Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Leikkejä pojan 5v. synttäreille vai ei???
06.07.2006 |
Meillä on pian tulossa 5v synttärit ja nyt tässä mietin et pitäisikö sitä olla jotain leikkejä noilla kaverisynttäreillä vai olisiko parempi antaa vain leikkiä ja riehua poikien itsekseen??Monikohan oikeasti jaksaa jotain leikkiä alkaa leikkimään??Tiedän et tytöt on tässä asiassa ihan erilaisia, mutta poikien kaverisynttäreistä ei ole kokemusta (kun itsellänikin 4 siskoa):) Kertokaahan millaisia kaverisynttäreitä olette tuon ikäisille järjestäneet!??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
meillä vietettiin 5-v synttäreitä viime vuonna ja olin etukäteen miettinyt joitakin pieniä leikkejä/ohjelmanumeroita varalle ja hyvä niin!
meillä oli yhteensä 5 poikaa niin varsinaisesta leikkimisestä ei oikein tullut mitään ja kun homma alkoi lipsahtaa ihan riehumiseksi niin oli kiva rauhoitella tilannetta jollain yhteisleikkituokiolla hetken ajan. leikkeinä oli mm. pullonpyöritystä, aasinhäntää, tuolileikkiä (tuoleja on yksi vähemmän kuin leikkijöitä ja musiikin loppuessa kaikki yrittää istuutua), ilmapallofudista jne.
kaikista paras leikki oli kuitenkin aarteenetsintä :) olin tehnyt etukäteen runomuotoisia vihjeitä tyyliin " tänne kun pitkälleen asettuu niin hyvät unet päivänsankari nukkuu" ja uusi vihje löytyi sitten meidän pojan sängystä jne. näin kuljettiin ympäri taloa ja viimeisen vihjeen päästä löytyi aarre eli olin tehnyt jokaiselle pienet pussukat kotiinviemisiksi. saman voisi tehdä myös valokuvien avulla, ottaisi valokuvan jostain pienestä yksityiskohdasta ja lapset sitten etsisivät aarteita niiden perusteella.
http://jkk.mll.fi/leikkipaikka_intro.php?dir=/leikkipaikka tuolta linkistä löytyy paljon erilaisia leikkejä, ajattelin itse käydä katsomassa sieltä vinkkejä seuraavia synttärijuhlia varten.