Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tavaran ostamista kaduit pienen hetken mutta lopulta olit kuitenkin onnellinen, että ostit?

Vierailija
31.05.2020 |

Ei tarvitse olla mikään välitön katumus, mutta kuitenkin sellainen lyhytaikainen ajatus, että "miksi minä tuonkin ostin?"

Mutta lopulta tajusit, että se on täydellinen kapistus.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodoton varsi-imuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Air fryer

Vierailija
4/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlight

Vierailija
5/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jodoton varsi-imuri

Itselleni tämä on ollut kyllä melko turha kapistus. Tavallinen imuri on paljon tehokkaampi. En ole vieläkään oikein sinut laitteen kanssa, vaikka kallis Dyson onkin.

Vierailija
6/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogamatto.

Vierailija
7/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadutti vähän ostaa kallis punkkipanta koiralle kun maksoi kolminkertaisesti halvimpiin verrattuna. Oli kuitenkin hintansa väärti.

Vierailija
8/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira. Ei ollut edes eka mutta se pentuvaihe oli taas kyllä järkytys ja iski melkoinen puppyblues. Kyllä se siitä sitten taas.

Vierailija
9/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ostos: 3h kerrostaloasunto

Kävin asuntonäytöllä ja tein samantien tarjouksen.

Illalla aloin epäillä päätöstäni ja tuli paniikki.

Laitoin puhelimen pois päältä, ettei välittäjä saisi minua kiinni ja tarjous raukeaisi.

Yli vuorokauden päästä avasin puhelimen ja melkein heti välittäjä soitti.

Tarjoukseni oli hyväksytty. Kääk!

Tehty mikä tehty. Kun sitten pääsin muuttamaan kämppään, olin kumminkin oikein tyytyväinen. Tapetit eivät olleetkaan niin nuhjuiset kuin mielikuvissani. Asunto oli itse asiassa loisto-ostos. Nyt yhtiöstä myydään 20-30t kalliimmalla samankokoisia.

Pieni ostos: bongasin alesta kivan valkoisen Vero Moda -kesämekon, pellavasekoitetta. Sovituskopissa kävi selväksi, että koko L oli ehdottomasti liian suuri. Pääntiessä oli myös huulipunaa ja meikkiä muiden sovittelijoiden jäljjiltä. Ostin mekon kumminkin, kun hintaa oli vain 9,90€. Unohdin koko asian, ehkä tarkoituksella. Ostoskassi osui kotona myöhemmin silmiini. Laitoin mekon 60° pesuun, vaikka pesulapussa luki 30°. Ja kuinka kävikään: pellava-viskoosimekko oli kutistunut juuri sopivasti. Nyt minulla on mukava hellemekko. Loisto-ostos!

Vierailija
10/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkikengät, nyt aina odotan juhlia, että saan laittaa ne jalkaan. Asunto, ekat kuukaudet mietti onko tässä järkeä.

Vierailija
11/11 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasen kengät, vaikka tarvitsinkin kipeästi talvikenkiä edellisten hajottua. Hinta kirpaisi, mutta kerrankin löysin täydellisesti istuvat kengät, niin oli pakko ostaa

T. Opiskelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi