Paljonko on enkkasi seiväshypyssä mies sanoo että on nuorempana hypännyt yli 3 mm
Kommentit (18)
Kolme milliä onkin jo aika huima suoritus! 🙌
Kun maailmanmestaruuksia on yli kolme, ei niiden tarkkaa lukumäärää muista.
Pistän paremmaksi, ilman keppiä ja vauhtia huonona päivänä 5000mm
Enkä edes ole mies
nää on hyviä, missä saa nauraa ääneen
Vierailija kirjoitti:
Pistän paremmaksi, ilman keppiä ja vauhtia huonona päivänä 5000mm
Enkä edes ole mies
Yleisurheilun maajoukkue haluaa sinun ottavan yhteyttä välittömästi.
En ole varma, olenko kokeillut, mutta uskoisin pystyväni ainakin 2000 mm suoritukseen millä tahansa kepillä.
Saattasin ylittää tuon 3mm jopa penistäni käyttäen.
Mummuvainaa hyppäsi luudalla tuplasti tuon!
Miehillä on tapana liioitella. Luultavasti hyppäsi vain vaatimattomat 2,3 millimetriä.
Helposti menis vaikken oo ikinä kokeillu. Ei tossa tuloksessa oo kehumista.
3 millimetriä! Huimasiko miestä korkeuksissa?
"Tein otsikkoon hassunhauskan kirjoitusvirheen ihan vahingossa", taitaa olla yleisin provo tällä palstalla. Kohta AP tulee vakuuttamaan ettei provosoi tarkoituksella vaan kyseessä oli puhdas vahinko niin kuin sadalla aiemmalla provosoijalla.
Vierailija kirjoitti:
Mummuvainaa hyppäsi luudalla tuplasti tuon!
Melkoinen suoritus vainaalta.
Oho, ja mä luulin mun ennätys 10cm olis ollu alin, mutta voitan jopa sun miehen!
Kävin aikanaan pyrkimässä asuinpaikkakuntani yleisurheilujoukkueeseen mutta vain sillä seurauksella että seiväshypyssä mallisuoritusta antaessani seiväs katkesi ja minä jouduin ostamaan uuden. Sain toki vielä uuden mahdollisuuden antaa näyttöjä lahjoistani joten työnsin kuulaa komealla kaarella mutta sekin lensi viereiseen paskaojaan ja jouduin pesemään sen.
Ukkosi liioittelee. Ohuesta puunrungosta tehdyllä seipäällä hyppää vain hyvätasoinen oikea seiväshyppääjä kolme metriä. Eikä hänkään enempää, koska seiväs ei taivu lainkaan.
Itse hyppäsin kloppina ko. seipäällä 220 m. Onhan sekin toki enemmän kuin 3 mm.
3mm! Hauska. 😌