Nain tanaan, kun aikuinen mies kakkansi rannalla, yritti olla piilossa pusikossa. Lopuksi peitti kakkansa hiekkaan. Wc oli 5 m paassa!
Kommentit (20)
Kyllä hymy hyytyy kun teidän pienet prinssit ja prinsessat juoksee rannalla siihen paskaan. Sitten ne hyppää pyyhkeen päälle ja te sekunnin sadasosan mietitte, että mitäs toi ruskea tossa pyyhkeellä on... ja sitten tajuatte, että sehän on paskaa. Jippiiiii! Noooh, ei se mitään käännetään pyyhe toisin päin ja Waldemar voi taas siinä pötkätellä ihan rauhassa. Ja jalanhan voi käydä pesaisemassa vedessä.
Paskokaa vaan ihan mihin haluatte älypäät.
Vierailija:
Paskokaa vaan ihan mihin haluatte älypäät.
...olin 12-vuotta sitten muuttanut maalta Hesaan ja ensimmäisenä kouluaamuna nousin asematunnelista maanpinnalle siihen Kaivokadun puolelle ja mitä näinkään siellä rappusten yläpäässä " lasikopissa" ...pultsarimummo nousi juuri kyykystä ylös ja laski hameensa. Jalkojen välissä oli höyryävä torttu. Kerroin havainnostani koulussa lievästi järkyttyneenä ja pääkaupunkilaiset toivottivat minut ystävällisesti tervetulleeksi Helsinkiin. Ei pidä kuulemma tollasia pikkujuttuja hämmästyä ;-)
Esim. kakkattaako sua?
Siitä tää on jäänyt mulle käyttöön ja naurattaa joka kerta.
t.ohis
tulla mun asioista tänne puhumaan!
mitä se sulle kuuluu mihin minä paskon??!!
tuliko mieleen että ehkä ne vessat ovat iljettäviä, MITÄ?
miesten vessassa tarkistamassa sen kunnon?
kukakohan täällä on iljettävä, MITÄ?
ihmistä, joka asialla. Eikä tonkia jätteitä. Eikä mittailla matkaa vessaan.
tietoa saisiko?
oliko kaivanut kuopan ensin?
käyttikö monta arkkia paperia?
entäpä koostumus,muoto ja väri?
entäpä jälkiaromit?
jäikö marjoja vai tuliko puhdasta?
varmaan nämäkin tiedät vastata...
miten joku viittii kytätä jos toiselle on tullu vähä kakkihätä... ei hätä lue lakia ja jos vessa oli varattu vaik niin parempi vääntää torttu siististi puskan takana...
Ja vaikka vessa olis ollu varattu, niin kai normaalin ihmisen ryppyreikä pienen odotuksen kestää. Ja jos ei, niin paastotkoon ennen ku lähtee ihmisten ilmoille, sanon minä! Prkl!
Kannattaa lannoittaa.
jos kakkii vessaan niin se paska roudataan jonnekkin kauas, eikä auta siinä kohtaa missä vessa on.
" ryppyreikä kestää odotuksen"
heheee! Ei muuten kestä, se kakka tulee vaan kun se tulee =)
Tulipahan nostettua nyt tämäkin ketju vahingossa =)