Äidin kommentti uudesta miehestäni
"Voi, olispa vanhempi, niin olisi juuri sopiva minulle".
Mielipiteitä? Onko tällainen kommentti ihan "normaalia"?
Kommentit (22)
Monikin ronskimpi rouva vois noin sanoa. Sä nyt tunnet äitis parhaiten meistä aaveelaisista. Mut toihan oli hyvä kommentti, hän hyväksyy tyypin ja kertoi heti, ettei ole iskemässä iän takia 😉
Ottaisin ihan huumorilla niinkun se oli varmaan tarkoitettukin :D
Polkiko jalkaa, tekikö kainalopieruja? Lupsakka anoppi.
Okei, joku siis ottaisi tällaisen kehuna. Itse näen tällaisen kommentoinnin jotenkin vinksahtaneena. En minäkään sanoisi äitini uudesta hyvästä miesystävästä äidilleni että "olisipa tuo miehesi nuorempi..."
Vaikka kyseessä oma äiti onkin, niin en pidä häntä tämän perusteella kovin tahdikkaana. Tulee mieleen että katselee miestäni "kuola valuen", se on ällöttävä ajatus.
Ap
Millaista äijäkarusellia oikein pyörität äitisi edessä? Häpeä!
Omalta äidiltäni jos kuulisin jotain tuon suuntaista, niin pitäisi hienovaraisesti väliä tapaamisissa. Se muija on härski lu tka, ottaa väkisin, jos ei ymmärrä antaa. En haluaisi miehelleni sitä kokemusta, että edes vahingossa näkis anoppinsa hepeneissä.
Mun äti sanoi aikoinaan mun avopuolisosta että on seksikäs. Tuntui vähän siltä että rajan yli mentiin. Ällöä!
Ja miten/missä se sen vielä sanoi: minun kuullen isälleni/miehelleen. Tehdäkseen mustasukkaiseksi isäni/miehensä. Huh! Meitä on niin moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun äti sanoi aikoinaan mun avopuolisosta että on seksikäs. Tuntui vähän siltä että rajan yli mentiin. Ällöä!
Ja miten/missä se sen vielä sanoi: minun kuullen isälleni/miehelleen. Tehdäkseen mustasukkaiseksi isäni/miehensä. Huh! Meitä on niin moneen junaan.
Ehkä heillä oli armotonta jyystöä seuraavana yönä... Ties millainen cuck isäsi on.
Riippuu ihan sun äidistä, siitä minkälainen hän on ja millaset välit teillä on. Jos minun äiti sanois noin, se ois humoristinen kehu. Että voi että oletkin aarteen löytänyt, kelpaisi minullekin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä heillä oli armotonta jyystöä seuraavana yönä... Ties millainen cuck isäsi on.
Ehkä ja siltikään lapsen ei tarvitse tietää heidän välisistä asioista yhtään mitään. Ei edes aikuisen lapsen.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Onpa sulla erikoinen ajatuksenjuoksu. Ketään lasta ei varmaam kovin kiinnosta vanhempien seksielämä. Lähinnä oksettaa vain.
Ohis
Äiti olisi voinut mieluummin kysyä vaikka, että onko poikaystävän isä kenties sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Äiti olisi voinut mieluummin kysyä vaikka, että onko poikaystävän isä kenties sinkku.
No aika ällöä on tuokin. Tytär seurustelee pojan kanssa ja tyttären äiti pojan isän.
En tunne äitiäsi, mutta oma äitini voisi sanoa noin ihan kehuna. Eli oman äitini sanomana olisi positiivinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan sun äidistä, siitä minkälainen hän on ja millaset välit teillä on. Jos minun äiti sanois noin, se ois humoristinen kehu. Että voi että oletkin aarteen löytänyt, kelpaisi minullekin :)
Äitini sanoo aina kuinka haluaa minulle hyvää ja kun sitä hyvää sitten saan, tuntuu että hän alkaa kadehtia minua siitä. Hirveää ajatella omasta äidistä näin, mutta olen huomannut hänellä muissakin asioissa jotenkin vinksahtaneen ajatusmaailman. On melkeinpä "mies.vihaaja" mutta sitten kun minä kerron löytäneeni hyvän miehen, niin alkaa nämä vihjailut kuinka "olisipa miehesi vanhempi...". Tämä ei itse asiassa ollut ensimmäinen kerta kun hän sanoo noin. Ex-miehestäni puhui samaan tapaan, en vain silloin ymmärtänyt kuinka vinksahtanutta tuollainen kommentointi on. En pidä sitä mitenkään hyvänä asiana. Tuskinpa hän itsekään hyvällä ottaisi, jos minä kommentoisin hänen mahdollista miesystäväänsä vastaavalla tavalla. Minusta se olisi ällöttävää ja sairasta, haaveilla nyt oman äitinsä miesystävästä. Yök.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule ei olisi vähempää voinut kiinnostaa äitin kommentit seksikkyydestä tai vanhempien jyystöstä! Olisiko tuo normaalia edes, jos kiinnostaisi! Ei.
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä isän aikana?
Voin kertoa, ettei todellakaan ole hauskaa, kun oma äiti on kiinnostunut omasta miehestä. Kikattelee kuin vähäjärkinen pikkutyttö sen seurassa, flirttailee, keksii tekosyitä kosketella, roikkuu koko ajan kaulassa, kehuu... Ja sinä tytär siinä tunnet olevasi ylimääräinen. Olen ihan saletti, että jonakin päivänä se vanha haahka vielä onnistuu viettelemään tuon.
Höpsö, kehuksihan tuo oli tarkoitettu.