Tuntuu pahalta
Miehen uusi on todella aktiivinen lasten suhteen, ottaa vastuuta ja tilaa huolehtimalla sellaisiakin asioita joita mitä hoidan kotona. Tuntuu, että vie minulta tilaa ja omii lapsia siten "heidän perheeseensä".
Kommentit (16)
... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti on myös aktiivisempi ja motivoituneempi suihinottaja kuin sinä.
Miksi näitä törkyturpia tulee joka ketjuun??!!
Ap
Ei niistä kannata välittää. Jotain katkeria ukkoja, joilla ei ole mielessä kuin seksi, kun eivät ole sitä koskaan saaneet.
Ymmärrän, että tuntuu pahalta, mutta ajattele näin: lapselle ei ole mitään haittaa siitä, että hänen äitipuolensa osallistuu aktiivisesti hänen elämäänsä. Siinä on vain yksi turvallinen aikuinen lisää. Lisäksi se, että toisessa kodissa asiat oikeasti hoidetaan, vähentää sinun työmäärääsi.
No eikö ole hyvä, että uusi kumppani on hyvä lapsillesi? Luulen, että pelkosi on kuitenkin turha, sillä äiti on aina äiti. Joten turhaan olet mustasukkainen mielestäni.
... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kumpi olikaan tyhmempi käyttäytyjä vai käytöksen mahdollistaja?
Niin ja sitä omaa itsetuntoaan voi kehittää. Säälittävää miten aikuinen nainen on mustasukkainen kun lasten elämässä on niitä välittäviä aikuisia kuin vain se oma äiti. Lapset oppii tuosta yhden elämän tärkeimmistä taidoista ja lapset on kautta aikojen kasvanut osaksi yhteisöä, eikä yhdekään äidin tärkeyden tunteen välikappaleeksi.
Vierailija kirjoitti:
... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei se kyllä nyt tee aloittajasta käytöksen mahdollistajaa, jos hän tekee palstalle avauksen, johon tulee törkykommentti.
Ei äityskään anna sinulle mitään diktatuurimaista rajatonta valtaa omia lapsia kokonaan itsellesi. He ovat osa isänsä perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei se kyllä nyt tee aloittajasta käytöksen mahdollistajaa, jos hän tekee palstalle avauksen, johon tulee törkykommentti.
Ruokimalla trollia ruokit trollien käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se ei ole mahdollistamista. Aloittaja kommentoi huonoa käytöstä, ei ruokkinut sitä. Minun mielestäni sekin on tarpeetonta, mutta se ei ole missään nimessä mahdollistamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se ei ole mahdollistamista. Aloittaja kommentoi huonoa käytöstä, ei ruokkinut sitä. Minun mielestäni sekin on tarpeetonta, mutta se ei ole missään nimessä mahdollistamista.
Kuinka monen kuvittelet jaksavan trollata, jos sitä ei mahdollistettaisi antamalla tälläiselle kommentille sitä huomiota jota näillä haetaan?
Äitiys on maailman kurjin rooli ja siihen kuuluu myös se, että tuntuu pahalta. Ja pahasti näyttää siltä, että emme voi saada kaikkea haluamaamme joudumme sopeutumaan siihenkin, että lapset eivät ole vain meidän ja vain meidän vaan heillä on se toinenkin perhe, joka tulee sen toisen vanhemman mukana. Ole onnellinen, että lapset otetaan mukaan siihen perheeseen, eikä jätetä sen ulkopuolelle. Ja olen aivan varma siitä, että sinusta tuntuisi pahalta, jos lapset olisi tuolle naiselle pelkään ilmaa ja kohtelu sen mukaista eli sinun pitää nyt vaan valita se pienempi paha.
... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta nähtävästi kiinnostavin juonenkäänne, eniten kommentteja sekä peukutuksia :D
Alkup.ei ollut törkyturpaviestin kirjoittaja.
Mutta tottahan se on, että varmasti heillä on hyvä suhde ja nyt myös iso toimiva perhe kokonaisuus. Siitä mina lapsellisesti olen surullinen, kun koen että omat lapset viedään toisaalle. Samalla olen tietysti hyvillään että siellä on lasten asiat kunnossa. Toisaalta lapset itkevät itkunsa minulle, itkevät sitä että meidän alkuperäinen perhe on poissa.
Ap
"viedään toisaalle"? Eihän se ole lasten isän uuden naisen vika, jos teidän perheenne hajosi, vai oliko?
Mikään ei estä sinua sopimasta (=tekemästä selväksi), mitkä lasten asioista kuuluvat VAIN sinulle.
Itselläni tuli otsikosta mieleen vanha vitsi; näyttää pahalta, mutta tuntuu hyvältä.
Nauti. Toiset hoivaa välillä lapsiasi ja sinä voit keskittyä itseesi.
Ap