Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö lusikkaa spagetin syönnissä

Vierailija
01.06.2020 |

?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyftä. Ulkomailla ihan idiootti olo, kun ei ole tottunut. Kaipaan veistä

Vierailija
22/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikkaa pidetään leuan alla kun imaistaan spagetti suuhun. Helppoa ja siistiä. Ja eritoten sivistynyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käyftä. Ulkomailla ihan idiootti olo, kun ei ole tottunut. Kaipaan veistä

Missä ulkomailla syödään spagettia lusikalla?

Vierailija
24/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lusikkaa pidetään leuan alla kun imaistaan spagetti suuhun. Helppoa ja siistiä. Ja eritoten sivistynyttä.

..no mä olen kyllä aikanaan ravintolakoulussa ymmärtänyt, että jos se lusikka siihen katetaan,on tarkoitus kierittää pasta siihen haarukkaan siististi lusikan pesää apuna käyttäen. Ei siihen syömiseen sitä kuulu minään "apukulhona"käyttää. Jos pasta on siististi siihen haarukkaan kääritty, niin ei siitä tipu mitään. Ja kysymykseen: en käytä, osaan syödä pastan pelkällä haarukallakin.

Vierailija
25/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa touhua. Spagetti on helppo pätkiä veitsellä. Sitten vaan lappaa haarukalla suuhunsa. Järjen käyttö sallittua nääs.

Vierailija
26/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..no mä olen kyllä aikanaan ravintolakoulussa ymmärtänyt, että jos se lusikka siihen katetaan,on tarkoitus kierittää pasta siihen haarukkaan siististi lusikan pesää apuna käyttäen. Ei siihen syömiseen sitä kuulu minään "apukulhona"käyttää. Jos pasta on siististi siihen haarukkaan kääritty, niin ei siitä tipu mitään. Ja kysymykseen: en käytä, osaan syödä pastan pelkällä haarukallakin.

Mutta sitten kun imet spagetin suuhun niin kyllähän sen kastike tekee huuulille ison kasan. Lusikalla on helppo vahtia ettei leuan alle tipu mitään ja sitten kärjellä nätisti sutaisee tomaattikastikkeet huulilta suuhun. Nam. Näillä ohjeilla ollaan monet bisneslounaat vedettu menestyksekkäästi läpi.

Vierailija
27/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin, osaan kieputtaa sen haarukkaan ilmankin.

Vierailija
28/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikka on tarkoitettu sitä varten, että lusikan ja haarukan avulla kastike saadaan sekotettua spagetin joukkoon. Sen jälkeen kun kastike on sekoitettu ei lusikalle ole tarvetta ja spagetti tulisi rullata lautasella.

Vierailija
29/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hampaita spagetin syönnissä

Vierailija
30/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
31/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä lusikkaa, saan mä sen siihen haarukan ympärille kieputettua ilman sitäkin.

Vierailija
32/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten kun imet spagetin suuhun niin kyllähän sen kastike tekee huuulille ison kasan. Lusikalla on helppo vahtia ettei leuan alle tipu mitään ja sitten kärjellä nätisti sutaisee tomaattikastikkeet huulilta suuhun. Nam. Näillä ohjeilla ollaan monet bisneslounaat vedettu menestyksekkäästi läpi.

Tämä on kyllä ihan teidän oman bisneksen ruokalassa sitten. Ei missään kateta lusikkaa spagetin ruokailuvälineeksi.

Vierailija
33/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kiertää spaghetin lautasen reunaa vasten, joten miksi mitäisi käyttää lusikoita?

Opettakaa lapsenne tekemään samoin ja opiskelkaa itsekin (TÄYSIN ITSESTÄÄNSELVÄ ASIA).

Vierailija
34/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä ihan teidän oman bisneksen ruokalassa sitten. Ei missään kateta lusikkaa spagetin ruokailuvälineeksi.

Olen asunut Itävallassa, ja kyllä siellä ravintolassa aina katettiin haarukan lisäksi lusikka, jos tilasi spagettia.

Vierailija
35/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt, että kukaan käyttäisi lusikkaa spagetin syömiseen. Aika ajoin tällaisia kysymyksiä kuitenkin nousee esiin. Mikä urbaanilegenda tämä oikein on?

Vierailija
36/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pelkällä veitsellä, helppoa kun osaa.

Vierailija
37/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lusikkaa? No en todellakaan. Mistä tuollainen syömätapa on peräisin?

Spagettia pyöritetään haarukalla lusikan pohjalla ja sillä syödään loput kastikkeet.

Vierailija
38/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt aikuinen ihminen saa syödä ruokansa vaikka puulusikalla jos tykkää, siinä ei ole jollain hienostelevalla paskalla mitään nokan koputtamista.

Vierailija
39/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt, että kukaan käyttäisi lusikkaa spagetin syömiseen. Aika ajoin tällaisia kysymyksiä kuitenkin nousee esiin. Mikä urbaanilegenda tämä oikein on?

No ei varmaankaan Suomessa, mutta Saksassa eräs yritti minulle opettaa juuh...

Vierailija
40/62 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan kiertää spaghetin lautasen reunaa vasten, joten miksi mitäisi käyttää lusikoita?

Opettakaa lapsenne tekemään samoin ja opiskelkaa itsekin (TÄYSIN ITSESTÄÄNSELVÄ ASIA).

Minä syön sen taikinamössön vaikka käsin suoraan kattilasta jos tykkään, sinulla ei ole siinä mitään sananvaltaa.