Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa hyväksytään kiusaamista ja huonoa käytöstä? Se asiallinen ihminen joutuu aina väistymään.

Vierailija
01.06.2020 |

Koulussa jo, työpaikoilla, taloyhtiöissä. Mä en ole koskaan ikinä missään muualla tällaiseen törmännyt. Miksi täällä kellään ei ole selkärankaa pitää kuria?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstallakin oli jokin aika sitten kysymysketju, mihin sai laittaa kuvauksen luonteestaan. Ilkeä, v***mainen jne. sai äkkiseltään eniten yläpeukkuja.

Vierailija
22/26 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset lihavat ihmiset on pahimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne kiusaajathan haluaa että sulla menisi kurjasti. Taistele vastaan, kyllä ilkimykset haistetaan siellä missä sitä tarvitaan.

Vierailija
24/26 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstallakin oli jokin aika sitten kysymysketju, mihin sai laittaa kuvauksen luonteestaan. Ilkeä, v***mainen jne. sai äkkiseltään eniten yläpeukkuja.

Olen parin viimeisen vuoden aikana alkanut jäädyttää välejä suurimpaan osaan kavereistani, koska heille on ylpeilyn aihe se, että on veemäinen ja vähän b*tch. Aikuisia naisia siis kaikki, yli kolmekymppisiä.

Heidän huumorinsa oli toki tiettyyn rajaan saakka riemastuttavan sarkastista mutta nykyään sekin on alkanut tuntua vain vastenmieliseltä. En jaksa sitä jatkuvaa itsestä poikkeavien ihmisten morkkaamista ja ihan pikku jutuista, jotka eivät heidän elämäänsä edes vaikuta, tolkutonta ärsyyntymistä. Esim. siitä, että joku julkkis on antanut lapselleen erikoisen nimen.

Ajattelin vuosikausia, että minun nyt vain kuuluu kestää ja hyväksyä se, että he ovat voimakkaita persoonia ja että jos tämän porukan nyt hylkään, niin ketään muitakaan en tilalle saa. Nyt ajatukseni ovat kääntyneet niin päin, että jos vaihtoehtoina ovat pelkästään tämä sakki ja totaaliyksinäisyys, niin valitsen jälkimmäisen, kiitos. Ainakaan en jatkuvasti hauku itseäni tai muita enkä lyttää itseäni siksi, että "toi on aina niin tommonen". Pidän nyt omia puoliani, koska olen sen huomannut, että kenellekään muulle sitä ei voi ulkoistaa.

Vierailija
25/26 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sivistys on vielä ohut pinta luullaan ilkeyttä voimakkuudeksi. Lapset on siis viisainta opettaa pitämään puolensa.

Vierailija
26/26 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, kuinka eilen täällä jonkun kiusatun ja anorektisen tytön äiti puhui siitä, kuinka häntä syyllistettiin lapsensa koulukiusaamisesta ja sairastumisesta. Vikaa ei haettu kiusaajista eikä heidän vanhemmistaan. 

Suomi on kyllä yksi maailman inhottavimmista yhteiskunnista. Matkustelu ja asuminen ulkomailla ovat vahvistaneet tätä tunnetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä