Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tää juttu miehen kanssa on? Mitä äijä oikein haluaa musta?

Vierailija
31.05.2020 |

En tajuu.. !
Tavattiin kerran, mun puolelta kavereina mutta miehen mielest ne oli treffit. Sanoin ettei ole treffit tiedossa.
Mies ottaa yhteyttä aina iltaisin ja viestittelee pitkiä viestejä joihin mä vastaan lyhyesti. Tuntuu kui kiertäis kuumaa puuroa tai kehräis ku katti. En tajuu edellee.. !
Mun puolelt ollaan vaan frendei mut silti äijän jutut kiinnostaa ja ei kiinnosta. Sit alkaa taas joka iltanen viestittely mut oon yrittäny auttaa miestä ja ehdotellut vakituisia työpaikkoja niin aina keksii tekosyyn miksi ei haluu muuttaa etelään. Äijäl on aina määräaikaisii duuneja. Ei kelpaa mun neuvot mut silti ukko ohjeistaa mua ja sanoo onks oikein vai väärin joku tekemäni asia. Onko toi ukko kiinnostunu musta vai mikä tää juttu on?? En tajuu.. !

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, Olet lapsellinen.

2. Laita se estoille.

Vierailija
2/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri runqqaa iltaisin ja saa kiksit siitä kun on toinen käsi galulla ja toisella chättää sulle.

Olet siis kunnon runqqumatskua, onnittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miekkonen vaihtunu äijäks?

Vierailija
4/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin puoliväliin ja tiedän jo vastauksen:

pildee.

Vierailija
5/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä sun kuvia? Osa nettideiteissä olevista miehistä tosiaan vaan itsetyydyttää itseään kun voi keskustella samalla naisen kanssa. Älä ota videoyhteyttä hänen kanssaan, äläkä koskaan lähetä alastonkuvia kenellekään, ei edes parhaalle luotetuimmalle ystävällesi.

Mieti, mitä sinä haluat. Määrittele rajat miehelle. Jos hän ei keskustele mitään itseäsi kiinnostavaa, lopeta keskustelu ja etsi sellainen, joka kiinnostaa.

Miesten kanssa ei lähtökohtaisesti voi olla kavereita, koska miehet haluavat seksiä myös kaverinaisten kanssa. Mies seksiä varten ja naiset kavereina.

Vierailija
6/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Kaveri runqqaa iltaisin ja saa kiksit siitä kun on toinen käsi galulla ja toisella chättää sulle.

Olet siis kunnon runqqumatskua, onnittelen.

Taitaa se varsinainen tyydytys tulla siitä kiusaamisesta. Siitä että voi aiheuttaa edes harmitusta, kun ei kykene hyvään.

Vierailija
7/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miekkonen vaihtunu äijäks?

Kyllähän tämä kovasti miekkosjutulta kuulostaa. XXXDDDDD vaan puuttuu.

Vierailija
8/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kanssa ei lähtökohtaisesti voi olla kavereita, koska miehet haluavat seksiä myös kaverinaisten kanssa. Mies seksiä varten ja naiset kavereina.

Onpa kyllä harvinaisen ankea maailmankuva.

Vierailija
9/9 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia hämärissä suhteissa, voin tosi huonosti.

Näin jälkeenpäin yksi ainoa asia olisi ollut ratkaisu kaikkiin ongelmiin: Puhelimeen/viesteihin ei tarvi vastata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme