Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käyt lääkärissä tänä aikana, jos et epäile koronaa?

Vierailija
02.06.2020 |

Kun ihmisten pitäisi olla kotona

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ihmisillä muitakin lääkäritapaamisia kuin korona. Ei ne kaikki lääkärit ole jossain koronakeskuksissa, esim miehelläni on kuntoutusaikoja. Peruutti niitä pahimpaan aikaan, koska meillä ei ole autoa.

Vierailija
2/14 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sairauteni vaatii seurantaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden vaivojen takia. Olin jopa leikkauksessa nyt keväällä.

Nimenomaan niitä muiden sairauksien hoitoa ei saisi siirtää, koska se voi vaan pahentua. Toiseksi ruuhkat vaan kasvaa ja niiden purkaminen koronan "jälkeen" voi kestää pari vuotta ellei kauemminkin.

Vierailija
4/14 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan ei nimenomaan saa mennä lääkäriin jos epäilee itsellään koronaa, vaan silloin on pysyttävä kotona. Muuten ei tarvitse pysyä kotona.

Vierailija
5/14 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akuuttien vaivojen vuoksi käyn.

Vierailija
6/14 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavan sairauden tutkimukset ja leikkauskin.

Isäni olisi kuollut, jos ei olisi sairaalaan mennyt. Teholla oli yli viikon, ei koronaa.

Vierailija
7/14 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisten ”pidä” olla kotona.

Vierailija
8/14 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ekasta itikanpuremasta kutiavan patin ja raavin sen rikki unissani, ja sitten se tulehtui ja tuli ihan julmettu paise. Kävin sen hoidattamassa ja lääkäri kirjoitti kunnollisen voiteen, en halunnut kuitenkaan antibiootteja. 

Vierailija
9/14 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muita vaivoja ja kävin myös verikokeissa ja sydänfilmissä  jotka oli otettu viimeksi 3 vuotta sitten. Minusta käyntini oli hyödyllinen vaikka mitään vakavampaa ei onneksi ilmennyt. Sain tietoa siitä että veriarvoni ja verenpaine ovat parantuneet  jne näiden vuosien aikana jne.

En vienyt kenenkään aikaa koska terpassa oli hyvin aikoja tuolloin eli ei ruuhkaa jne. Ennakoivaa terveydenhoitoa.

Vierailija
10/14 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. 0/5.

Vierailija
11/14 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on juuri tällä hetkellä sairaalassa magneettikuvauksessa. Käynyt lääkärissä ja sai lähetteen sairaalaan, sieltä kutsuttiin kokeisiin. Itse olen käynyt sairaalassa ihotautilääkärillä, myös kutsuttuna. Ei pitäisi ap'n percettä meidän sairaudet kaivaa.

Vierailija
12/14 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni on juuri tällä hetkellä sairaalassa magneettikuvauksessa. Käynyt lääkärissä ja sai lähetteen sairaalaan, sieltä kutsuttiin kokeisiin. Itse olen käynyt sairaalassa ihotautilääkärillä, myös kutsuttuna. Ei pitäisi ap'n percettä meidän sairaudet kaivaa.

Halusit sitten kuitenkin niistä ap:lle ja meille muillekin avautua?

Vierailija
13/14 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusit sitten kuitenkin niistä ap:lle ja meille muillekin avautua?

En muista kertoneeni sairauksien syitä/diagnoosia tms. Jos kerroin niin kerro ihmeessä mikä meillä on.

Vierailija
14/14 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon koko kevään miettinyt että miten meillä ylipäänsä oli lääkärit ja sairaalat valmiina kun korona iski, eihän kukaan niitä ole tarvinnut tätä ennen....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä