturi mies"

Ajattelen, että niin kauan kun meillä toimii seksi ja parisuhde en edes ajattele moisia. Jos pettää, niin siitä jää kiinni, jossain vaiheessa, tavalla tai toisella! Ei se minun kyyläämisestäni, puhelimen selailuistani ja kuittien tarkistuksista taatusti ainakaan paranisi se tilanne.

Tiedän millaista on kun epäillään jatkuvasti ilman syytä, ja se jos mikä ajaa eron partaalle..

Vierailija
6/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun synttärit, kihla- tai hääpäivä tms?

Vierailija
7/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tohon nyt sanois? sillä on toinen tai sit se on ostanut ne sulle.

Vierailija
8/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän voi antaa ne sulle kun herää... Ne voi olla vaikka autossa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi