Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voidetta tai öljyä suosittelette rintojen ihonhoitoon?

Rintojenihonhoito
03.06.2020 |

Mitä siis voidetta tai öljyä käytätte rintojen alueella? En tiedä uskaltaako sille alueelle laittaa ihan tavallisia perusvoiteita. Mulla siis kuiva iho rintojen alueella, myös venynyt ja raskausarpinen. Olen laittanut Weledan raskausajan hoitoöljyä, mutta se jättää alueen öljyiseksi ja sotkee hajullaan lakanat ja rintsikat. Haju lähtee kyllä pesussa. Mutta siis haluaisin laittaa jotakin voidetta, joka ei jättäisi niin rasvaiseksi, mutta en tiedä mitä, kun nettihauillakaan ei juuri löytynyt mitään. En haluaisi laittaa tietenkään mitään myrkkyjä rintoihin, vaan luonnollisia aineita. Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina ennen nukkumaanmenoa bio oilia tai sitten joskus risiiniöljyä

Vierailija
2/6 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain perusvoidetta, esim. Aqualan on hyvä, tai jotain bodylotionia. En mitään öljyjä käytä juuri siksi, kun ne tahraavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen iho, niin kuin muukin iho saa ravintonsa syödystä ruuasta. Joten syö rasvaa. Älä kuitenkaan margariinia ja siemenöljyjä.

Vierailija
4/6 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin muut, kertokaa, millä rasvaatte rintanne! :) Onko perusvoiteet myrkkyä rinnoille?

Vierailija
5/6 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spe.rmaa

Vierailija
6/6 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan lidlin baby-oilia, imeytyy hyvin, ei tuoksu eikä tahmaa... mä käytän sitä suihkun jälkeen koko kroppaan ja iho on todella hyvä, toimii myös intiimialueen sheivaukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi