Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö miehesi pierukujeita?

Vierailija
31.05.2020 |

Perun tuuletuksen kasvoille tms.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin varmaan tekemään itse miehelle kakkajäyniä. Mitä sitä turhaan vetämään pönttöä, jos toista niin jaetut tuoksuttelut kiinnostaa.

Vierailija
2/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseeni kohdistuvista, menköön pieremään siskonsa naamalle, jos haluaa olla yhä lapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka älykääpiö tuollaista tekee?

Vierailija
4/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka älykääpiö tuollaista tekee?

Miten niin?

Vierailija
5/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kerrasta poikki. Yksi kerta kertoo heikosta pidätyskyvyttömyydestä, toinen tyhmyydestä. Ei minulla ole mitään tarvetta elää tuollaisen miehen kanssa.

Aikoinaan joku seurustelukumppani teki noin. Oltiin mökillä, joten keräsin tavarani, otin avaimet ja lähdin. Mies oli ihan ihmeissään, että et kai sinä leikistä suutu. Vastasin, että kokeilepa, kelpaako taksikuskille vastaava maksu.

Vierailija
6/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kerrasta poikki. Yksi kerta kertoo heikosta pidätyskyvyttömyydestä, toinen tyhmyydestä. Ei minulla ole mitään tarvetta elää tuollaisen miehen kanssa.

Aikoinaan joku seurustelukumppani teki noin. Oltiin mökillä, joten keräsin tavarani, otin avaimet ja lähdin. Mies oli ihan ihmeissään, että et kai sinä leikistä suutu. Vastasin, että kokeilepa, kelpaako taksikuskille vastaava maksu.

Luulit siis että hän maksoi toosastasi pierulla.

Vierailija
7/7 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulit siis että hän maksoi toosastasi pierulla.

Miten luulet sen ilman autoa päässeen pois mökiltä?