Minä näen kasvoja useissa paikoissa, puissa, mytyssä olevassa pyyhkeessä, varjoissa..
Missä milloinkin. Jänskä homma, miksi juuri kasvoja, mistä se kertoo`? Äsken katsoin ikkunasta puiden latvoja, ja niistä muodostui isonenäinen partainen mies. Olen ihan järjissäni, huom.
Onko muita samanlaisia?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, usein kun istun vessassa kakkosella ja katselen vessan kuviollista mattoa, niin alan näkemään siinä vaikka mitä kaikenlaista.
Heh, miten sattuikin, minäkin aina kakalla istuessa näen jossain kasvot, millon juuri jossain mytyssä olevassa pyyhkeessä, millon sukassa lattialla, millon missäkin.
Vierailija kirjoitti:
Pareidolia
Oho, vau. Tälle on oikein nimikin.
Kyllä ja niitä riittää, etenkin metsässä. Kivet ja puut täynnä erilaisia kasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pareidolia
Oho, vau. Tälle on oikein nimikin.
Ja oma subreddit https://www.reddit.com/r/Pareidolia/
Minäkin näen kaikkialla kasvoja, lumihangessa, pilvissä, puissa, kivissä, suihkuverhossa, ihan missä vain. Mutta sitten, kun näen oikeita ihmisten kasvoja, en edes tunnista niitä.
Facessa oli joskus, kun vielä siellä olin, ryhmä Things with faces.
Se oli yksi hauskimmista, paljon postaajia ja seuraajia.
Olet täysin normaali, ihmiset ilman mielikuvitusta ovat epänormaaleja.
Itselle tulee ruokalautaselle kasvot, mutta myös eläinkuvioita. Joskus otan kuvan muistoksi.
Mutta totta että kivissä, puissa, etenkin kallioissa näkyy kasvot. Toisinaan näkyy Mount Everestin seinämissä aika vaikuttavia kasvoja. Itse jättäisin huiputtamisen sinä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, usein kun istun vessassa kakkosella ja katselen vessan kuviollista mattoa, niin alan näkemään siinä vaikka mitä kaikenlaista.
Onneksi en sitten olekaan ainoa.. Mä nimittäin näin korkkilattiassa pirunsarvilla varustetun taaperon tässä yksi yö ja arvaa osuuko siihen nyt silmät ihan joka kerta pytyllä istuessa.
Onko tällasilla taipumusta skitsofreniaan?