Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri sanoi kokoajan että olen lihava

Vierailija
03.06.2020 |

Varmasti 6x sen ajan kun olin vastaanotolla hän haukkui ulkomuotoani. Ei edes näyttänyt magneettikuvien tuloksia vaikka sitä varten olin sinne mennyt. En kyllä varmasti anna leikata enää polvia tuolla tai missään muuallakaan. Todella törppö lääkäri. Eikä mua ärsytä pelkästään haukkuminen vaan se ettei voi tehdä mitään oikein.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6x sen ajan?

Vierailija
2/32 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu mikä sika ei potilaita saa haukkua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat? Veikkaan, että olet läski eikä polviasi leikattaisikaan sen takia.

Vierailija
4/32 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko?

Vierailija
5/32 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut "no shit Sherlock". Kuka ylipainoinen oikeasti ei tiedä olevansa ylipainoinen? Ei kukaan, jollei ole muita ongelmia.

Vierailija
6/32 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä se läskiksi haukkuminen ketään laihduta. Useimmat ylipainoiset myös tietävät olevansa ylipainoisia, se ei ole uusi tieto. Jos ylipaino estää leikkauksen, lääkärin kuuluu asiallisesti todeta ettei leikata ylipainon takia, laihdutuksen jälkeen voidaan arvioida tilanne uudestaan. Ei haukkua tai arvostella.

Vierailija
7/32 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on lihava niin se on lihava, ei se ole mitään haukkumista kun se liittyy hoitoon.

Obeesi tarkoittaa myös lihavaa, ei se sana sitä painoindeksiä tai kehon koostumusta muuta.

Minäkin olen lihava, se on vain fakta.

Vierailija
8/32 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei polvia kannata leikata ennenkuin paino on saatu normaaliksi. Rikot vaan ne uudet/korjatut polvet saman tien, jos on ylipainoa.

Vierailija
9/32 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko se koko ajan lihava lihava lihava lihava lihava lihava... Jospa se oli robottilääkäri tai sillä jäi levy päälle. Pikku tönäisy voi auttaa.

Vierailija
10/32 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laihduttaminen on mukamas niin vaikeaa?!

Vierailija
11/32 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvivaivasi/kuluma voi johtua ylipainostasi. Esim. polvinivelproteesileikkaukseen pääsee vasta kun bmi on alle jonkin tietyn lukeman. En nyt juuri muista lukemaa, mutta aika moni joutuu pudottamaan painoa päästäkseen leikkaukseen.

Vierailija
12/32 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni lääkäri haukkui myös ylipainoiseksi, kun on keskivartalo lihavuutta. Sanoi, että verenpaine ja uniapnea on ihan itse aiheutettua. Isäni on ollut ikänsä todella hoikka, mutta hänellä on ollut jo nuoresta iästä asti nuo samat vaivat. Lääkäri loukkasi kommentillaan myös isääni, jolta sairaudet periytyneet.

Vierailija
13/32 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni lääkäri haukkui myös ylipainoiseksi, kun on keskivartalo lihavuutta. Sanoi, että verenpaine ja uniapnea on ihan itse aiheutettua. Isäni on ollut ikänsä todella hoikka, mutta hänellä on ollut jo nuoresta iästä asti nuo samat vaivat. Lääkäri loukkasi kommentillaan myös isääni, jolta sairaudet periytyneet.

Hohoijaa ja yhyy taas.

Keskivartalon lihavuus nimenomaan on se pahin. Pienestä teidän perhe tuntuu loukkaantuvan.

Vierailija
14/32 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, yksi rikas ja lihava polvivaivainen vain kehui käyvänsä parhailla lääkäreillä. Oikea vika olisi löytynyt peilistä ja vaakalukemasta.

Vierailija
15/32 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö??????

Vierailija
16/32 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei  vaan olis osunu lääkäriksi palstan läskifoobikko.

Vierailija
17/32 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli magneettikuvista ei löytynyt mitään sellaista vaivaa mitä leikkaus korjaisi vaan vaiva on täysin lihavuudesta johtuva ja laihdutus on ainoa mikä auttaa. :D Ja ap jankkaa että olet väärässä tarvitsen leikkauksen joten lääkäri joutuu kuudesti vääntämään rautalangasta että ei kun sinun pitää laihduttaa.

Vierailija
18/32 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvat herkistyneet, varmaan lääkäri sanoi ihan asiallisesti vain ylipainosta ja elintapojen muuttamista terveellisempään suuntaan.

Vierailija
19/32 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava. Jos joku sanoo, niin alan kysellä laihdutus lääkkeistä, lähetteestä ravitsemus terapeutille, ehkä lihavuus leikkauksestakin. Aletaan sitten konkreettisiin toimiin asian suhteen. Olen valmis johonkin. Pelkkä kehotus laihtua ei ole hyvää hoitoa.

Vierailija
20/32 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta rasvapalaa ei saa ommeltua yhteen. Siksi törkeän lihavia ei voi leikata.

Polven kohdalla rasvaa yleensä on vähemmän, mutta koitahan ymmärtää vaikka itse olet kehopositiivinen, lääketiede ei ole sitä.

Osta vaikka kaksi silavapalaa kaupasta ja yritä ommella ne yhteen pitävällä tilillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi