Käytätkö lusikkaa spagetin syönnissä
Kommentit (62)
Lusikkaa pidetään leuan alla kun imaistaan spagetti suuhun. Helppoa ja siistiä. Ja eritoten sivistynyttä.
Vierailija kirjoitti:
En käyftä. Ulkomailla ihan idiootti olo, kun ei ole tottunut. Kaipaan veistä
Missä ulkomailla syödään spagettia lusikalla?
Vierailija kirjoitti:
Lusikkaa pidetään leuan alla kun imaistaan spagetti suuhun. Helppoa ja siistiä. Ja eritoten sivistynyttä.
..no mä olen kyllä aikanaan ravintolakoulussa ymmärtänyt, että jos se lusikka siihen katetaan,on tarkoitus kierittää pasta siihen haarukkaan siististi lusikan pesää apuna käyttäen. Ei siihen syömiseen sitä kuulu minään "apukulhona"käyttää. Jos pasta on siististi siihen haarukkaan kääritty, niin ei siitä tipu mitään. Ja kysymykseen: en käytä, osaan syödä pastan pelkällä haarukallakin.
Turhaa touhua. Spagetti on helppo pätkiä veitsellä. Sitten vaan lappaa haarukalla suuhunsa. Järjen käyttö sallittua nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..no mä olen kyllä aikanaan ravintolakoulussa ymmärtänyt, että jos se lusikka siihen katetaan,on tarkoitus kierittää pasta siihen haarukkaan siististi lusikan pesää apuna käyttäen. Ei siihen syömiseen sitä kuulu minään "apukulhona"käyttää. Jos pasta on siististi siihen haarukkaan kääritty, niin ei siitä tipu mitään. Ja kysymykseen: en käytä, osaan syödä pastan pelkällä haarukallakin.
Mutta sitten kun imet spagetin suuhun niin kyllähän sen kastike tekee huuulille ison kasan. Lusikalla on helppo vahtia ettei leuan alle tipu mitään ja sitten kärjellä nätisti sutaisee tomaattikastikkeet huulilta suuhun. Nam. Näillä ohjeilla ollaan monet bisneslounaat vedettu menestyksekkäästi läpi.
Harvemmin, osaan kieputtaa sen haarukkaan ilmankin.
Lusikka on tarkoitettu sitä varten, että lusikan ja haarukan avulla kastike saadaan sekotettua spagetin joukkoon. Sen jälkeen kun kastike on sekoitettu ei lusikalle ole tarvetta ja spagetti tulisi rullata lautasella.
Käytän hampaita spagetin syönnissä
En käytä lusikkaa, saan mä sen siihen haarukan ympärille kieputettua ilman sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten kun imet spagetin suuhun niin kyllähän sen kastike tekee huuulille ison kasan. Lusikalla on helppo vahtia ettei leuan alle tipu mitään ja sitten kärjellä nätisti sutaisee tomaattikastikkeet huulilta suuhun. Nam. Näillä ohjeilla ollaan monet bisneslounaat vedettu menestyksekkäästi läpi.
Tämä on kyllä ihan teidän oman bisneksen ruokalassa sitten. Ei missään kateta lusikkaa spagetin ruokailuvälineeksi.
Osaan kiertää spaghetin lautasen reunaa vasten, joten miksi mitäisi käyttää lusikoita?
Opettakaa lapsenne tekemään samoin ja opiskelkaa itsekin (TÄYSIN ITSESTÄÄNSELVÄ ASIA).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä ihan teidän oman bisneksen ruokalassa sitten. Ei missään kateta lusikkaa spagetin ruokailuvälineeksi.
Olen asunut Itävallassa, ja kyllä siellä ravintolassa aina katettiin haarukan lisäksi lusikka, jos tilasi spagettia.
En ole ikinä nähnyt, että kukaan käyttäisi lusikkaa spagetin syömiseen. Aika ajoin tällaisia kysymyksiä kuitenkin nousee esiin. Mikä urbaanilegenda tämä oikein on?
Syön pelkällä veitsellä, helppoa kun osaa.
Vierailija kirjoitti:
Lusikkaa? No en todellakaan. Mistä tuollainen syömätapa on peräisin?
Spagettia pyöritetään haarukalla lusikan pohjalla ja sillä syödään loput kastikkeet.
Kai sitä nyt aikuinen ihminen saa syödä ruokansa vaikka puulusikalla jos tykkää, siinä ei ole jollain hienostelevalla paskalla mitään nokan koputtamista.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt, että kukaan käyttäisi lusikkaa spagetin syömiseen. Aika ajoin tällaisia kysymyksiä kuitenkin nousee esiin. Mikä urbaanilegenda tämä oikein on?
No ei varmaankaan Suomessa, mutta Saksassa eräs yritti minulle opettaa juuh...
Vierailija kirjoitti:
Osaan kiertää spaghetin lautasen reunaa vasten, joten miksi mitäisi käyttää lusikoita?
Opettakaa lapsenne tekemään samoin ja opiskelkaa itsekin (TÄYSIN ITSESTÄÄNSELVÄ ASIA).
Minä syön sen taikinamössön vaikka käsin suoraan kattilasta jos tykkään, sinulla ei ole siinä mitään sananvaltaa.
En käyftä. Ulkomailla ihan idiootti olo, kun ei ole tottunut. Kaipaan veistä