Mies torpedoi kaikki hyvänolon hetket itseltäni
Oli kyse sitten musiikin kuuntelusta, vaatteiden valinnasta, ruoan valitsemisesta, puhumattakaan mistään muusta. Keksii aina syyn keskeyttää ja nolata minut.
Kommentit (11)
Hän kontrolloi sinua, ja on lisäksi ilkeä. Sen verran huomaamattomalla tavalla, että et ehkä heti ole huomannut.
Mulla oli samanlainen. Teki mulle jatkuvasti tahallaan pahan mielen. Jos asiaa yritti ottaa puheeksi, alkoi väittämään, ettei ymmärrä mistä puhun tai että yritti vain vitsailla. Valetta se oli, kun olin monta kertaa suoraan sanonut, että ei ole kivaa kommentoida kaikkea ilkeästi.
Tähän on ainoastaan yksi oikea ratkaisu: jätä se.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli samanlainen. Teki mulle jatkuvasti tahallaan pahan mielen. Jos asiaa yritti ottaa puheeksi, alkoi väittämään, ettei ymmärrä mistä puhun tai että yritti vain vitsailla. Valetta se oli, kun olin monta kertaa suoraan sanonut, että ei ole kivaa kommentoida kaikkea ilkeästi.
Tähän on ainoastaan yksi oikea ratkaisu: jätä se.
Niin ja olen muuten nykyään paljon onnellisempi. Elämäni on täynnä ilon aiheita eikä ole sitä ilkeää ja kroonisesti pahantuulista limanuljaskaa pilaamassa niitä minulta.
Mies halveksii sua ihan avoimesti. Tuskin rakkautta ja aitoa välittämistä enää tuntee sua kohtaan. Ei varmaan uskalla lähteä suhteesta vaan ajattelee että sä lähdet kun kyllästyt touhuun.
Vierailija kirjoitti:
Mies halveksii sua ihan avoimesti. Tuskin rakkautta ja aitoa välittämistä enää tuntee sua kohtaan. Ei varmaan uskalla lähteä suhteesta vaan ajattelee että sä lähdet kun kyllästyt touhuun.
Pelkurin merkki, ei uskalla itse lähteä joten yrittää kaikilla konsteilla saada toisen lähtemään. Voiko häijympää ihmistä enää olla.
JSS!