Punaisia näppylöitä ympäri kehoa, mistä voisi olla kyse?
Muistuttaa luomia, mutta hieman koholla ihosta ja pieniä. Vesirokon olen sairastanut. Olisiko syytä mennä lääkäriin?
Kommentit (32)
Kerro tarkemmin . Onko niitä siis selässä, rinnassa kaikkialla käsivarsissa ja reisissä, vai miten?
Korona on salakavala pirulainen.
Sauli Niinistön sanoja lainatakseni.
Lintukirput purru jos olet ollut nurmikolla. Tai sitten Korona. Mulla oli koronassa rakkoja, joita luulun ensin vesi tm. rokoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerro tarkemmin . Onko niitä siis selässä, rinnassa kaikkialla käsivarsissa ja reisissä, vai miten?
Enimmäkseen rintakehässä ja vatsan alueella.
Lintukirpun puremaa mietin minäkin. Toinen on aurinkoihottuma.
Vierailija kirjoitti:
Nuorille ja nuorille aikuisille korona on tosiaankin aiheuttanut maailmalla outoa ihottumaa. Hyvä kun muistutit!
Aivan selvä AIDS. Mene heti lääkäriin.
Allergiareaktio johonkin tai jokin rokko. Voi olla ruusukin.
Mulla nousee joskus pienessä kuumeessa rokkoa rintakehään ja kaulaan. Saattaa kestää päivän tai pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorille ja nuorille aikuisille korona on tosiaankin aiheuttanut maailmalla outoa ihottumaa. Hyvä kun muistutit!
Kun jäisikin outoon ihottumaan, mutta, kun tulee kuolema. Tämäkin vielä.
Onneksi kaivettiin joukkohaudat valmiiksi ja Laakson sairaalan kylmäkontit jäähdytettiin.
Nyt korona piiskaa. Odotetaan taas 2 viikkoa, niin eiköhän aleta taas kuolemaan urakalla.
Mulla on ollut aina noita pieniä punaisia näppylöitä. Ne eivät ole häirinneet joten en ole tehnyt niistä ongelmaa.
Jos on kysymys lintukirpuista, niin näppylät on epämääräisissä jonoissa esin ranteissa, nilkoissa ,vyötäröllä jne. Kutiaa niin hemmetisti. Ei ole mitään koronaa.
Mutta jos niitä on kaikkialla, niin sit en tiedä.
Jos ne kutiaa niin voi olla jotain ihottumaa, rokkoa, ruusua tai vyöruusu. Voihan ne olla myös petekiaa tai jotain veriluomia.
Myöd koronan oireet, kannattaa miettiä driv2 in testiä ja ainakin tarkkailua. En välttis lähtis terkkariasemalle koska siellä voi tarttua..
Katso nokkosihottuma myös..
Vierailija kirjoitti:
Jos on kysymys lintukirpuista, niin näppylät on epämääräisissä jonoissa esin ranteissa, nilkoissa ,vyötäröllä jne. Kutiaa niin hemmetisti. Ei ole mitään koronaa.
Mutta jos niitä on kaikkialla, niin sit en tiedä.
Koronassa ollut myös iho-oireet osalla. Älä välitä disinformaatiota, kiitos. Vakava aihe.
t.lekuri
Nuo jonkun mainitsemat veriluomet kuulostaisi ehkä varteenotettavimmilta. Ei kutise mitenkään. Pieniä verenpunaisia pisteitä. Lintukirpun puremiksi varmaan liian pieniä.
Ap
Ekana tulivat mieleeni HIV (ensioireena ihottuma) tai luteiden puremat. Kerro sitten tänne, mikä selitti tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Nuo jonkun mainitsemat veriluomet kuulostaisi ehkä varteenotettavimmilta. Ei kutise mitenkään. Pieniä verenpunaisia pisteitä. Lintukirpun puremiksi varmaan liian pieniä.
Ap
Verenpunaisia pisteitä? Tuli mieleeni petekkiat. Mene lääkäriin.
Luteet purreet? Mene lääkäriin!