"lahjat"
Luetellaan lahjoja, jotka on annettu muussa
kuin ilahduttamismielessä.
Kommentit (34)
Sain lahjaksi anopilta pyyhkeen ja yläasteikäisille kohdistetun kodinhuoltokirjan, jossa myös todella monimutkaisia ruokaohjeita kuten erilaisia voileipiä ja pari smoothieta.
Mulla on vakava-asteinen masennus muiden sairauksien ohella niin ei koti kiillä ym., mutta silkkaa vittuiluahan tuo oli. Tuli todella paha mieli kun sain paketin (onneks vasta jälkikäteen enkä ollut paikan päällä).
Vieläkin ottaa päähän ja eniten sen vuoksi, että anopin pitäisi ymmärtää. Hän on itsekin ollut pahasti masentunut ja lamaantunut.
Yksi eksäni osti minulle synttärilahjaksi kahvinkeittimen. En juo kahvia. Omistan kyllä kahvisuodattimen, mutta eksä halusi ihan "oikeaa kahvia". Pian eron jälkeen lahjoitin siskolleni viemästä kaappitilaa enkä ole kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Saimme appivanhemmilta Saksasta tuodun
kakun. He olivat ostaneet kaksi, mutta ei maistunut.Kakku tuotiin siis meille tällaisin saatesanoin.
- Tää oli pahaa, ottakaa te se. Ei meillä tule syötyä, se on jo puoli vuotta ollut kaapissa.
No heittäkää roskiin jos ette syö.Herttaista, vai mitä?
Makuja on erilaisia, joten mistä anoppi olisi voinut tietää ettei se maistu teillekään?
Vierailija kirjoitti:
kakun. He olivat ostaneet kaksi, mutta ei maistunut.Kakku tuotiin siis meille tällaisin saatesanoin.
- Tää oli pahaa, ottakaa te se. Ei meillä tule syötyä, se on jo puoli vuotta ollut kaapissa.
Parempi se minusta oli noin, että annettiin kakulle vielä mahdollisuus tulla syödyksi kuin heittää suoraan roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli hyvä ajatus tarjota jollekin ennen roskiin heittämistä. Toki jos se oli paksussa homeessa ja päiväys mennyt ajat sitten ajatus oli vähän tympeä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi eksäni osti minulle synttärilahjaksi kahvinkeittimen. En juo kahvia. Omistan kyllä kahvisuodattimen, mutta eksä halusi ihan "oikeaa kahvia". Pian eron jälkeen lahjoitin siskolleni viemästä kaappitilaa enkä ole kaivannut.
En juo kahvia mutta otan silti huomioon poikaystävi ja kaverini, joten kaapistani löytyy kahvinkeitin, eikä se ole siellä ruokaa pyytänyt. :D
Mä sain rippilahjaks toiselta mummilta 500 euroa. Siis kuinka se kehtas, kun kaikki muut anto vähintään tonnin ja toinen mummi kaks tonnia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja on erilaisia, joten mistä anoppi olisi voinut tietää ettei se maistu teillekään?
Siitä kun kakkua n:o 1 oli yhdessä irvistellen syöty. 6 kk vanha paha kakku kuuluu kompostiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juo kahvia mutta otan silti huomioon poikaystävi ja kaverini, joten kaapistani löytyy kahvinkeitin, eikä se ole siellä ruokaa pyytänyt. :D
Se on sun asia.
Moni ei huoli keittiöönsä ylimääräisiä härpäkkeitä. Murukahviakin on.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain rippilahjaks toiselta mummilta 500 euroa. Siis kuinka se kehtas, kun kaikki muut anto vähintään tonnin ja toinen mummi kaks tonnia.
Siis mä toivoin vanhemmilta Aston Martinia 18-vuotislahjaksi. Ne anto vaan jonkun rupusen Ferrarin. Kuinka ne kehtas?
Moni muistaa varmasti sen palstailijan, joka sai anopiltaan lahjaksi laminoidun bmi-taulukon.
Vierailija kirjoitti:
Tää just ärsyttää vieraissa ylipäätään. Tuodaan sellaisia keksejä ja kakkuja kahvipöytään, joista he itse pitävät. Voisi joskus tuoda sellaisia, joista isännät pitävät.
Vierailija kirjoitti:
Sain lahjaksi anopilta pyyhkeen ja yläasteikäisille kohdistetun kodinhuoltokirjan, jossa myös todella monimutkaisia ruokaohjeita kuten erilaisia voileipiä ja pari smoothieta.
Mulla on vakava-asteinen masennus muiden sairauksien ohella niin ei koti kiillä ym., mutta silkkaa vittuiluahan tuo oli. Tuli todella paha mieli kun sain paketin (onneks vasta jälkikäteen enkä ollut paikan päällä).
Vieläkin ottaa päähän ja eniten sen vuoksi, että anopin pitäisi ymmärtää. Hän on itsekin ollut pahasti masentunut ja lamaantunut.
Anteeksi mitä?
Mä sain oppilailta neljä erilaista kahvikuppia ja viisi jotain ihan hirveää lasikippoa. En ole heittämässä roskiin. Harrastan ampumista, menevät maalitauluiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin ottaa päähän ja eniten sen vuoksi, että anopin pitäisi ymmärtää. Hän on itsekin ollut pahasti masentunut ja lamaantunut.Anteeksi mitä?
Joo, mäkään en ole varma miten toi piti tulkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin ottaa päähän ja eniten sen vuoksi, että anopin pitäisi ymmärtää. Hän on itsekin ollut pahasti masentunut ja lamaantunut.Anteeksi mitä?
Sarkasmi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarkasmi?
Sitähän se, sarkasmia. Voisikin etsiä sen kirjan. Muistaakseni en sentään heittänyt pois, mutta kerran on vain avattu.
Kirja löytyi. On nimeltään Katin konstit. Hyödyllisiä vinkkejä nuorille mm. ruoanlaittoon, siivoukseen, pyykinpesuun.
Täällä on kaikkee hyödyllistä kuten, että pikkupyykkiä ei kannata pestä vessanpöntössä. Ruokavinkit myös hyvin osuvia kuten, että syö mansikoita kesäkuussa ja riisipuroa jouluna!
Kuvia vihanneksista ja ne tietty nimikoitu, että tälläinen tyhmäkin ymmärtää mikä on esim. porkkana.
Aamiaiseksi on vaikealentoinen puuro-ohje ja välipalaksi smoothie.
Lopuksi vielä ohjeet pöydän siivoukseen. "Onko sinulla mitään käsitystä siitä, mikä päivällisen jälkeen kuuluu mihinkin? Ellei, niin on jo aika oppia. Kuvittele, että istut tietokoneen ääressä. Käytä oikeaa etusormeasi kursorina. Nyt voit viedä kaiken pöydästä päivällisen jälkeen."
Nyt se v-käyrä sitten alkoikin taas kohoamaan. Tää kirjanen olikin vielä pahempi kuin muistin. Ja olin siis lähempänä 30v kun sain tämän ajattelevaisen lahjan.
-2
Vierailija kirjoitti:
Kirja löytyi. On nimeltään Katin konstit. Hyödyllisiä vinkkejä nuorille mm. ruoanlaittoon, siivoukseen, pyykinpesuun.
Täällä on kaikkee hyödyllistä kuten, että pikkupyykkiä ei kannata pestä vessanpöntössä. Ruokavinkit myös hyvin osuvia kuten, että syö mansikoita kesäkuussa ja riisipuroa jouluna!
Kuvia vihanneksista ja ne tietty nimikoitu, että tälläinen tyhmäkin ymmärtää mikä on esim. porkkana.Aamiaiseksi on vaikealentoinen puuro-ohje ja välipalaksi smoothie.
Lopuksi vielä ohjeet pöydän siivoukseen. "Onko sinulla mitään käsitystä siitä, mikä päivällisen jälkeen kuuluu mihinkin? Ellei, niin on jo aika oppia. Kuvittele, että istut tietokoneen ääressä. Käytä oikeaa etusormeasi kursorina. Nyt voit viedä kaiken pöydästä päivällisen jälkeen."
Nyt se v-käyrä sitten alkoikin taas kohoamaan. Tää kirjanen olikin vielä pahempi kuin muistin. Ja olin siis lähempänä 30v kun sain tämän ajattelevaisen lahjan.
-2
:----D
kakun. He olivat ostaneet kaksi, mutta ei maistunut.
Kakku tuotiin siis meille tällaisin saatesanoin.
No heittäkää roskiin jos ette syö.
Herttaista, vai mitä?