Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sellainen ihminen kaunis joka on vain meikillä kaunis?

Vierailija
31.05.2020 |

Tarkoitan että jos on piirteet hyvin vaaleat ja meikillä kaunistuu?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös vaalea ja ripset ja kulmat on olemattomat.

Jos vähän laitan kulmakynää, tulee musta jo paljon "kauniimpi".

Ripsiväri korostaa silmiä ja kevyesti meikatut kulmat luo ryhtiä kasvoihin.

Koen olevani kauniimpi pienellä ja luonnollisella ehostuksella. Oon kuitenkin ihan kaunis myös ilman meikkiä.

Järkkyä contour-meikkiä en ymmärrä.

Vierailija
22/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on subjektiivinen käsite, joten sitä on merkityksetöntä alkaa rajoittamaan tai määrittelemään objektiivisilla asioilla.

On kuitenkin kauniina pidettyjä piirteitä, kuten isot silmät, isot huulet, pieni ja suora nenä ja tasainen iho. Kukapa ei haluaisin paksua ja pitkää tukkaa, pitkiä ripsiä tai tuuheita kulmakarvoja.

Niin, tässä ajassa ja tässä kulttuurissa. Vasta 90-luvulla esimerkiksi tuuheita kulmakarvoja nypittiin urakalla, koska niitä ei mielletty kauniiksi. Nyt tilanne taas aivan vastakkainen. Laihuus miellettiin muutamia vuosisatoja sitten merkiksi köyhyydestä ja täten pyrittiin, jos vain varallisuus salli, olemaan mieluummin hieman pullakoita kuin hieman liian laihoja. Nyt tilanne toisinpäin. Myös kulttuuri vaikuttaa kauneuskäsityksiin aivan hurjasti, vertaa esim. kaulanpidennys tai jalkojen sitominen/typistäminen.

Tämän vuoksi keskustelu esimerkiksi meikin ja kauneuden yhteydestä on nähdäkseni merkityksetön ja turha. Kauneus vain on, samalla tavalla kuin vaikka onnellisuus tai rauha. Se, mitä me ihmiset satumme milloinkin kauneuteen liittämään tai millä pyrimme kauneutta määrittelemään tai rajoittamaan, on meidän ongelmamm, kun voisimme vain hyväksyä sen ja iloita kaikesta erilaisesta kohtaamastamme kauneudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti miehet kuitenkin ensisijaisesti haluaa niitä pakkelinaamoja ja luonnonkauniit ällöttää, onko tämä pórnon syytä?

Tämä: olen muuten huomannut, että ne fiksut ja koulutetutkin miehet haluavat ensisijaisesti sellaisen pikkubímbon, valtavilla tekoripsillä ja meikkikerroksella varustettuna, mitat 157/39 ja rintoja ei saa olla laisinkaan.

Vierailija
24/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siis ihan kauniit piirteet mutta ihoni ja vaaleat kulmakarvat ja ripset pilaa kokonaisvaikutelman. Ihossa myös pisamia.

Ap

Se on sinun ajatuksesi. Olet vain hiukan erinäköinen kuin muut. Minulla on luonnostaan todella kaunis punaruskea tukka. Nuorempana värjäilin hiuksia tummanruskeaksi. Olin muka paremman näköinen noin. Koitin olla samanvärinen kuin muut.

Vierailija
25/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti miehet kuitenkin ensisijaisesti haluaa niitä pakkelinaamoja ja luonnonkauniit ällöttää, onko tämä pórnon syytä?

Tämä: olen muuten huomannut, että ne fiksut ja koulutetutkin miehet haluavat ensisijaisesti sellaisen pikkubímbon, valtavilla tekoripsillä ja meikkikerroksella varustettuna, mitat 157/39 ja rintoja ei saa olla laisinkaan.

Ja ikää maksimissaan 17v, siitä eteenpäin on aina vaan vähemmän ja vähemmän haluttu. Näkeehän sen klubeillakin, vain nämä äärettömän sirot pikkutytön näköiset teinibímbot saavat seuraa, ei muut. Deittisivuilla sama juttu: fiksuillakin miehillä ihannekumppanin mitat ovat sen max. 160cm ja max. 40kg. Inhottavaa.

N20

Vierailija
26/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
27/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkaan töihin, koska tosiaan meillä suomalaisilla on hailakka väritys ja meikki tuo tiettyä terävyyttä ja määrätietoisuutta ilmeeseen. Ja kevyt pohjustus saa ihon näyttämään tasaisemmalta jolloin näyttää huolitetummalta. Pesen meikit pois kun pääsen kotiin ja itse tykkään naamastani enemmän ilman meikkiä. Oon mielestäni nuoremman näköinenkin. Joku muu voi olla toista mieltä.

Vierailija
28/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksenasettelu on virheellinen.

Kaikki ihmiset ovat kauniita.

Jos kaikki ovat kauniita, niin kyseinen adjektiivi ei tarkoita mitään. Naistenlehtien tyhjää lässynlässyä tuollainen.

Vierailija
29/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda syfried on kauunis. Olen pistänyyt merkille että kun pienmpi pinta ala kasvoisssa sen todennäköisemmin kaunis. Kuteeen esim vauvat syntyesssään.

Vierailija
30/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksenasettelu on virheellinen.

Kaikki ihmiset ovat kauniita.

Jos kaikki ovat kauniita, niin kyseinen adjektiivi ei tarkoita mitään. Naistenlehtien tyhjää lässynlässyä tuollainen.

Miksi?

"Kauneus" on käsite, "kaunis" on adjektiivi.

Vierailija
31/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalea ja myös piirteeni ovat vaaleat. Saan ne kevyellä meikillä enemmän esiin. Esim. Värittömällä kulmageelillä.

Mutta olen omasta ja mieheni mielestä kaunis myös ilman meikkiä.

Valitettavasti juuri te ette määrittele kuka on kaunis. Ettekä näin ollen voi näin mustavalkoisesti ihmisiä arvostella.

Vierailija
32/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siis ihan kauniit piirteet mutta ihoni ja vaaleat kulmakarvat ja ripset pilaa kokonaisvaikutelman. Ihossa myös pisamia.

Ap

Pisamat on ihania! :)

Vierailija
33/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Birn esim on tosi tosi vaalea ja ainakin minusta tosi kaunis!