Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos teillä sellaista ex:ää tai muuta joka sykähdyttää vieläkien vuosien päästä?

Vierailija
07.07.2006 |

Taas päästiin ihon alaisiin =) Mulla oli 10 v sitten kiihkeä suhde ja vieläkin kipinät ja katseet lentää tavatessamme Molemmat aviossa ja silti en menisi vannomaan mitä saattaisi tapahtua kesäillassa ravintolassa jos törmäisimme ilma siippojamme..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä aina joskus ajattelen häntä ja muistelen vähän kaihollakin! Oltiin valtavan rakastuneita, mies oli herkkä ja puhui tunteistaan. Tosin asui koko suhteen ajan yhden tytön kanssa eikä pystynyt lopultakaan tätä jättämään. Eli todennäköisesti meille olis käynyt samalla tavalla, olisi mua pettänyt jossain vaiheessa.

Nykyinen mies on tuon exän täysi vastakohta ja jotenkin tuntuu että oltiin exän kanssa paljon läheisempiä henkisesti. Mutta en vaihtais silti tätä nykyistä exään milloinkaan =)

Vierailija
2/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa jo 10 v ja kaksi lasta.

Olen kahden entisen sykähdyttävän ex' än kanssa ajautunut sänkyyn (eli siis pettänyt aviomiestäni) ja voin kyllä kertoa että ei se niin hyvää enää sitten ollutkaan... Todella harmillista, että toteutin mielihaluni - olisi ollut paljon mukavampaa säilyttää se kutkuttava tunne ja päiväunihaaveet. Nyt jäi vähän ikävät muistot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni poikki vuosi sitten, mutta kemia toimii ällistyttävän hyvin edelleen. Hän on muuttanut yhteen uuden naisen, ja tämän lapsen kanssa, mutta lähettelee mulle vähän väliä meilejä ja tekstareita. Ei tarvita kuin poskipusu, ja se sama sähköaalto kulkee lävitsemme. Aina kun ollaan samassa baarissa me päädytään pussailemaan. Usein hän lähettelee viestejä silloinkin kun hän on naisensa kanssa baarissa.

On vain musta kiinni, että ei olla menty sänkyyn. Olen sinkku joten voisinkin, mutta kun en halua sitä miestä takaisin, haluaisin vain sitä ihanaa seksiä mitä meillä oli. Luulen, että tämä intohimo tulee jatkumaan kunnes joskus tapaan uuden miehen ja ihastun. Exäni nykyinen on ymmärrettävästi mustasukkainen, eikä vähiten siksi, että exä oli kertonut hänelle, että seksi mun kanssa oli maailman ihaninta eikä ole mun voittanutta. Exä on pyytänyt mua kertomaan, jos joskus jonkun kanssa on parempaa kuin mitä meillä oli. Hän ei usko että se on mahdollista. Mä en vielä tiedä. Sääliksi kyllä käy sen naista, se on tosi ihastunut ja sydän sykkyrällä aina kun ollaan samassa baarissa.

Vierailija
4/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat ollaan sinkkuja, ja itseasiassa parhaillaan mailaillaan.. yhdessä tänään ollaan lähdössä n. 200km automatkalle,että saa nähdä miten neidin käy.. :D

Vierailija
5/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa sinun treffata vaikka joka yö hänen kanssa. jos siltä tuntuu. Ja jättää nykyinen. Elämä olisi sitten pelkkää hekumaa...

Vierailija
6/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just samat fiilikset, kuin ap:lla. Ilkeää, mutta ihanaa;o))))

Vierailija
7/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen mieheni tapaamista harrastin seksiä erään entuudestaan tutun miehen kanssa. Aina kun tavattiin, välillämme kipinöi, mutta molemmat olimme parisuhteissa pitkään. Tämän miehen parisuhde päättyi pian yhteisen yömme jälkeen ja minun taas hieman sitä ennen. Paria meistä ei tullut, mutta seksi oli uskomatonta ja vieläkin sydän hakkaa kun tapaamme. (nyt ei olla tavattu pariin vuoteen).

Vierailija
8/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei koskaan harrastettu mitään kiihkeetä seksiä, mutta meidän suhde oli kuitenkin jotain ihan ihmeellistä...

Kiltti tyttö ja kaupungin paha poika...

Ja kuitenkin tuo poika oli sisimmältään ihana, haaveileva ja rakastamaan kykenevä... Väärinymmärrysten vuoksi tiet vei eri suuntiin... Ja vieläkin, viiden vuoden jälkeen, mun sydän sykähtää kun näen....

Rakastan omaa aviomiestäni todella paljon, en pois antaisi...

Silti joskus heikkona hetkinä tuo toinen palaa mieleeni... Eräänä yönä näin unta hänestä ja olin koko päivän ihan sekaisin...

Tiedän ettei meistä _koskaan_ voisi tuon miehen kanssa mitään tulla....

Vierailija
9/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut asiat vain jäävät vaivaamaan

Vierailija
10/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kyyllä mullakin on.. Kamala pettymys vain kun kävin hänen kanssaan joku aika sitten tanssimassa hitaita, eikä se enää tuntunutkaan miltään. Kai sitä kaipaa sitä tunnetta enemmän?

Vierailija
11/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin (aikaa mennyt 13-vuotta) nään unta hänestä säännöllisin välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi