Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kenenkään elämä mennä pelkästään hyvin?

Vierailija
02.06.2020 |

Ihan uteliaisuudesta; aina väitetään, että kaikilla on omat huolensa ja murheensa, mutta onko? Onko täällä ketään, kenen elämässä asiat on aina menneet hyvin? On ollut hyvä lapsuus, huolehtivat, rakkaat vanhemmat, ihanat sisarukset, koulu/opiskelut on mennyt hyvin, on löytynyt parisuhde jos on sellaisen halunnut ja sekin on ollut hyvä. Halutessasi olet saanut lapsia ja niidenkin kasvatus on sujunut. Töitä on löytynyt, eikä mitään sairauksiakaan ole toistaiseksi ollut.

Olisi mielenkiintoista tietää, onko kenelläkään mennyt elämä kaikilta osin hyvin. Tai halutessasi voit myös kertoa jos on ollut vain pieniä vastoinkäymisiä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki noi. Mutta ei kyllä ihan täysin putkeen oo menny. Viimeviikolla lohkesi yksi kynsi.

Vierailija
2/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin, että jos elämä menee hyvin, sitä ei AV:lla kerrota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari tuttua. Lapsuudesta asti ollut varakas koti, ovat kauniita, hyvävartaloisia,  suosittuja, supliikkeja joilla paljon ystäviä. Ovat pärjänneet aina ja ihan hyvissä työpaikoissa. Eikä heitä ole yli 40 vuoteen oikeastaan mikään epäonni koskaan koetellut vaan pärjäävät kaikessa mihin ryhtyvät. Tulevat perimään suhtellisen paljon omaisuutta ja rahaa. 

Vierailija
4/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni 20 vuotta hyvin. Työpaikan haussa ja lapsen tekemisessä saattoi välillä kulua kuukausia, mutta lopulta tärppäsi. Kun erosin 40-vuotiaana, ja sen jälkeen onkin tapahtunut yhtä sun toista.

Eli vastaus riippuu siitä, milloin kysyy. Esim. Vastasin av-ketjuun 19 avioliittovuoden jälkeen, etten usko koskaan eroavani. Vain vuotta myöhemmin olin eronnut ja nopeasti.

Mutta: pitkällä tähtäimellä kun asioita tarkastelee, niin alkaa uskomaan johdatukseen. Kaikella on näköjään syynsä, vaikka kyseisellä hetkellä ei sitä ymmärrä.

Vierailija
5/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😊

Vierailija
6/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
7/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pari tuttua. Lapsuudesta asti ollut varakas koti, ovat kauniita, hyvävartaloisia,  suosittuja, supliikkeja joilla paljon ystäviä. Ovat pärjänneet aina ja ihan hyvissä työpaikoissa. Eikä heitä ole yli 40 vuoteen oikeastaan mikään epäonni koskaan koetellut vaan pärjäävät kaikessa mihin ryhtyvät. Tulevat perimään suhtellisen paljon omaisuutta ja rahaa. 

Taidat arvostaa elämässä vain rahaa.

Vierailija
8/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ethän sä tiedä, miten niillä oikeasti menee. Ainakin itse tuntuu, että sellaiset ulkoisesti iloiset ihmiset ovat usein murheellisia sisältä. Mieti vaikka Stephen Fryta tai Robin Williamsia. Niillä näyttää/näytti menevän ihan hyvin. Molemmat on menestyneitä koomikoita, mutta Fry on yrittänyt imurhaa useasti ja Williams onnistui omassaan.

Vierailija
9/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen elämä toki näyttää kuvailemaltasi mutta toisaalta harva niitä ikäviä asioita huutelee ympäriinsä läheisimpiä ihmisiä lukuunottamatta.

10/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän nelikymppisiä ihmisiä, jotka ovat itsekin sanoneet, että heidän elämänsä on mennyt hyvin. Ei se tarkoita, ettei mitään vaikeuksia ole ollut, ei vain ole ollut mitään suuria vastoinkäymisiä itsellä tai lähipiirillä, vakavia sairastumisia tai muita perhetragedioita.

Vierailija
11/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on menny eikä juurikaan ole tarvinnu ponnistella missään. Rikas suku ja hyvät geenit niin pysyny terveenä.

Hyvä mies löyty ekalla yrittämällä ja lapset tuli heti kun yritettiin.

Vakaa yritys joka pysyy omillaan pystyssä eikä korona ole vaikuttanu mitenkään eikä itse tarvii juurikaan tehdä mitään kun työntekijät hoitaa lähes kaiken jollonka on aikaa matkustella perheen kanssa ja tehdä sitä mitä haluaa. Elämä on ihan kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi