Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sellainen ihminen kaunis joka on vain meikillä kaunis?

Vierailija
31.05.2020 |

Tarkoitan että jos on piirteet hyvin vaaleat ja meikillä kaunistuu?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, jos ei nää esimerkkiä. Ainahan meikin alla on kasvojen ja nenän muoto ja silmien ja huulten koko.

Ihon virheitä pystyy jonkin verran peittämään, muttei loputtomasti.

Vierailija
2/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei meikki tee ihmeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni. Kauneus on mielestäni luonnonkaunista, siten, että olet kaunis ilman meikkiäkin.

Vierailija
4/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täysin hullua et missikisatkin pidetään meikattuna. Pitäs olla täysin ilman meikkiä. Miss maalikisat vois sit pitää erikseen. Kyllä sellanen kunnon pakkelikerros tekee ihmeitä.

Vierailija
5/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ei meikki tee ihmeitä.

No jaa. Kyllä se joskus tekee. Tietenkin jos ei osaa meikata, niin sitten se ei tee ihmeitä koskaan.

Vierailija
6/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kaunis on kaunis ihan saunapuhtaanakin.

Vierailija
7/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on täysin hullua et missikisatkin pidetään meikattuna. Pitäs olla täysin ilman meikkiä. Miss maalikisat vois sit pitää erikseen. Kyllä sellanen kunnon pakkelikerros tekee ihmeitä.

Ei kaikista silti saa kaunista tekemälläkään. Monet keinot ovat sallittu. Jos viitsii nähdä vaivaa itsensä laittamisessa, mikäs siinä.

Vierailija
8/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä jonkun mielestä kaunista ei kaikkien mielestä. Mä käytän meikkiä mutta mulle myös sanottu että vähän vähemmänkin riittää ja se tarkoitti sillä kauneutta. Meikillä saa myös enemmän esiin.

Vierailija
9/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti onko sellainen mies komea, joka saadaan vain meikillä komeaksi? Niin. Ei ole. Ei myöskään vain meikillä kauniiksitehty nainen. Kauneus tulee luonnostaan, jos tulee.

Vierailija
10/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis ihan kauniit piirteet mutta ihoni ja vaaleat kulmakarvat ja ripset pilaa kokonaisvaikutelman. Ihossa myös pisamia.

Ap

Vierailija
11/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksenasettelu on virheellinen.

Kaikki ihmiset ovat kauniita.

Vierailija
12/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä jonkun mielestä kaunista ei kaikkien mielestä. Mä käytän meikkiä mutta mulle myös sanottu että vähän vähemmänkin riittää ja se tarkoitti sillä kauneutta. Meikillä saa myös enemmän esiin.

Joo, käytin nuorempana tosi paljon meikkiä ja usein sain kuulla, että kuinka voin olla noin kaunis. Miehet saattoivat tulla kadullakin juttelemaan. Sitten kyllästyin ja nykyään käytän tosi vähän meikkiä tai en ollenkaan. Silti koen olevani riittävän kaunis.

Vierailija
13/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on subjektiivinen käsite, joten sitä on merkityksetöntä alkaa rajoittamaan tai määrittelemään objektiivisilla asioilla.

Vierailija
14/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksenasettelu on virheellinen.

Kaikki ihmiset ovat kauniita.

Vierailija
15/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on meikattuna kaunis, on meikattuna kaunis. Tuskin ihan kauhean näköinen ilmankaan

Vierailija
16/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on subjektiivinen käsite, joten sitä on merkityksetöntä alkaa rajoittamaan tai määrittelemään objektiivisilla asioilla.

On kuitenkin kauniina pidettyjä piirteitä, kuten isot silmät, isot huulet, pieni ja suora nenä ja tasainen iho. Kukapa ei haluaisin paksua ja pitkää tukkaa, pitkiä ripsiä tai tuuheita kulmakarvoja.

Vierailija
17/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeastaan kaunis on kauniimpi ilman meikkiä. Kyllähän vahvameikki peittää luonollisen kauneuden. Joskus ollut näitä meikillä ja ilman kuvia julkkiksista, niin kyllä ne jotkut meikillä on otsensä rumentanut. Ja tunnen myös pari tällasta naista.

Vierailija
18/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin näin, että kaunis on "kaunis" ilman meikkiäkin, muut vain "näyttää kauniilta".  Ja olen sanonutkin.

Minutkin saa taitava meikkaaja (tai sai ainakin ennen) näyttämään kauniilta, mutta kyllä itse tiedostan ulkonäköni. N54

Tuttavissani on hyvin paljon kauniin näköisiä naisia, jotka ilman meikkiä ovat ihan tavallisen pulliaisen näköisiä.

Vierailija
19/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oikeastaan kaunis on kauniimpi ilman meikkiä. Kyllähän vahvameikki peittää luonollisen kauneuden. Joskus ollut näitä meikillä ja ilman kuvia julkkiksista, niin kyllä ne jotkut meikillä on otsensä rumentanut. Ja tunnen myös pari tällasta naista.

Minusta on luonnotonta, kun jotkut värjäävät vaaleat hiuksensa vaikkapa mustaksi. Sanoin kulmat ja ripset. Ihmisestä tulee jollakin tapaa oudon näköinen noin. Eikö voisi pitäytyä omassa värissään ja muuttaa sitä vain hiukan vaaleampaan tai tummempaan suuntaan?

Vierailija
20/33 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti miehet kuitenkin ensisijaisesti haluaa niitä pakkelinaamoja ja luonnonkauniit ällöttää, onko tämä pórnon syytä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan