Koska viimeksi olet käyttänyt kynää
Kommentit (34)
Käytän ihan joka päivä, töissä ja kotona.
Tänään koska ei ollut tulostinta käytössä. Tein valtakirjan. Jos olisin sen saanut tulostettua, olisi siihenkin pitänyt sutaista allekirjoitus.
Kynää käytän myös ristisanatehtävien täyttöön. Olen kokeillut myös nettiristikoita mutta ei, ei, ristikot pitää täyttää kynällä!
Täytyy kyllä myöntää, että kynän käyttö on harventunut. Pikku ostoslistat ja muut muistilistat teen kännykkään OneNoteen ja muutenkin liki kaikki kirjoittaminen tapahtuu sanojenkäsittelyohjelmalla. Melkein kaikki laskemista vaativa Excelillä.
Huomaan, että käsialani on pahoin heikentynyt! Viimeksi kun kirjoitin onnittelukorttia, sen huomasin. Oi-voi, pitäisi varmaan ihan harjoituksen vuoksi kirjoitella kynällä useammin.
Tunti sitten kun täytin firman auton ajopäiväkirjaa
Tänään. Töissä piti käsin kirjoittaa yksi lappu. Pohja oli valmiiksi tulostettu ja siihen piti täyttää tiedot.
Aina kun kertoilen menneisyydestäni naisille. Saanti on näin taattu, eikä ketään satu, sillä muuten olen kunnioittava ja suora.
Tänään töissä. Tökin sillä ajatuksissani itseäni ohimoon puhuessani työpuhelua.
Käytän kynää päivittäin sekä työssäni että vapaa-ajalla. Tänään ennen etätöiden aloitusta tein kynällä kauppalistaa perjantain kaupassakäyntiä varten. Sitten tein kynällä listan töistä, jotka tänään ainakin täytyy tehdä, ja päivän aikana yliviivasin tehdyn työn listastani. Sitten työpäivän päättyessä tein kynällä listan, mitä minun täytyy tehdä huomenna, kun olen työpaikallani töissä.
Just tänään iltapäivällä - käytän töissä muistilehtiötä muutamille asioille, monet työasiat vaan tuntuu selkeämmiltä kun on lisäksi muistilappu läppärin vieressä, ja siihen on helppo kirjata asioita vaikka kun kollega soittaa. Eilen kirjoittelin kirjettä ulkomailla asuvalle ystävälle, toki me viestitään myös paljon, mutta kirjeet ovat kivoja.
Pari tuntia sitten vessassa istuessani jatkoin ristikkoa.
Pari tuntia sitten, kirjoitin nimeni geokätkön lokiin. Sitä ennen aamulla pari riviä kauppalistaan.