Tylsää, että HS ei halua tilaajia paperilehdelleen
Minulla on ikävä paperista Hesaria aamupöytään. Harmi vain, että paperilehden tilaajista on haluttu päästä eroon. En tietenkään minäkään tilaa lehteä, jonka ilmestyminen laatikkoon on täysin satunnaista, eikä puuttuvasta tuotteesta saa edes hyvityksiä. Asun siis kuitenkin Helsingissä.
Onko muissa kaupungeissa samaa pulmaa, vai saavatko esim. turkulaiset Turun sanomansa, kuten heille on luvattu, kun ovat tilausmaksun maksaneet?
Kommentit (6)
Onko hesarilla vielä lehden tilaajia? Luulen myös että jakeluongelmilla (=ei haluta maksaa riittävää palkkaa, jotta saataisiin luotettavaa väkeä) on saatu karkotettua jo kaikki.
Hesari vihaa kyllä tasaisesti kaikkia suomalaisia. Eka ne terrorisoivat puhelinmyyjät. Pälättävät 5min ennenkun saa sanaa väliin niin ettei vahingossa voi heti sanoa ettei kiinnosta. Joo, kiitti vaan kun tuhlasitte senkin ajan mun elämästä. En minä sitä muuhun olisi tarvinnut. Sitten nuo feissarit jotta ei vaan vahingossa voisi kävellä rauhassa ostarilla.
Ja noi vtun vain tilaajille jutut. Pakkoko noita juttuja on spämmätä kaikkialle kun niitä ei pääse lukemaan!!!
Ei kyllä ikinä hesarii tähän talouteen.
Kyllä mulle on joka kerta Sanoma hyvittänyt, jos lehti ei ole tullut. Muutama vuosi sitten oli usein jakeluhäiriöitä, mutta nykyisin tulee todella säännöllisesti.
Saapumatta jääneestä lehdestä on ilmoitettava, niin hyvitys tulee. Vaiva av;lla vinluminen ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle on joka kerta Sanoma hyvittänyt, jos lehti ei ole tullut. Muutama vuosi sitten oli usein jakeluhäiriöitä, mutta nykyisin tulee todella säännöllisesti.
Saapumatta jääneestä lehdestä on ilmoitettava, niin hyvitys tulee. Vaiva av;lla vinluminen ei riitä.
Mielenkiintoista. Joskus aikoinaan, kun tilasin vielä paperilehteä, hyvitystä sai kyllä kinumalla kinuta, useimmiten sitä ei saanut. Käskettiin vain lukea digilehteä.
Näkee kuinka tekopyhää höttöä tää nykymaailma on. Lässytetään tasa-arvosta ja muusta oikeudenmukaisuudesta ja silti hyväksikäytetään ihmisiä aina kun vaan on mahdollista. Nämä varhaisjakajat tekevät duunia erittäis haastavissa oloissa ja ihan orjapalkalla. Kuka jaksaa tehä duunia tunnollisesti jos kohdellaan ihan ala-arvoisesti.
Se että Posti on saanut tuloksensa viime vuosina plussalle perustuu vain siihen että jakajat ovat uhrautuneet tekemään duunia lähes ilmaiseksi. Kannattaa katsoa aiheeseen liittyvä MOT-jakso.
Tuo, että lehden myöhästymistä tai jakamatta jäämistä ei hyvitetä, on kyllä vaikea ymmärtää. Onkohan kukaan ollut asiasta yhteydessä kuluttaja-asiamieheen?