Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohareita tekevä yatävä

Vierailija
01.06.2020 |

Sanoin ystävälle joka alkoi tekemään ohareita että olen kiireinen ja aikaa on rajatusti. En enää kuullut hänestä. Ottiko hän sen niin etten enää halua nähdä häntä? Hän siis alkoi perumaan viime tingassa menoja

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sentään itse perui. Monet ohari ovat sellaisia, että itse saa kysellä, oletko tulossa eikä hänestä kuulu mitään. Minulla on yksi sellainen.

Sinun ystäväsi ei ehkä itse halunnut nähdä sinua ja siksi perui.

Vierailija
2/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan taas naureskelemassa kitumiselle. "Kuole"

Kirjoittaa tänne tarinoita uhristaan. Aina on väärin puhua venäjää, sitten puolustaa tummia... Voi voi. Pidän enemmän näistä ja varsinkin George Floydista kuin koko perheestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ohareja tekevät ihmiset suuttuvat kun teet heille samoin! Olen parin antanut maistaa "omaa lääkettään". Mikä ihmistyyppi tämä on? Ja miksi käyttäytyvät noin? Ehkä pitävät ystävää vähempi arvoisena? Sama koskee heidän puhelinkäyttäytymistä, vastailevat viesteihin miten sattuu, mutta jo jätät itse vastaamaamatta "suuttuvat". Osaako joku analysoida lisää. :)

Vierailija
4/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten osannut sanoa suoraan, kuten vaikka: En jaksa enää veivaamistasi, jos jotain sovitaan tule paikalle, tai ole sopimatta asiasta. Aikani on rajattua, eikä ohareillesi ole enää aikaa.

Ole hyvä äläkä sovi kanssani mitään menoja, jos et tiedä pääsetkö paikalle, niin voin sopia menoja jonkun muun kanssa.

Zinc

Näin. Selkeä artikulointi, ja asiassa ei enää ole mitään epäselvää kummallekaan osapuolelle.

Vierailija
5/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksi kaveri joka itse ehdottaa tapaamista. Tarkempi aika on sopimatta ja sitten saan odottaa palaako hän siihen vai ei. Ihana ihminen, mutta tuo tyyli ei sovi mulle ollenkaan. Jos tavataan, niin tavataan. En aio nytkään kysellä perään, vaan annan olla. En halua tuhlata energiaani tällaiseen.

Vierailija
6/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette siitä että on alustavasti sovittu tapaaminen tietylle päivälle, ja puhutaan että palataan asiaan kun esim työaikataulut on selvillä. Niin sitten kun ne monen viikon päästä tietää, kaveri onkin sopinut jotain muuta, ei pahoittele tai mitään, ilmoittaa vaan että on muuta sopinut sille ajalle. Tavallaan kai oikein kun ei ole lyöty lukkoon mutta minusta vähän kurjaa.

Vierailija
7/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He, jotka tekevat ohareita niin eivät oikeasti halua enää tavata. Peruvat, kun tuleekin mukavampaa seuraa.

Itselläni oli kaveri, joka yhtäkkiä alkoi tehdä ohareita. Homma meni sitten niin, että viime vuonna ei vastannut yhteenkään puheluuni, kun soitin vuoden aikana neljä kertaa. Lähetin kolme viestiä ja niistä kahteen vastasi. Päätin antaa olla. Luulin vielä kolme vuotta sitten, että olimme parhaita ystäviä.

Vierailija
8/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He, jotka tekevat ohareita niin eivät oikeasti halua enää tavata. Peruvat, kun tuleekin mukavampaa seuraa.

Itselläni oli kaveri, joka yhtäkkiä alkoi tehdä ohareita. Homma meni sitten niin, että viime vuonna ei vastannut yhteenkään puheluuni, kun soitin vuoden aikana neljä kertaa. Lähetin kolme viestiä ja niistä kahteen vastasi. Päätin antaa olla. Luulin vielä kolme vuotta sitten, että olimme parhaita ystäviä.

Jos ei vuoteen vastaa puheluihisi, niin ei se mitään ohareita tee, vaan on aika selkeästi osoittanut, että haluaa sinusta eroon ..

Zinc

Vierailija
9/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vuoteen vastaa puheluihisi, niin ei se mitään ohareita tee, vaan on aika selkeästi osoittanut, että haluaa sinusta eroon ..

Zinc

Niin, mutta sitä ennen teki ohareita. Ihmettelin ja hän sanoi aina, että on niin kiire. Sitten olikin jo niin kiire ettei ehdi puhelimeen vastata eikä soittaa takaisin.

Vierailija
10/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Niin, mutta sitä ennen teki ohareita. Ihmettelin ja hän sanoi aina, että on niin kiire. Sitten olikin jo niin kiire ettei ehdi puhelimeen vastata eikä soittaa takaisin.

Jos jollain kaverilla on ollut kiire, olen sanonut, että soittele sitten kun ei ole kiire.

Mikä tässä on vaikeata ?

Zinc

Jos ei soittele, niin ei varmaan kiire ollutkaa, vaan ei vaan kiinnostanut .. 

Mutta mun kavereilla nyt on ollut joskus aikuisten oikeasti kiire. 

Vierailija
11/11 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^o^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän