Miten naisen tulisi laittaa jalat ja minne miehen kannattaa laittaa kätensä lähetyssaarnaajassa?
Lähetyssaarnaaja eli Missionary on monien lempiasento, mutta miten tästä saisi parhaat hyödyt?
Kommentit (14)
Paras äskeinen asento jossa mies herätti. Nuoli ihanan orgasmin päiväunilta! Ouyeah! Puolin ja toisin..
Naisen ei kannata miettiä muuta kuin nautintoa, jos sitå saa.. ja sitä saa jos mies hellästi koskettelee klitorista ja koko alapäätä.. ensin..ja kosteasti, mieuiten ihan liukkarikka. aina parempi nautinto noin.
ja niin, ne kädet naisen vulvaan/alapäähän tosi hiljaa ja hellästi..ne jalat sitten levälleen tai kuinka nyt haluaakin sitten kun todella haluaa sen kalun lopulta sisäänsä. tai jos ei halua ja mies tyydyttääkin ihan sormillaan suullaan auts ihanasti. Sitten on kyllä ihanaa ottaa vielä kaluakin.. se on ihanaa..
Käyttäjä34431 kirjoitti:
ja niin, ne kädet naisen vulvaan/alapäähän tosi hiljaa ja hellästi..ne jalat sitten levälleen tai kuinka nyt haluaakin sitten kun todella haluaa sen kalun lopulta sisäänsä. tai jos ei halua ja mies tyydyttääkin ihan sormillaan suullaan auts ihanasti. Sitten on kyllä ihanaa ottaa vielä kaluakin.. se on ihanaa..
Vaimo ei halua koskettelua eikä suuleikkejä, enkä minäkään.
Kyllä se kokeilemalla löytyy paras variaatio. Hyvä nautinto vaatii miehen vatsalihaksilta paljon mutta ne kehittyy siinä samalla😉
Naisen jalat koukussa miehen kyljissä tai kainaloissa. Vähän hankala selittää. Mutta kun olen päällä, niin vaimon sääret on ikäänkuin minun kainaloissa ja siten jalat on vähän niinkuin ilmassa. Itse pidän käsillä vyötärön alta ja joskus nostan pepun alta ja painan sillä tavalla syvemmälle. Onpas aika vaikea selittää yksinkertaista asentoa. Itse en tässä asennossa "makaa" vaimon päällä, vaan olen vähän niinkuin polvieni varassa hieman pystyasennossa.
Tajusikohan kukaan tästä yhtään mitään?
No, lopulta ruikkaan sisään ja kellahdan viereen. En jää päälle, kun siinä on niin kuuma.
-Oooh. ohan hekuman huippu - kelle?
Hyvä kysymys. Miehenä pidän asennosta, siinä pystyy myös ohjaamaan naista, oikean asennon löytämiseksi.
Sanoisin että naisella polvet hieman koukussa ja jalat mahdollisimman levällään jolloin häpyhuuletkin aukeaa.
Itse (mies) pidän toisella kädellä kiinni naisen lantiosta ja toinen käsi selän/niskan alla. Niska on naisella alue jonne kannattaa antaa huomiota.
Nainen voi välillä myös nousta nojaamaan kyynerpäilleen jolloin vaginan ja peniksen kulma muuttuu hieman. Samalla voi suudella romanttisesti. Tuossa asennossa pääsee myös laukeamaan mahdollisimman syvälle. Voin sanoa että parasta mitä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Miehenä pidän asennosta, siinä pystyy myös ohjaamaan naista, oikean asennon löytämiseksi.
Sanoisin että naisella polvet hieman koukussa ja jalat mahdollisimman levällään jolloin häpyhuuletkin aukeaa.
Itse (mies) pidän toisella kädellä kiinni naisen lantiosta ja toinen käsi selän/niskan alla. Niska on naisella alue jonne kannattaa antaa huomiota.
Nainen voi välillä myös nousta nojaamaan kyynerpäilleen jolloin vaginan ja peniksen kulma muuttuu hieman. Samalla voi suudella romanttisesti. Tuossa asennossa pääsee myös laukeamaan mahdollisimman syvälle. Voin sanoa että parasta mitä tiedän.
Tykkääkös vaimosikin?
Naisen jalat niskan taakse ja kädet miehen pakaroille. Etusormen voi ujuttaa hanuriin. Tuo on paras setup, mutta muutkin variaatiot ovat kivoja.
Mistähän muuten noin kiihottava nimi??
Nainen ristii säärensä miehen alaselän päälle eikä päästä miestä ennenkuin viimeinenkin pisara on perillä naisen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ristii säärensä miehen alaselän päälle eikä päästä miestä ennenkuin viimeinenkin pisara on perillä naisen sisällä.
Juuri noin. Toimii etenkin runsaan naisen kanssa, kun naisella on takamuksensa alla tyyny.
Tärkeintä on laittaa muna vi**uun. Muulla ei nii väliä.