Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli syönyt suklaani, loukkaannuin hirveästi, ylireagoinko?

Vierailija
01.06.2020 |

Mulla on ollut jemmassa maaliskuusta asti sellainen suklaasekoitus, jossa on kahdesta eri rasiasta kerättynä mun suosikkisuklaat. Olen siis ostanut kaksi rasiaa ja pikkuhiljaa syönyt sieltä pikkuhiljaa niitä ”ei niin hyviä” pois, ja yhdistänyt sitten yhteen rasiaan kaikki mun lempparit. Tätä rasiaa olin sit säästänyt, ja tänään huomasin et sitä ei ole enää. Kysyin mieheltä ja se tunnusti syöneensä.
Tuli niin paha mieli että itku pääsi. Itse koitan aina toisia hemmotella, ostelen säännöllisesti pieniä ylläreitä ja miehen lempioluita tuon kaupata yms, ja toinen on mässännyt täysin mua miettimättä ja kysymättä mun lempisuklaat. Ja kun niitä omiakin herkkuja ois hänellä ollut, mutta ilmeisesti niitä mun teki mieli.
Tästä on vielä ilmeisesti siis aikaa jonkin verran, eli olisi voinut vaikka ostaa tilalle uudet, eikä niin että itse huomaan asian just sinä iltana kun oon ajatellut nyt katson mun lempparisarjaa ja herkuttelen.

Kuinka pahasti tälläisestä on oikeus hermostua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huonoa suomea mun alotus, huomaa et tunteiden vallassa kirjoitin :D

Ap

Vierailija
2/10 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies sentään edes pahoitteli ajattelemattomuuttaan ja lupasi korvata asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla kova elämä. Jaksuja

Vierailija
4/10 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiesikö mies että ne on nimenomaan niitä suklaita joista pidät erityisesti? Vai olisiko voinut luulla että ne ei niin miellyttävät on jääneet rasiaan ja ajatteli syödä ne kun ovat jo pidempään olleet siellä aukinaisessa rasiassa?

Vierailija
5/10 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö jatkossa heti ne parhaat herkut. Meilläkin mies syö parhaat herkut ensin, kun ei muka tykkää jostain toisesta ja kun on ne parhaat syönyt, syö kuitenkin sitä muutakin, joka voi olla just mun herkkuni.

Vierailija
6/10 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko rasia teidän "yhteisessä herkkukaapissa" vai jossain sinun omassa kaapissa?

Vierailija
7/10 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko hän tietoinen siitä, että nää oli jotain sun rakkaudella jemmaamia lempisuklaita? Jos oli, niin sit oli kyllä ikävä temppu. Jos ei, niin ei ole syytä olla vihainen.

Ihan uteliaisuuttani - miksi et syö heti parhaita?

Vierailija
8/10 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suklaa ei parane jos se on avatussa paketissa pitkään. Siksi aloitus tuntuu oudolta. Miksi syödä tuoreena ne joista ei pidä ja antaa lemppareiden muuttua huonon makuisiksi ennenkuin syö ne?

Vierailija
9/10 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehno jemma, kun äijä löysi.

Vierailija
10/10 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta suklaa ei parane jos se on avatussa paketissa pitkään. Siksi aloitus tuntuu oudolta. Miksi syödä tuoreena ne joista ei pidä ja antaa lemppareiden muuttua huonon makuisiksi ennenkuin syö ne?

Olet oikeassa syömäkelvottomia, kun ovat noin kauan olleet avatussa pakkauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän