Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi haluttaa

Vallaton vävy
30.05.2020 |

Minulla on vain reilut 10 vuotta vanhempi anoppi, joka on leski. Nainen on aivan huikean kaunis ja seksikäs, jokainen kurvi oikeassa paikassa. Olemme aina tulleet hyvin juttuun ja olleet läheisiä. Viime aikoina on alkanut tuntua siltä, että anoppi katsoo minua sillä silmällä, flirttailee ja halaillessa tulee kovin liki. Erityisesti parin lonkeron jälkeen on sähköä ilmassa. Välillä tuntuu kylpytakkikin jäävän mökillä "vahingossa" auki. Kesällä pitäisi tehdä hänelle remonttia, jolloin ollaan kokonaisia päiviä kahdestaan. Sarvet alkaa vähitelleen kasvamaan päähän kun kotonakin on kovin tahmeata ja hiljaista läheisyyden suhteen. Voi taivas, että tekisi mieli kokeilla olla navat vastakkain anopin kanssa kanssaan. Luulen, että kyseinen kypsä Nainen voisi olla parasta seksiä ikinä. Jotenkin olen vakuuttunut, että asia jäisi meidän väliseksi ja anoppi osaisi pitää suunsa kiinni. Mitähän rauhoittavaa tässä pitäisi syödä, että unelmavävystä ei tulisi vallatonta vävyä..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ongelma ap, pane sitä kiimaista narttu anoppia! tuleeko oregano? aivan sama!

Vierailija
22/28 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät anoppi/vävy -tapaukset aina tuulesta temmattuja tarinoita ole, vaikka joukossa on tietysti täysin mielikuvituksen siivittämiä tai ainakin sävyttämiä kertomuksia. Minun ja anopin suhde ei johtanut koskaan fyysiseen seksiin, mutta eroottista värinää välillämme oli. Nyt vuosia myöhemmin olen helpottunut siitä, että tapahtumat pysyivät enimmäkseen flirttailun ja silmäpelin tasolla, vaikka niissä seksuaalista sisältöä oli.

Tulin sukuun 24-vuotiaana, jolloin vähän aikaisemmin eronnut anoppi oli alle 50-vuotias. Ihmissuhteemme toimi alusta alkaen hyvin, hän piti minusta ja arvosti, ja sama toisin päin. Ensimmäisen kerran huomasin hänen puoleltaan kiinnostuksen merkkejä ollessamme uimarannalla. Hän sananmukaisesti tarkasteli vartaloani päästä varpaisiin ja otti valokuvia minusta.

Seuraavina vuosina eroottinen suhteemme alkoi muuttua vastavuoroiseksi sulle/mulle peliksi anopin ruokkiessa minua ja minun häntä.

Anopin luona käydessämme kylvin usein jacuzzi-ammeessa. Anoppi tykkäsi tuoda minulle juomista ja istui mielellään ammeen viereen tuolille juttelemaan. Monesti hänen katseensa hipaisi hetken veden pintaa ja minä puolestani vastasin kohottamalla lantiotani sen verran, että alavatsa ja penis rikkoivat veden kalvon.

Mökillämme saunottiin ja uitiin alasti. Saunoimme kyllä erikseen, mutta saunassa ollessani anopilla oli tapana asettua pitkän laiturimme päätypenkille järvimaisemia ihailemaan, lapsenlapsia kaitsemaan tai jopa auringonottoon yläosattomissa. Kävelin sitten saunasta uimaan ja nousin järvestä takaisin ylös laiturille kuin catwalkia pitkin muotinäytöksessä anopin ollessa yleisönä. Vastaavasti hänen omalla vuorollaan saunoessa minä nautin silmänruoasta. Tilanteet pysyivät kuitenkin aina rajoissa emmekä kasvotusten ollessamme sortuneet tuijottamiseen. Usein kyllä koin kihelmöivää turvotusta, mutta täydeksi erektioksi tilanne ei koskaan karannut. Paitsi kerran...

Kuumana kesäpäivänä anopin kerrostaloasunnossa oli lämmin. Muu perhe oli lähtenyt leikkipuistoon. Olin menossa suihkuun, mutta sitä ennen ajoin partaa alasti ison peilin edessä. Vierasmakuuhuoneemme oli kylpyhuoneen vieressä enkä ollut sulkenut ovea. Koneella suristellessani en ollut kuullut mitään, mutta peilistä huomasin liikettä makuuhuoneessa. Anoppi puuhasi ovensuussa, laittoi liinavaatteita komeroihin ja katsoi tuon tuosta kylpyhuoneeseen. Tilanne oli niin kiihottava, että sain voimakkaan erektion. Penis nousi hetkessä täyteen mittaan, sojotti ja sykki pystyssä kohti peiliä. Takaviistossa ollut anoppi näki kaiken omin silmin ja peilin kautta. Hän pysähtyi ovelle, hymyili ja sanoi: Sitten kun olet suihkutellut tervetuloa aamiaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaksi aikuista ilmistä saa saa tehdä mukavat panot, ei sitä tarvi kenellekään kertoa.. Kokemusta on useampien puutteessa olebien naiisten kanssa.. on vaimon siskoa ensiksi  sitten  anoppia,  naimisissa olevaa työkaveria, siis naista.

581

Vierailija
24/28 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaksi aikuista ilmistä saa saa tehdä mukavat panot, ei sitä tarvi kenellekään kertoa.. Kokemusta on useampien puutteessa olebien naiisten kanssa.. on vaimon siskoa ensiksi  sitten  anoppia,  naimisissa olevaa työkaveria, siis naista.

581

Aika kylmä sika.

Vierailija
25/28 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks tuttu seurusteli n. 16 vuotiaana jonkun tytön kanssa sen äiti ja mies kaveri oli ryypänneet ja antaneet näillekin viinaa .mies oli poistunut paikalta ja tyttö nukahtanut niin poika oli käynyt panemassa tytön äitiä ja oli nukahtanut sen viereen sitten ja tyttö oli aamulla ollut pahalla päällä kun oli ensim. herännyt se suhde loppui siihen niin työtön kuin sen äidin kanssa.tämä on tositarina n. 30-40 v. takaa

Toinen tositarina oli kun yks tuttu (siihen aikaan n.20 v.) kävi naapurissa naisissa oli n. saman ikäinen tyttö ja nelikymppinen yh. äiti sanoi että on hyvä paikka kun saa äitiä ja tyttöä molempia ja ei ne siitä suuttuneet toisilleen.Sitä tarina ei kerro errä saiko erikseen vai oliko kolmestaan yhtäaikaa niissä hommissa, ei viitsinyt kysellä niin tarkkaan .Sama nainen ehdotteli minullekin mutta en viitsinyt naapuriin sekaantua ja varsinkin kun tuntui vanhalle pari kymppisenä ja muutenkin oli vähän viinaan menevää sorttia.

Vierailija
26/28 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä anoppia saa naida kunhan tekee pelisäännöt selväksi ettei kumpikaan huutele eikä ota mitään riskejä että kiinni jää,vieläkö hoitelee hommat oikein kunnolla ajan kans ,niin anoppi on tyytyväinen että tytöllä on hyvä mies kun tietää ettei tytön tarvitse puutteessa olla.

Vierailija
27/28 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten anoppia kannattaa lähestyä? Vihjaillen?

Vierailija
28/28 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi mukaan saunaan!:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän