Kuka tahansa kelpaa?
Onko totta, että suurimmalle osalle miehistä kelpaa lähes kuka tahansa, rumempikin nainen, seksiin, kuten joskus kuulee väitettävän? Entä päteekö tämä väite myös pidempiin seksisuhteisiin? Miten tämä väite suhteutuu siihen, että rakastavassa parisuhteessa ratkaisevat muutkin asiat kuin ulkonäkö? Kummassa naisen miellyttävällä ulkonäöllä on enemmän merkitystä miehelle, seksisuhteessa vai parisuhteessa?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
On totta. Suurimmalle osalle riittää kuka tahansa parisuhteeseen kjunan pääsee panemaan ja nainen ei ole jakorasia. Ja plussaa on jos ei ole kovin vittumainen luonteeltaan. MIehillä kun ei ole yleensä varaa valita kuten naisilla.
Mitä lapasia täällä taas kitisee? Todellakin miehillä on varaa valita. Älä yleistä, jos itse joudut tyytymään tähteisiin.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään kelpaa. Olen itse kunnianhimoinen, kovatuloinen, korkeakoulutettu, urheilullinen ja katseenkestävä mies. Miksi ihmeessä kelpuuttaisiin sänkyyni, parisuhteesta puhumattakaan, kenet tahansa? Kovasti yrittävät baareissa keski-ikäiset naiset siideripäissään tyrkyttää elähtänyttä kroppaansa pantavaksi, mutta kiinnostus tällaisiin on pyöreä nolla. Kyllä jotain tasoa pitää olla ja jos on valmis sänkyyn kaikkien vastaantulijoiden kanssa, niin kyllä se kertoo aika paljon arvostuksesta itseään kohtaan.
=pikkukikkinen käy räkälöissä esittämässä vaikeasti tavoiteltavaa? Laatupaikoissa on laatunaisia.
Itse nylkytän kaikki kanasta a-tolppaan. Kyntömies ei vakoaan valitse.
Donald Abs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään kelpaa. Olen itse kunnianhimoinen, kovatuloinen, korkeakoulutettu, urheilullinen ja katseenkestävä mies. Miksi ihmeessä kelpuuttaisiin sänkyyni, parisuhteesta puhumattakaan, kenet tahansa? Kovasti yrittävät baareissa keski-ikäiset naiset siideripäissään tyrkyttää elähtänyttä kroppaansa pantavaksi, mutta kiinnostus tällaisiin on pyöreä nolla. Kyllä jotain tasoa pitää olla ja jos on valmis sänkyyn kaikkien vastaantulijoiden kanssa, niin kyllä se kertoo aika paljon arvostuksesta itseään kohtaan.
=pikkukikkinen käy räkälöissä esittämässä vaikeasti tavoiteltavaa? Laatupaikoissa on laatunaisia.
Hyvä että joku hoitaa ne lähikuppilan jakorasiat. Me tasokkaammat sitten valkataan priimat päältä. Viimeinen lause kertoo hyvin epätoivoistasi. Tsemppiä! :)
Donald Abs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyntömies ei vakoaan valitse"? Tuollainen kommentti oli kuranttia kamaa 80-luvulla, kun Aake Kalliala ja Pirkka-Pekka Petelius oli hauskinta mitä MTV3 tarjosi. Kuka ylipäätään haluaa vuonna 2020 kantaa "kyntömiehen" titteliä? Eli halutaan reikää, mutta ei naista?
Veikkaan että olet sitä porukkaa, jonka R-juna pudottaa steissille, ja jotka parin lonkeron jälkeen saavat riittävästi rohkeutta mennä Mummotunneliin esittämään maailmanmiestä. Ja jotka palaavat yksin, häntä koipien välissä takaisin kehyskuntiin, vetävät käteen ja näkevät unia siitä mihin omat rahkeet ei riitä.
Pelkkään seksiin kelpaa aika laajalla skaalalla naiset. Järkyttävän ylipainoiset tai miehekkäät möreä-ääniset jätän väliin.
Parisuhteeseen taas ei kelpaa. Siinä on paljon tiukempi seula.
Kiimaiselle (ja estoiselle) opiskelijapojalle (kauan, kauan sitten) kumppanin löytäminen ei ollut aina helppoa, osin oman ujouden, (pää)osin sen ajan pohjoisen tyttöjen kokemattomuuden ja varautuneisuuden takia. Alkoholi helpotti... Jotkut spontaanipanot ei-niin-viehkeiden tyttöjen kanssa hävettivät (kun nyt oli tyttöystäväkin 200-600 km päässä), nyt naurattavat. Olihan se olevinaaan jonkinlainen rohkeudennäytekin. Lauluilloissa laulettiin karhumetsästäjästä Reisijärven rannassa, joka ei karvaista karhua pelännyt.... Vaikka kyllä taisi vähän pelätäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On totta. Suurimmalle osalle riittää kuka tahansa parisuhteeseen kjunan pääsee panemaan ja nainen ei ole jakorasia. Ja plussaa on jos ei ole kovin vittumainen luonteeltaan. MIehillä kun ei ole yleensä varaa valita kuten naisilla.
Mitä lapasia täällä taas kitisee? Todellakin miehillä on varaa valita. Älä yleistä, jos itse joudut tyytymään tähteisiin.
Suuri joukko miehiä joutuu tyytymään tähteisiin. Sinä taidat olla niitä harvoja gulligaruzellin pyörittäjämiehiä.
Hyvä nainen on sellainen sängyssä joka kertoo ihan suoraan mistä pitää, joten ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Toinen pointti myös se, että nainen tekee miehelle mitä pyytää. Kolmas ja ehkä tärkein on se, että miten vapautunut olo on naisen kanssa. Mulla on nyt reippaasti ylipainoisen kanssa seksisuhde ja hänen kanssaan en ujostele yhtään ja olen todella vapautunut. Kaiken kruunaa vielä se, että hän ei tykännyt yhtään pahaa siitä kun opetin hänet ottamaan suihin tavalla josta minä pidän. Hän ei myöskään kainostele pyllyni hyväilyä samalla kun ottaa suihin. Ihana tunne kun hän työntää sormensa pyllyyni ja painelee eturauhasta. Sanoisin, että ulkonäköä tärkemäpi ovat ne kemiat jotka kohtaavat seksissä. No en tietnkään kiellä sitä etteikö hyvännäköistä naista ala tekemään mieli mutta niin hirveitä akkoja olen kohdannut jotka eivät osaa rakastella yhtään vaikka kroppa onkin missimitoissa. NÄiden kanssa rojut torveen ja se on sit siinä!
Osalle miehistä kelpaa varmaan r* kuin r*. :(
Vähän kuin ravintolassa pöydän etsiminen. Mies ottaa sen lähimmän. Nainen valkkaa ja kiertelee.