Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

=* Kohti viikonloppua SYYSkuiset *=

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosan kanssa nettailen. Toivottavasti hälle tulee pian väsy... Äidillä on jo. Öitä!

Vierailija
2/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Algeeria juttuja..Typyllä oli taas löysiäripuleita ja minä ihmettelin et mistä johtuu?Sit alko melkein puklaamaa maidot ja teki kolmet tosipahat ripulit ja sitten tajusin.Olin ostanu corn flakeseja,typy söi vähä välipalalla ja sit söi paljon poppareita ja tuli ne kauheet ripulit.Pienenähän typy puklas kauheest ku yriitn maissivelliä...Eli se maissi!Sitä vaan antaa ruokia ja ei aina ajattele et mitä!

Alli:Kyllä Axl hyvin jakso,ei ainakaa lavalla happea vetäny.4kertaa oli pitkät kitarasoolot ja sillon aina hävis lavantaakse,vaihto kyllä myös vaatteita..tuli Finlandia hymniki sähkärilla :-)

Loppuun asti riehu ja juos lavalla..mut eihän se ole enää ihan nuori poika ;-)

Kornin keikal oli laulajal happipullo laval,siitä välil tankkaili..

Jos suuntais nukkumaa..On lauantaiks Puuhamaata suunniteltu..kovin kyllä hellettä lupaa,mut parempi se ku sade.Ei hirveesti ole vaihtoehtoja valita päiviä...

Ynksylle tervetulotoivotus :-)

Kauniita unia!

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan molempien lasten kanssa tilanteen että äitiä väsyttäs mut vauvelia ei...

jatu

Vierailija
4/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta myös muille ;)

Tänään matkaamme mökille. Sitä ennen on vielä kaikki pakkaus ja kodin raivaus (ja riitely). Kiva lähteä.

Allille on pitänyt lähettää äiti-tytär-suhteeseen onnea. Onneksi sinä osaa olla myös tulevaiseuudessa hyvä äiti aikuisellekin lapselle. Kyllä se on vaikeaa. Sivusta seuranneena, joillekin äideille se on lähes mahdotonta.

Tuttimuus kulminoitu eilen siihen, että päätin, että Valma saa huutaa sängyssää ja pois ei pääse (ollaan yritetty lempeämmin ;)). Päikkärit ok. Illalla ei meinannut tulla mitään, kunnes lapset vaihtoivat paikka. Otso meni pinnikseen ja Valma nukahti rauhassa Otosn sänkyyn. Olisko sittenkin aika hankkia Valmallekin sänky? No, kaikki menee taas sekaisin kun mennään mökille.

Tänään mä heräsin eka, Otos nousu äsken ja Valma nukkuu edelleen. Kivaa.

Vielä Onne Mimmulille tätiydestä, kurjaa että teillä on edelleen kurjaa.

Kukkuulle voimia loppurutistukseen.

Mitähän muuta?

Pilette

Vierailija
5/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla ei meinannut uni tulla ja sitten nukahtamisen jälkeen heti koira oksentaa! Onneksi jäi edes yhteen kertaan. Seuraava herätys klo 4, kun lehdenjakajaa pitää nykyään murista ja vuhkia. Mökillä nukuin tosi huonosti, eli nyt on älyttömän väsynyt olo eikä vois vähempää kiinnostaa huominen Turkin reissu. Onneksi automatkalla eilen sain kirjotettua listaa mukaanotettavista tavaroista. Muuten vois jäädä puolet kotiin.

Tytöt tykkäsi lotrata vesileikeissä mökillä. Rantaa ei ole, mutta mummi täytti ämpäreitä vedellä ja minä vaihdoin pari kertaa päivässä kuivat vaatteet päälle tytöille:) Mutta ötökät pelotti hirveästi kumpaakin. Mökillä oli kauheasti hyttysiä yms. sekä paarmoja. Mulla on varmaan kymmeniä puremia ja ne kutittaa ihan kauheasti. Lapset säästyi aika hyvin puremilta.

Pienempi neiti on tosi takertunut muhun taas. Välillä on hetkiä, kun mies vaan lukee tyytyväisenä lehteä vieressä ja molemmat tytöt kiipeilee mun kimpussa. Tulee ihan avuton olo, kun eipä sitä voi väkisin toisia karkottaa isin luokse. Pitää aina itse kadota jonnekin, että saa edes vähän rauhassa hengähtää. Siltä kannalta mökkireissu oli aika rankka. Muuten oli kivaa.

Nyt pitää alottaa siivous heti, kun vielä kykenee. Kohta on niin kuuma, ettei jaksa taas mitään. Täytyy varmaan karkottaa mies lasten kanssa puistoilemaan.

T: Ynis

Vierailija
6/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piletille hyvää mökkireissua!

Hellille onnea salamatkustajasta!

Vierailija
7/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea viellä t@hdille!!

Nyt kysyn apua,neuvoja,ihan mitä vaan viisasta!

Meillä tämä nuorin,syyskuinen ukkosmyrsky,aiheuttaa huolt ja murhetta.

kaikki kiukunpuuskat purkautuu vanhempien tai sisarusten lyömiseen,puremiseen,raapimiseen.Myös asiaan kuuluu ihan huvikseen lyöminen ja pureminen(eilen puri 6v siskoaan erittäin kovin,ihan tosta vaan ohimennen)Monta kertaa päivässä.

Olen ottanut kädestä kovin kiinni(kun yrittänyt lyödä)ja kieltänyt,olen pitänyt vain tiukasti sylissä ja odottanut että tilanne rauhoittuu,laittanut pinnasänkyyn jäähylle.Mikään ei tunnu auttavan.Sama alkaa lähes välittömästi uudestaan.Onko tämä jokin häiriö(esm ADHD,kun muutenkin äärimmäisen vilkas)vai vaan erittäin kova uhmaikä?Välillä itseänikin suututtaa niin kovin että meinaan todella menettää hermoni.Poika on todella kovakouranen ja satuttaa ihan toden teolla.isommat lapset ovat alkaneet laittaa huoneidensa ovia kiinni ettei tuholainen pääse sinne ja siitä vasta itku ja lyöminen alkaa.Tv:tä kun katsovat tulee poika nuijimaan.Kokoajan saa olla varuillaan!

Puhun kyllä tästä 2v neuvolassa mutta jos jo saisin jotain vinkkejä tai kuulla vastaavasta kokemuksesta että kaikki lapsella kuitenkin ok,käytöksestä huolimatta.

Näin vuodatusta...

leanna ja 4 rauhallista ongelmatonta lasta ja 1 hmm,pyörremyrsky...

Vierailija
8/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T@hdelle onnea pikku prinssistä! Ihanaa.

Hellille myös onnea raskautumisesta. Itsellä on raskausoireet näillä huimilla 5+4-viikoilla ihan olemattomat, tein jo ke vielä kerran testin kun alkoi epäilyttää koko homma. Ei oo huono olo, ei ihan kamalasti väsytäkään, ei pingota eikä kiristä. Ja aamukahvikin maistuu. Ehkä se riemu vielä myöhemmin alkaa... Parina aamuna ollut ihan vähän kuvotusta, mutta tosi vähän.

Viimeistä päivää töissä, sunnuntaina suuntaamme lomareissulle ja nettipimentoon pariksi viikoksi. Kivat autoilukelit luvassa, +30... onneksi saadaan vaihtaa meidän ilmastoimaton auto appiukon ilmastoituun Jämsästä eteenpäin! 6 eri kyläpaikkaa tulee tuolle reissulle, ihana nähdä kaikkia sukulaisia ja kavereita pitkästä aikaa, mutta luulavasti tulee myös rankka reissu huonoine yöunineen.

Mummola muutti, tosin muutto vielä ihan kesken. Ollaan vähän oltu auttamassa, enimmäkseen vain tiellä pikku vipeltäjän kanssa.

Yöunille nukutuksesta oli puhetta. Oon taas jälleen kiitellyt sitkeyttämme, kun opetimme typyn nukahtamaan itsekseen. Saattaa nykyään yli tunnin höpöttää ja laulella pehmoleluarmeijansa kanssa ennenkuin nukahtaa. Kyllä siinä tulisi nukuttajan aika pitkäksi. Päiväunille nukahtaa tosi helposti, illalla on kierroksia vähän liikaa. Lomareissulla on tuota nukutusriemua tiedossa, kun typy nukkuu meidän välissä kyläpaikoissa ja jompikumpi meistä saa maata siinä vieressä kunnes nukahtaa. Tosin kesälomalla ei noista rytmeistäkään oo niin väliä, yritän olla ottamatta stressiä.

Vielä vähän töitä, puoliltapäivin pääsee kesälaitumille :)

- tea -

ps Mimmulille onnea tätiytymisestä ja hus pois Nöösän allergiavaivat!!

Vierailija
9/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hellille myös!

Vielä pieni tarkennus tuohon kirjoitukseen että pinnasängyssä meillä poika ei enää nuku vaan on ihan tavaran säilytys paikkana ollut.Eli en siis laita jäähylle omaan sänkyyn!

Leanna taas

Vierailija
10/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun palstavahvuuteen. Ensin oma sairaskertomus, silvuplee. Totesin, että kropan kestokyvyllä on rajansa. Vaikka en siis kärsi mistään yksittäisestä raskausvaivasta, illalla kroppa on vaan väsynyt kantamaan ja olemaan kolhittavana. Joka paikkaa kolottaa, eikä jaksaisi mitään. Aamulla taas on ihan virkeä ja jaksava olo.

Tänään ajattelin helliä itseäni ja pyytää kälyiltä palvelua, kun menemme sinne kylään. Naisilta on jotenkin helpompi pyytää kuin omalta mieheltä. Tai mieheltäkin pyydän, mutta kun tuo ei loputtomiin jaksa palvella ja tehdä kuten minä toivon...(tässä muuten syy meidän mökillelähtöriitoihin, Piletys. Minusta pitäisi siivota vimosenpäälle, että olisi mukava tulla kotiin. Mies odottelee eteisessä tumput suorina kun minä vielä hinkkaan viimeisiä. Olisikohan kompromisseille tilaa?)

Onko Teukkis vanhempien muuttopuuhissa? Huhuu, mitä kuuluu?

Äiti-tytärsuhteista Allille vertaistukea, eli tuettomuutta. Raskauden myötä äiti ärsyttää aina vaan enemmän. Toinen tekee mitä vaan kun pyydän ja minun mielestäni tekee kaiken väärin. Reilua. Sellaisen hyvän puolen olen keksinyt, että nähdessäni äitini toimintatapoja, huomaan omista tavoistani samoja malleja parisuhteessa. On ikäänkuin se " tätä en halua" -malli olemassa.

Hyvää oloa kaikille, yövalvojille ja omaisten puolesta huolehtijoille sekä lomailijoille että työläisille.

Kukkuu 40+1 ja mukelot

Vierailija
11/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onne T@hti ja perhe, ihania uutisia:))

Mimmulille tätionnea, ihania uutisia:))

Allille synttärit myöhässä, ihanaa kukoistusta:)

Hellille plussaonnea, i.u. (ks. yllä):))

Ja Lilalle onnea:D

Jatu: joo mennään terassille, milloin? Tänään/huomenna? (tekstaillaan...)

Olen puolilomaillut eli teen töitä kun perhe sallii:(( toisaalta, nyt on mieletön kirjoitusvire - periaatteessa - sillä pari asiaa loksahti tekstissä paikalleen. mikä ihana tunne! Kun vain saisi nyt kunnon kirjoitusrauhan, niin saisin nämä ajatukseni (???) koneellekin kerran ja kunnolla. ollapa mies!

Raskautetuille voimia kuuman ja mahan yhdistelmään!

Allergiat pois.

mä menen puistoon lasten kanss. otan paprunipun mukaan.

simam

ps. pikkuherramme on ryhtynyt kiinnostumaan sanoista ja puhekommunikoinnista oikein kunnolla. häiritsee toisinaan unta. koko perheen unta, toim. huom. mutta ihanaa ja hellyttävää (tosin, ulkopuoliset eivät paljon taida ymmärtää ja ei kyllä sisäpuolisetkaan...)

KÄRSIVÄLLISYYTTÄ ehtivien lasten äideille!!!

Vierailija
12/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh hikeä. Imurointi kuitenkin takana. Piti melkeen heittää mies ja lapset pihalle, että pääsin siivoamaan. Miten se lähtö voi olla niin vaikeaa, argh! Onneksi yleensä valmistaudun siivoamiseen raivaamalla tavaroita etukäteen. Ei mene siihen sitä kallisarvoista aikaa:) Miehen mökkikassin heitin ulos, kun ei ole purkanut sitä:) Kaikki vaan pois tieltä, niin sujuu siivous nopeammin:)

Leanna, aika pahalta kuulostaa pienen herran tilanne. Siis toi pureminen yms. En tiedä noista ylivilkkauksista tms. mutta voisko tosiaan olla pelkkää uhmaa? Ikä sopii hyvin uhmaan ja se kuitenkin ilmenee lapsilla eri tavalla. Meillä esikoinen heitteli tavarat pöydältä pitkin lattioita ihan sekunnissa, kun yhtäkkiä hermostui jostain. Ei saatu sitä millään loppumaan, ainoastaan aika auttoi. Pienempi enemmän harrastaa lattialle heittäytymistä ja huutamista. Välillä myös lyömistä. Lyömisen kieltämiseen ja siihenkin, että teeskentelee sattuneen kovasti, neiti vaan nauraa ja luulee sitä leikiksi. Ei siis mitään tolkkua. Puhuuko teillä poika? Sekin voi vaikeuttaa uhmaoireita, jos ei osaa puheella ilmaista itseään. Mutta kuten sanoit, niin kysy ihmeessä neuvolasta pitäiskö asiaa tutkia voi onko normaalin rajoissa.

Pitäis varmaan mennä pesemään lattioita ja viedä toivottavasti pesukoneen lingonneet petivaatteet (eka satsi) ulos kuivumaan. Pesukone saattaa jättää linkoamatta, jos paino on rummussa epätasaisesti ja isossa koneessa painavien peittojen tms. käy silleen aika usein.

T: Ynis ja hetken hengähdystauko

Vierailija
13/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotetaan uloslähtöä!!

Mies ärsytystä siis täälläkin..Typy heräs puol9,nyt taas lyhentää yöunia,ei ole kauan ku nukku vaille10.Typy nukahtaa joskus 22.30-Vennan tavoin meuhkaa sängyssään yksin.Nyt siis odotetaan miestä-on vielä suihkussa!!!Kiva taas lähtee väsyneiden ja nälkästen lasten kanssa,mut muutosta ei tapahu!!

Simam:Tänää mies illan pois ja huomen ollaa Puuhamaas..

Enkeli:just enneku soitit mietin sitä et ehitääköhän nähä...Kiva olis :-)

Kukkuulle tsemppiä!!Ei voi olla enää hirmusesti päiviä!!

Typy karkas käytävää....

jatu

Vierailija
14/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!!!!!! Ja t@hdelle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mä luen kyllä teidän kuulumisia, vaikka oonkin huono kirjoittamaan..

Kyllä tässä itsekkin jo toivoisi vauvaa, nytkin menkat myöhässä mutta testin mukaan ei vauvaa tulossa:( Ehkä lähiaikoina

Aia ja tyty 1,8 v

Vierailija
15/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin, onnea onnea T@hti ja siunausta pikkuiselle vauvalle ja koko perheelle! Ihanaa!

Onnea myös Helli ja Mimmuli!

Tea, mäkin epäilin noilla viikoilla koko raskautta, ku mitään ei tuntunu missään. Sanonpa sulle, että NAUTI kun vielä ehdit! ;-) Mulla pamahti ihan yhtäkkiä tasan rv7 KAMALA oksetus/väsymys!

Jatu, ois kyl ihana ehtiä nähdä.. Mukavaa reissua! :)

Nukutus: En osaa ikävä kyllä antaa vinkkejä. Me edelleen makoillaan vieressä, kunnes Nekku nukahtaa, mikä tosi rasittavaa välillä. Eilen meni vaan vartti ja se oli kiva. Puoli tuntia on aika yleinen aika.. Ehkä tää ikä ja uhma vaikuttaa nukutustaisteluihin ja varmasti myös kuumuus. Meillä ois nyt loman jälkeen edessä siirto omaan huoneeseen ja sitten se, et oppis ite nukahtamaan. Tutista ei siis oikein ehdi vierottaa ennen vauvan tuloa, kun noi toisetkin ottaa varmasti aikaa. Ja ehkä pelkään ja haluan ottaa varman päälle, et Nea todella nukkuu päikkäritkin kun vauva syntyy.. Luulen , että ilman tuttia (viime yrityksen perusteella) päikkärit tosiaan jää väliin. Eli varmaan sit tutin syönti venyy, mut venyköön. Unilla on vaan kuitenkin ja en halua tulla hulluksi kahden lapsen kanssa! :)

Ynis, mukavaa, rentouttavaa lomaa toivon! Nea kiinnostunut ötököistä, mut sit säikkyy jos ne käy liian tuttavallisiksi. Eilen oli ihan hysteerinen, ku kärpänen käveli kädellä..

Eilen olin Nekun kans ale-myynneillä. Ei paljoakaan löytynyt. Nyt kun mies illalla leffassa, ni suuntaan Hakikseen vielä Nean kans Sokokselle ja Lindexille, niin saa ajankin kulumaan. Uimaan haluaisin, mut ei houkuta rannalle meno yksin Nekun kans. Se karkailee ja säntäilee ja mua supistaa ja mahaa kivistää, ku juoksen peräs, ei onnistu. Voi kun ilmat säilyis nyt vaan hyvänä. Päästään nimittäin näillä näkymin ens viikon puolella lähtemään lomalle! Auton osat oli tulleet eilen ja alkuviikosta pitäis auto olla kunnossa!!! :) Jee!

Leanna, kuulostaa rasittavalta tilanne. En oikein osaa auttaa, mutta eiköhän se uhmaa ole..ja ajan kanssa ainakin helpottaa. En tiedä, että auttaisko jos aina olis se sama rangaistus ja sitä toistais, et alkaisko jossain vaiheessa mennä perille. Eli paljon kärsivällisyyttä ja johdonmukaisuutta ja pitkää pinnaa.. Ymmärrän, et hermot kireellä. Nea välillä tosi rasittava, ku mitään ei usko ja mikään ei auta.. Välillä yrittää purra, mutta se on aika vähäistä. Mut soittele neuvolaan. Voimia!

Voimia kaikille mies ja äiti ym. tuskailuissa!

Kukkuulle ja Marille jaksamisia viime hetkiin! Ramikalle myös voimia, ens kesänä sitten ruisrockiin! :)

T-P, on varmaan tosi hankalaa tehdä valintaa, kunpa löytyis nyt joku asunto, et molemmat ois samaa mieltä! :)

Simam, kiva kun kirjoitusinto löytyi! Ja että poikakin innostuu juttelusta!

Mä oon ilonen, et miehellä alkaa tänään loma. Tosin saa nähdä, kuin joutuisasti mekään sitten enää ulos aamuisin ehditään.. Nea nukkunut nyt pidemmät päikkärit ja aamut alkaa puol 7... Ysiltä jo ulkoilemaan siis. Ja mies nyt tuskin sitä ennen herää!!! No, sit on kiva kun ollaan maalla ja menee vaan ovesta ulos pihalle, eikä tartte puistoon suoriutua! Uimaan jo tekis niin mieli! Ostin eilen mammauikkarin, ei ollu kovin nätti, mut joku piti äkkiä saada. Ei houkuttanu kovin kierrellä tuolla helteellä sovituskopeissa, vaik kaveri olikin Nekun seurana. Nea eilen H&M:n kassajonossa selosti takana oleville pitkään ja hartaasti, et ' äiti kävi pissalla' ... Jäi varmaan mieleen, kun 100 krt ramppasin ennen lähtlö vessassa. Pakko juoda koko ajan ja sit on mukava lähtee liikenteeseen, kun kohtuu painaa rakkoa jee.

Nyt jäätelön pariin, vaikka päätin, et herkuttelu saa loppua (taas kerran). Mut kun on kesä, ni jäätelö maistuu!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv 20+4

Vierailija
16/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi minun eikä ilmeisesti Nöösänkään vartalolle ihan tämmöttinen kuumuus. Molemmat ollaan järkyn kiukkuisia. Ehhehhee¿

Kiitos onnitteluista! Päätimme, että menemme Pohjanmaalle vauvaa katsomaan vasta ensi viikonloppuna. Nyt on liian kuuma matkustella ja siskokin toivoin meidän ennemmin tulevan sitten heidän kotiin. On heillä sitten aikaa katsella kummilikkaansa ja meillä ihastella ja pidellä vauvaa. Puhelimen kautta kuului suloista vauvan itkua. Olisi mukava kyllä heti nähdä pikkuinen.

Kiitos myös myötäelämisestä meidän allergiataistossa. Josko meilläkin joskus helppaisi edes hitusen¿ *toivoen*

Eiliset: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7730193&p=2&tmode=1&smode…

Hellille onnea masuvauvasta!

Aypalle tervetulotoivotukset pikkutyttöremmiin. ;)

Kala70: Meillä nukuttamismaratonit (30-60min. joskus ylikin) pitemmän aikaa arkea. Meillä vaikuttaa kesä, kuumuus, valoisuus, vaipattomuus, allergiat, uhma jne. En osaa auttaa, mutta vertaistukea löytyy. Jaksua.

Aaviksen perheelle hyvää lomailua. Mukavaa, että lekurikäynti sujui hienosti.

Jatu: parempaa vointia Typylle ja oireet hus.

Tealle viimeiseen päivään puhtia ja aurinkoista lomaa! Hyvää voinnin toivon jatkuvan.

Kukkuulle lähtee täältä suuren suuri annos supistuksia. Toivottavasti lähtö tulee jo tänään. Jaksua ja haleja!

Aialle plussaonnea.

Leanna: Empä osaa auttaa enempää kuin on jo sanottu, joten lähetän voimia. Meillä myös hyvin uhmakas ja tahtovainen taapero.

Smuik! =)

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
17/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipahdan täällä ennen nettipimentoa, ens viikko ollaan mökillä.

Meillä oli pojalla sitten vauvarokko, pilkut tuli pari pvää kuumeen jlk , nyt ollaan entisiä ja ruoka maistuu.

Meilä oli eilen illalla miehen kanss aivan kamala riita, huusin pää punasena, poikakin pelkäs, katsoi mua silmillän ja itki, ei meinanut edes illalla syödä kun niin itki, pitäs hillitä itseään ettei lapse nähden huuda. en tiedä johtuiko siitä mutta viime yö oli kamala poika itki 23 aikaan ja 20 minsaa meni rauhottumiseen piti isiä kädestä ki, sama toistu puol kax yöllä.

Ja ens viikolla pitäs juhlistaa 3v- hääpvää naantalin kylpylässä, ollaankohan sovussa, epäilen..... nyt taas menossa kamala riitelykausi. ain mieheltä hääpvälahjaks savihoidon siä kylpylässä jota aina toivonut. pitää yrittää rentoutua ja parantaa parisuhdetta:)

Nukutus: oli kait puhetta, poikaa ei tarvii nukuttaa nukahtaa pv- ja yöunille itse kun laittaa sänkynn ja saa ison libero-pupunsa kainaloon, ilman sitä ei uni tuu.

muita galluppeja ei muistu.

eipä tänne muuta.

t. manteli, joka surullinen kun aina tapellaan miehen kanssa

Vierailija
18/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T@hdelle ja tietysti koko perheelle paljon onnea pikkuprinssistä :)

Hellille onnea raskaudesta :)

Hilu

Vierailija
19/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan innoissani siivouksen jälkeen kirjottelin listaa matkatavaroista. Sitten mentiin syömään ja esikoinen vaan huusi ja kiljui koko ruokailun. Tuli sellanen olo, että tosi kiva siellä Turkissa syödä ulkona jatkuvasti, jos ruokailut on tollasta kiljumista. Esikoinen oikeasti pelkää kaikkea ruuassa olevaa. Nyt väitti, että pizzassa oli suolaa. Joo, onhan siinä, muttei mitenkään näkyvässä muodossa niin kuin tyttö luuli.

Appiukolla on ensi viikolla sydämen sähköinen rytminsiirto, eli just kun ollaan poissa. En tiedä miten vakava juttu toi sinänsä on, mutta tietämättömille tollaset kuulostaa pahalta. Mutta toivottavasti saavat suosiolla sydämen taas oikeaan rytmiin ja toivottavasti eteisvärinä ei toistuis ja tulis pysyväksi. Nythän se on kestänyt jo useamman kuukauden.

Esikoinen huutelee, täytyy mennä taas...

Vierailija
20/37 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hyväillä, helliä, anteeksi antaa

silittää päätä ja sylissä kantaa.

Lauluja laulaa, riisua, pukea,

nukuttaa, syöttää ja satuja lukea.

Kuivata nenää, pyyhkiä suuta,

kaikkea tätä ja paljon muuta!"

Ja sitten pikaisesti muita aiheita:

Onnea Nöösälle serkusta ja Mimmulille tätiksi tulemisesta!

Tsemppiä T-P:lle asunnonetsintään (huom. tänään aamu alkoi 6.05 ja unta itsellä koko yönä yhteensä noin viisi tuntia... arvaa vaan, väsyttääkö?)

Tea, nauti vielä kun ei okseta, kyllä se rv 6-7 tulee se pahoinvointi ja kestää kauan..... itsellä viikolle 17 asti!

Onnea Hellille plussasta!

Ja meillä siis hääpäivä tänään, ei ole mies mitenkään muistanut. Ainakaan vielä... odottele ja todennäköisesti tulen pettymään karvaasti. Sniisk! Mies ei tod ole mikään romantikko!

Kukkuulle supistuksia ja voimasäteitä, kas tässä, ota kiinni *****************************************************

Mitä muuta vielä? Hellettä piisaa, mutta ei valiteta, Tammikuussa palelee taas.

Nyt heräsi T, joka nauttii kesästä ja jäätelöstä! Se on moi!

Mimmu ja lapset x3