Voi vtun posti
Mikä prkele tuota puljua oikein vaivaa kun jatkuvasti paketit ohjataan "lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen" eli ihan minne sattuu? Jos kerran on niin, että tietyt pakettiautomaatit on jatkuvasti täynnä niin miksi niihin ei tuoda lisää lokeroita? Ja jos ei muka mahdu enempää niin miksi ei poisteta muutamaa jättilokeroa ja pistetä tilalle 20 pienempää. koska ihan järjestään nuo tilanpuutteen vuoksi uudelleen ohjatut paketit on ainakin itsellä olleet sitä kokoluokkaa että mahtuisivat postiluukustakin, mutta kun lähettävät pakettina eikä kirjeenä niin niitä ei kotiin jaeta. Kiva sitten lähteä hakemaan tuollaista taas jostain 5 kilsan päästä kun tuo pakettiautomaatti olisi vieressä..
Kommentit (7)
Sattuipas sopivasti tämä ketju. Itse tilasin puoliksi laiskuuttanikin, mutta eniten tämän koronan takia yhden mekon verkkokaupan kautta enkä lähtenyt ostoksille myymälään. Nyt se sitten on noudettavissa juurikin "lähimmästä vapaana olevasta noutopisteestä" joka ei taatusti ole edes lähin (tässä on oikeasti sekä asiamiesposti että liki 10 noita pakettiautomaatteja kilsan säteellä sen valitsemani pakettiautomaatin lisäksi) vaan tuo noutopiste on siellä samassa kauppakeskuksessa kuin tuo myymälä...
Mä en oikeasti meinannut uskoa silmiäni kun tuo saapumisilmoitus äsken tuli.
Minä kans jouluna kirosin tota kun eivät sitten voineet viedä edes asiamiespostiin, joka olisi ollut sen täyden pakettiautomaatin vieressä, vaan kuskasivat viiden kilometrin päähän.
Älkää ottako paketteja automaattiin, niin saatte valita ittellenne sopivan noutopisteen. Postin touhu on niin epäluotettavaa ja järjetöntä että mä en koskaan ota mitään automaattiin, saa olla onnellinen jos se paketti tulee edes sinne noutopisteeseen sen sijaan että se menisi "hukkaan" eli joku postin lajittelija veisi kotiinsa.
Ei kai se postin vika ole ettei ihmiset hae pakettejaan? Ei niitä lokeroiden määrää voi loputtomasti kuitenkaan kasvattaa.
Koko postin toiminta on prseestä..
Seurattava kirje on ihan naurettava, turha lisämaksu, ei kulje nopeammin kuin perus mutta kaiken huippu on se että se ei rekisteröidykkään minnekkään.. Olen lähettänyt tällä esim. Torissa myymiäni pikku juttuja ja niin nyt on yksi ollut hukassa yli kk eikä ole kirjattu minnekkään ja yksi oli ehtinyt vastaan ottajalle mutta seurannasta sitä ei löytynyt, huvikseni kurkkasin niin tämä ilmestyi seurantaan 5 päivää sen jälkeen kun se oli jo vastaan ottajalla.. Kiva sitten selitellä että ei, en ole huijannut sinua ja vein sen ihan oikeasti postiin silloin kun ilmoitinkin..
Onneksi on ärrä paketti ja muitakin kuljetus palveluita, posti voi haista pskan...
Ei se ole Postista kiinni vaan niistä muiden pakettien vastaanottajista, jotka eivät käy noutamassa paketteja. Jos automaatti on täynnä, niin sitten paketti ohjautuu muualle.
Itse oon tasan kerran saanut paketin lähimpään automaattiin. Toki se on oikeastikin pieni automaatti, vaikka sijaitsee 24/7 auki olevassa kaupassa. Mut se on aina ylläri missä se paketti on loppujen lopuksi.