Hyväksyisitkö miehesi pierukujeita?
Kommentit (7)
En pidä itseeni kohdistuvista, menköön pieremään siskonsa naamalle, jos haluaa olla yhä lapsi
En. Kerrasta poikki. Yksi kerta kertoo heikosta pidätyskyvyttömyydestä, toinen tyhmyydestä. Ei minulla ole mitään tarvetta elää tuollaisen miehen kanssa.
Aikoinaan joku seurustelukumppani teki noin. Oltiin mökillä, joten keräsin tavarani, otin avaimet ja lähdin. Mies oli ihan ihmeissään, että et kai sinä leikistä suutu. Vastasin, että kokeilepa, kelpaako taksikuskille vastaava maksu.
Vierailija kirjoitti:
En. Kerrasta poikki. Yksi kerta kertoo heikosta pidätyskyvyttömyydestä, toinen tyhmyydestä. Ei minulla ole mitään tarvetta elää tuollaisen miehen kanssa.
Aikoinaan joku seurustelukumppani teki noin. Oltiin mökillä, joten keräsin tavarani, otin avaimet ja lähdin. Mies oli ihan ihmeissään, että et kai sinä leikistä suutu. Vastasin, että kokeilepa, kelpaako taksikuskille vastaava maksu.
Luulit siis että hän maksoi toosastasi pierulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan joku seurustelukumppani teki noin. Oltiin mökillä, joten keräsin tavarani, otin avaimet ja lähdin. Mies oli ihan ihmeissään, että et kai sinä leikistä suutu. Vastasin, että kokeilepa, kelpaako taksikuskille vastaava maksu.Luulit siis että hän maksoi toosastasi pierulla.
Miten luulet sen ilman autoa päässeen pois mökiltä?
Alkaisin varmaan tekemään itse miehelle kakkajäyniä. Mitä sitä turhaan vetämään pönttöä, jos toista niin jaetut tuoksuttelut kiinnostaa.