Joe Biden nousi nyt selkeämpään johtoon - siinä on varma presidentti Yhdysvalloille
Joe Biden sai syötön lapaan ja esiintyy hyvin vakuuttavasti uudessa videossaan.
Kommentit (91)
Siis miksi ihmeessä 77-vuotias vanha äijä ylipäänsä haluaa olla enää työelämässä mukana? Eikö amerikassa ole nuorempia presidentiksi haluajia?
Pelkäämpä, että jos Trump ei voita, niin hän ryhtyy väittämään vaalitulosta valetulokseksi ja lietsomaan kannattajiaan kadulle. Sisällissota uhkaa. Itse toivon, että USA liittovaltio hajoasi ilman sotaa.
Vierailija kirjoitti:
Trump ei ole pedofiili. Biden on.
Just katoin Netflixistä dokkarin kansainvälisen pedofiiliringin pyörittäjästä, alaikäisten seksikauppiaasta niin siellähä mr. Trump poseerasi ystäviensä Jeffrey Epsteinin ja harvei Weinsteinin kanssa kivoissa bileissä. Hierontaa ym kivaa alaikäisten kustannuksella. Olivat edustettuina myös ystävänsä prinssi Andrew ja moni moni muu vallankäyttäjä kansainvälisiä kimppoja! HYI OLKOON!!!!
Kiinalaiset omistaa Trumpin- hänellä on satojen miljoonien yritysvelat kiinalaisilta. En usko, että pystyy toimimaan puhtaalta pöydältä. Lisäksi luulisin, että Trump olisi onnellisempi taas liikemiehenä, ei presidenttinä. Saisi pelailla golfia, lomailla milloin itse haluaa ja potkia pois ihan kenet tahtoo, milloin tahansa.
Mitä helvettiä? Sehän on seniili lasten hyväksikäyttäjä. 😀 Tämän aloituksen täytyy olla sarkasmia. Trump jatkoon! MAGA! WWG1WGA!
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Sehän on seniili lasten hyväksikäyttäjä. 😀än aloituksen täytyy olla sarkasmia. Trump jatkoon! MAGA! WWG1WGA!
Niin on trumppikin, naisten alistaja ja hyväksikäyttäjä ehkä jopa alaikäisten! Eikö noin valtavasta ihmismäärästä löydy normaalimpia ja nuorempia ehdokkaita kuin nuo kaks irvokasta eläkeikäistä pervoo äijää!
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä 77-vuotias vanha äijä ylipäänsä haluaa olla enää työelämässä mukana? Eikö amerikassa ole nuorempia presidentiksi haluajia?
No olihan siellä, mutta eivät kelvanneet jostain syystä.
8kymppinen gubbe ja Trumpetti muuten vaan hupiukko niin ei näytä kovin hyvältä jenkkien tulevaisuus!
Biden on seksuaalisesti puhtoinen poika, sitä demokraattien vastaehdokastahan syytettiin ahdistelusta, juuri nyt kun vaalitaisto alkoi. Ukko on jotain likemmäs 80, niin ei liene edes ne asiat olleet enää vuosiin mielessä. Bidenin suosio alkoi nousta, ja se toinen (en muista nimeäkään enää) luovutti. On kyllä vaarallinen kampanja se #metoo, sitä käytetään ihan puhtaasti vallankaappaukseen, samoin kuin nyt tätä BLM-kampanjaa. Ei mitään tekemistä enää itse asian kanssa.
Eli osaa sitten Bidenkin likaisen pelin, ja media voisi tasapuolisuuden nimissä tuoda tämänkin julki. Vaan kun Suomessa valtaosa mediasta kannattaa vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, katsoin puheen ja onhan se nyt ihan toista maata kuin Trump. Järkevä ja normaali. 👍
Bidenin mahdollinen hallinto tulee olemaan täysi käsinukkehallinto, missä sekavaa vanhusta ohjaillaan kulisseista. Aina kun hän ei pysty lukemaan tekstiä suoraan teleprompterista, sekoilu alkaa heti.
Biden ilmoittaa pyrkivänsä senaattiin (presidentiksi on pyrkimässä): https://www.youtube.com/watch?v=WqS4m-8B4IQ
Biden sekoittaa siskonsa ja vaimonsa: https://www.youtube.com/watch?v=wacY29iMuUs
Biden yrittää sanoa että miehet ja naiset on luotu tasa-arvoisiksi, mutta ei muista kokonaista lausetta ulkoa: https://www.youtube.com/watch?v=PpMAd7uXMSY
Vastaavia löytyy vaikka kuinka paljon. Biden on seniili ja ilmeisesti myös dementoitunut. Hänen paikkansa olisi perheensä kanssa ja vanhainkodissa nauttimassa viimeisistä vuosistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Sehän on seniili lasten hyväksikäyttäjä. 😀än aloituksen täytyy olla sarkasmia. Trump jatkoon! MAGA! WWG1WGA!
Niin on trumppikin, naisten alistaja ja hyväksikäyttäjä ehkä jopa alaikäisten! Eikö noin valtavasta ihmismäärästä löydy normaalimpia ja nuorempia ehdokkaita kuin nuo kaks irvokasta eläkeikäistä pervoo äijää!
Ei Trump ole naisten alistaja eikä käytä hyväkseen alaikäisiä, ovelasti kyllä sanoit EHKÄ. Olet itse EHKÄ aivopesty vihervassari, joka luulee täällä kirjoittavansa omia ajatuksiaan. Ihme miestenvihaajasakkia täällä nykyään. Kaikki on pervoja, kun ovat miehiä ja vanhoja. Itse taitavat olla jotain yksisoluisia sukupuolettomia ameeboja, ihmeesti kyllä nämä ameebat tosielämässä lisääntyvät.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset omistaa Trumpin- hänellä on satojen miljoonien yritysvelat kiinalaisilta. En usko, että pystyy toimimaan puhtaalta pöydältä. Lisäksi luulisin, että Trump olisi onnellisempi taas liikemiehenä, ei presidenttinä. Saisi pelailla golfia, lomailla milloin itse haluaa ja potkia pois ihan kenet tahtoo, milloin tahansa.
Justhan se lopetti tuen WHOlle, kun sanoi sen tukevan kiinalaisia. Niin toi väite ei ole kauhean looginen. Trump voisi kyllä olla onnellisempi, jos ei tarvii enää olla USAn presidentti, ja taistella näkymätöntä vihollista vastaan.
Mä taas luulen, että Trumpilla on siellä paljonkin kannatusta varsinaisissa vaaleissa. Kääntynee tämä rasismin vastaisuus pikkuhiljaa Trumpin hyväksi. Sitä kannatetaan varmaan salaa, koska yleinen painostus toisenlaiseen ajatteluun on kovaa. En usko, että tämä laajalle, jopa Eurooppaan, levinnyt rasismin vastainen kampanja tuottaa demokraattien tavoitetta eli voittoa Amerikan presidentinvaaleissa.
Trumpin uskotaan nostavan Amerikan talouden jaloilleen, kunhan koronakriisistä selvitään. Hän myös pyrkii ostamaan koronarokotteen omille kansalaisilleen, myös seikka, joka painaa vaakupissa rotukysymystä enemmän.
Amerikan presidentti on maailman vaikutusvaltaisin ihminen, paavin jälkeen. Kyllä amerikkalaiset äänestävät sitä, josta maan talous ja kansalaiset itse hyötyvät eniten
Vierailija kirjoitti:
Mä taas luulen, että Trumpilla on siellä paljonkin kannatusta varsinaisissa vaaleissa. Kääntynee tämä rasismin vastaisuus pikkuhiljaa Trumpin hyväksi. Sitä kannatetaan varmaan salaa, koska yleinen painostus toisenlaiseen ajatteluun on kovaa. En usko, että tämä laajalle, jopa Eurooppaan, levinnyt rasismin vastainen kampanja tuottaa demokraattien tavoitetta eli voittoa Amerikan presidentinvaaleissa.
Trumpin uskotaan nostavan Amerikan talouden jaloilleen, kunhan koronakriisistä selvitään. Hän myös pyrkii ostamaan koronarokotteen omille kansalaisilleen, myös seikka, joka painaa vaakupissa rotukysymystä enemmän.
Amerikan presidentti on maailman vaikutusvaltaisin ihminen, paavin jälkeen. Kyllä amerikkalaiset äänestävät sitä, josta maan talous ja kansalaiset itse hyötyvät eniten
Jos mielenosoitukset pysyisivät rauhanomaisina, niin Trump voisi hyvinkin olla helisemässä.
Nyt kuitenkin saamme päivä toisensa perään katsoa miten poliiseja ammutaan, heidän ylitsensä ajetaan autoilla, kirkkoja ja autoja sytytetään tuleen ja kaupoista ja ostoskeskuksista varastetaan kaikki mikä irti lähtee, minkä jälkeen nekin koitetaan polttaa.
Tuollaista uutisista katsova normaali ihminen antaa äänensä Trumpille, joka yrittää saada mielenosoitukset hallintaan.
Yhdysvalloista palanneena suurin osa paikallisista opiskelutovereista toivoi Bidenin voittavan, ja jos joutuu dementiasyistä jättäytymään pois, voisi tilalle tulla hänen naispuolinen VP.
Uutisten mukaan Trumppihan yllyttää niitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, katsoin puheen ja onhan se nyt ihan toista maata kuin Trump. Järkevä ja normaali. 👍
Bidenin mahdollinen hallinto tulee olemaan täysi käsinukkehallinto, missä sekavaa vanhusta ohjaillaan kulisseista. Aina kun hän ei pysty lukemaan tekstiä suoraan teleprompterista, sekoilu alkaa heti.
Biden ilmoittaa pyrkivänsä senaattiin (presidentiksi on pyrkimässä): https://www.youtube.com/watch?v=WqS4m-8B4IQ
Biden sekoittaa siskonsa ja vaimonsa: https://www.youtube.com/watch?v=wacY29iMuUs
Biden yrittää sanoa että miehet ja naiset on luotu tasa-arvoisiksi, mutta ei muista kokonaista lausetta ulkoa: https://www.youtube.com/watch?v=PpMAd7uXMSY
Vastaavia löytyy vaikka kuinka paljon. Biden on seniili ja ilmeisesti myös dementoitunut. Hänen paikkansa olisi perheensä kanssa ja vanhainkodissa nauttimassa viimeisistä vuosistaan.
Covfefe to you too.
Vierailija kirjoitti:
Kun koronakriisissä olisi pitänyt toimia eikä pitää puheita, Trump puhui tuntikausia iha höpöjä. Nyt taas kun olisi pitänyt puhua kansalle ja rauhoitella, hän ei puhunut vaan toimii ja lähettää sotilaat kadulla.
Komensi hajoittamaan mielenosoittajat kyynelkaasulla jotta han saisi hyvan kuvan kannattajilleen. Tepasteli baptistikirkon eteen ja nosti Raamatun korkealle - ylosalaisin. Ja taas kansaa nauratti, eihan siina kirjassa ole edes kuvia.
Koska Biden ei ole istuva presidentti niin hän on vapaata riistaa kaikille vastustajilleen jotka yrittävät saada hänet syyteyksi ja telkien taakse milloin mistäkin asioista jotka ovat tapahtuneet monta vuosikymmentä sitten. Trumpilla on istuvana pressana mahdollisuus pelata aikaa ja saada epäkohdat omalta kohdaltaan käännettyä muuanne.