Onko sellainen ihminen kaunis joka on vain meikillä kaunis?
Tarkoitan että jos on piirteet hyvin vaaleat ja meikillä kaunistuu?
Kommentit (33)
Ei mielestäni. Kauneus on mielestäni luonnonkaunista, siten, että olet kaunis ilman meikkiäkin.
Se on täysin hullua et missikisatkin pidetään meikattuna. Pitäs olla täysin ilman meikkiä. Miss maalikisat vois sit pitää erikseen. Kyllä sellanen kunnon pakkelikerros tekee ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ei meikki tee ihmeitä.
No jaa. Kyllä se joskus tekee. Tietenkin jos ei osaa meikata, niin sitten se ei tee ihmeitä koskaan.
Ei ole. Kaunis on kaunis ihan saunapuhtaanakin.
Vierailija kirjoitti:
Se on täysin hullua et missikisatkin pidetään meikattuna. Pitäs olla täysin ilman meikkiä. Miss maalikisat vois sit pitää erikseen. Kyllä sellanen kunnon pakkelikerros tekee ihmeitä.
Ei kaikista silti saa kaunista tekemälläkään. Monet keinot ovat sallittu. Jos viitsii nähdä vaivaa itsensä laittamisessa, mikäs siinä.
Se mikä jonkun mielestä kaunista ei kaikkien mielestä. Mä käytän meikkiä mutta mulle myös sanottu että vähän vähemmänkin riittää ja se tarkoitti sillä kauneutta. Meikillä saa myös enemmän esiin.
No mieti onko sellainen mies komea, joka saadaan vain meikillä komeaksi? Niin. Ei ole. Ei myöskään vain meikillä kauniiksitehty nainen. Kauneus tulee luonnostaan, jos tulee.
Mulla on siis ihan kauniit piirteet mutta ihoni ja vaaleat kulmakarvat ja ripset pilaa kokonaisvaikutelman. Ihossa myös pisamia.
Ap
Kysymyksenasettelu on virheellinen.
Kaikki ihmiset ovat kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Se mikä jonkun mielestä kaunista ei kaikkien mielestä. Mä käytän meikkiä mutta mulle myös sanottu että vähän vähemmänkin riittää ja se tarkoitti sillä kauneutta. Meikillä saa myös enemmän esiin.
Joo, käytin nuorempana tosi paljon meikkiä ja usein sain kuulla, että kuinka voin olla noin kaunis. Miehet saattoivat tulla kadullakin juttelemaan. Sitten kyllästyin ja nykyään käytän tosi vähän meikkiä tai en ollenkaan. Silti koen olevani riittävän kaunis.
Kauneus on subjektiivinen käsite, joten sitä on merkityksetöntä alkaa rajoittamaan tai määrittelemään objektiivisilla asioilla.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksenasettelu on virheellinen.
Kaikki ihmiset ovat kauniita.
❤
No jos on meikattuna kaunis, on meikattuna kaunis. Tuskin ihan kauhean näköinen ilmankaan
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on subjektiivinen käsite, joten sitä on merkityksetöntä alkaa rajoittamaan tai määrittelemään objektiivisilla asioilla.
On kuitenkin kauniina pidettyjä piirteitä, kuten isot silmät, isot huulet, pieni ja suora nenä ja tasainen iho. Kukapa ei haluaisin paksua ja pitkää tukkaa, pitkiä ripsiä tai tuuheita kulmakarvoja.
No oikeastaan kaunis on kauniimpi ilman meikkiä. Kyllähän vahvameikki peittää luonollisen kauneuden. Joskus ollut näitä meikillä ja ilman kuvia julkkiksista, niin kyllä ne jotkut meikillä on otsensä rumentanut. Ja tunnen myös pari tällasta naista.
Mä sanoisin näin, että kaunis on "kaunis" ilman meikkiäkin, muut vain "näyttää kauniilta". Ja olen sanonutkin.
Minutkin saa taitava meikkaaja (tai sai ainakin ennen) näyttämään kauniilta, mutta kyllä itse tiedostan ulkonäköni. N54
Tuttavissani on hyvin paljon kauniin näköisiä naisia, jotka ilman meikkiä ovat ihan tavallisen pulliaisen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
No oikeastaan kaunis on kauniimpi ilman meikkiä. Kyllähän vahvameikki peittää luonollisen kauneuden. Joskus ollut näitä meikillä ja ilman kuvia julkkiksista, niin kyllä ne jotkut meikillä on otsensä rumentanut. Ja tunnen myös pari tällasta naista.
Minusta on luonnotonta, kun jotkut värjäävät vaaleat hiuksensa vaikkapa mustaksi. Sanoin kulmat ja ripset. Ihmisestä tulee jollakin tapaa oudon näköinen noin. Eikö voisi pitäytyä omassa värissään ja muuttaa sitä vain hiukan vaaleampaan tai tummempaan suuntaan?
Silti miehet kuitenkin ensisijaisesti haluaa niitä pakkelinaamoja ja luonnonkauniit ällöttää, onko tämä pórnon syytä?
Vaikea sanoa, jos ei nää esimerkkiä. Ainahan meikin alla on kasvojen ja nenän muoto ja silmien ja huulten koko.
Ihon virheitä pystyy jonkin verran peittämään, muttei loputtomasti.